Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Currynator
Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.
OK ketkä olisivat tulossa perjantaina klo 16.15? Ja keille kävisi sunnuntai klo 12? Voin pitää mahdollisesti molempina päivinä pelit.
Sunnuntai, valitsen sinut!
-
Marsutin mrkIV
Mulle kävis vaa perjantai.
Edit: 40k
Edit: 40k
- Currynator
Kylläpä menee hankalaksi. Noh laitetaan nyt ainakin perjantaina pelit klo 16.30. Kokeilen myös järjestää sunnuntaina pelit.
Edit: Muokkasin ajan.
Edit: Muokkasin ajan.
perjantai käy (vähän viimetingan viesti mutta ei voi mittää)
jos kukaan jaksaa 2k fabailla vaikka peli alkaisikin siinä viiden jälkeen ja loppuisi joskus paljon illemmalla,
mutta jos ei ketään fabailu kiinnosta niin voin kyllä K40 pelata.
jos kukaan jaksaa 2k fabailla vaikka peli alkaisikin siinä viiden jälkeen ja loppuisi joskus paljon illemmalla,
mutta jos ei ketään fabailu kiinnosta niin voin kyllä K40 pelata.
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Minua kiinnostaa fabailu, varsinkin kun Strom of Magic tuli. Eiköhän tuo onnistu. Kikkailua vaatii, meitä on kolme josta yksi haluaa 40k:ta ja toinen fabaa ja minä sitten olen siinä välissä. Jos ei ole kiirettä niin ehdimme pelata molemmat pelit.
-
Marsutin mrkIV
Ok, otanko molemmat mukaan?
Ota vaan, mäki tuun mukaan sit kuitenkin. Tää on näitten laina-autojen kanssa vähän tällästä.
- Currynator
Jep tarjoukseni on silti voimassa sunnuntain pelistä jos kellään on kiinnostusta. Viimeksi meni vähän hässäkäski ku asentelin tietokonettani jne.
Nyt jätän väliin, mut lohdutukseksi: melkein valmiita haltijoita taas riittää! ;)
Hieman myöhässä tulee, mutta kysyn silti, haluaako joku tulla huomenna lauantaina pelaamaan SoM:ia? En ole vielä itse päässyt sitä pelaamaan kertaakaan ja olisi kiva kokeilla ennen kuin lähden Mikkeliin töihin.
Edit: Karri varmaan pitää pelit sunnuntaina, mutta en tiedä olenko Kotkassa enää silloin.
Edit: Karri varmaan pitää pelit sunnuntaina, mutta en tiedä olenko Kotkassa enää silloin.
Mites tää viikonloppu? Mun pitäis jeesata siskon muutossa sinnepäin sunnuntaina, menis kätevästi samalla pelitkin...
- Currynator
Katsotaan, pitää vähän tiedustella tilannetta. Mahdollisesti onnistuisi.
Huomenna pidetään pelit, todennäköisesti SoM:ia, mikäli ei toisin toivota. Aloitellaan klo 12.
Jees. Pitää kai sit liimata toi lohari kokoon niin on siistimmän näkönen. Pistemäärän jos vielä tietäis ennalta niin menee vähempi aikaa ihmettelyyn. ;)
Pienin taisi olla 235 pistettä.
Pelin pistemäärää mie lähinnä arvoin, mut joo eiköhän me pärjätä. Lasken etukäteen jotain, siitä se lähtee.
Haluisin ite pelata vähän isomman pelin, eli vaikka 2500 pistettä. En tosin tiedä tuleeko muita pelaajia, tai pelaako Karri.
- Currynator
Tod.näk. häivyn mökille vkl:na. joten Tatu järjestää pelit jos järjstää.
Huomenna voisi taas pitää pelit. Noin klo 12 voisi olla hyvä ja itse pelaisin vielä SoM:ia, mutta kyllä tavallinenkin fantasy käy.