Peli-illat Lauttasaaressa
-
Der Dexter
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
meikäläinen toki taas messissä tiukan maalamisen vastapainoksi. 36 ja 42 pisteen pelejä pelailen, enään viikko saksanmatkaan...
ja siellä pitäisi pärjätä kans, tiukka top 10 hakusessa
ja siellä pitäisi pärjätä kans, tiukka top 10 hakusessa
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mä voisin eksyä tuttuun tapaan joskus puoli kuuden jälkeen paikalle. 50 coniin toki mieluiten, mutta tatua vastaan toki 42p. Ehkä sitä voisi pelata vaikka jonkun pelin muillakin kuin Thyralla, ettei opeta teille kaikkia temppuja.
Mä tuun johonkin aikaan päivästä paikalle. Voin ihan hyvin pelailla noita epäkokoja... Mulla on omat avaimetkin tällä kertaa.
Kertokaas nyt ihmiset jotain kellonaikoja. Itsellä veikkaus ehkä klo 12.30...
EDIT: Kohti Lauttasaarta, ja sen yli!
Kertokaas nyt ihmiset jotain kellonaikoja. Itsellä veikkaus ehkä klo 12.30...
EDIT: Kohti Lauttasaarta, ja sen yli!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Tero on puhelusta päätellen jo mestoilla ja kaipa sitä itsekin voisi jollain aikataululla lähteä. Mutta siis paikalle voi mennä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
joujou, riippuen nyt tämän illan maalamistahdin onnistumisesta, niin saatan ilmaantua mestoille huomenna, vähän vikoja testejä pelaamaan tai muuten vaan chillaamaan, tai sitten maalaan sormet sauhuten (22 nappia jäljellä)
muutenkin conitestaukset teillä menossa, joten sillai mun pistekoot voi olla vähän hassuja just nyt. mutta kattostaan että miten maalaus etenee, mieli kyl tekis lopettaa jo tuo läträäminen.
muutenkin conitestaukset teillä menossa, joten sillai mun pistekoot voi olla vähän hassuja just nyt. mutta kattostaan että miten maalaus etenee, mieli kyl tekis lopettaa jo tuo läträäminen.
Itse sain jo omat puuttuvat figut tänään maaleihin. Nyt pitää enää beissata ja lakata ne huomista ja conia varten. Kyllä mä Dexter voin pelata 42p pelin myös, tärkeempää on että saa thyralla pelejä alle.
-
Der Dexter
juu, taitaa jäädä pelit huomen väliin, vielä ois kaksi warlockia maalattavana (tai no 3, kromac kun ei yhdellä napilla kulje...)
kuinka paljon juomista pitää saksalaisille kantaa talvisodan hengessä?
kuinka paljon juomista pitää saksalaisille kantaa talvisodan hengessä?
Jospa mä neljäksi väännän itteni huomenna mestoille, eli silloin sopii tulla viimeistelemään kisakuntoa. Tai no oottelen että joku muu ilmoittaa tulevansa kans tai sitten ovet avautuu vasta myöhemmin.
Joo mää voisin kyllä tulla neljäks, pitää ehtii pelata ainakin tolla pKreoss-listalla...
Kyllä mäkin sinne johonkin fiksuun aikaan tulen, eli viimeistään neljältä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Onko coniväsymys vienyt peli-innon, vai olisiko joku tulossa paikalle? En ole kyllä itsekään vielä ihan varman illasta, mutta ajattelin tiedustella vaihtoehtoja.
-
Der Dexter
tokihan mestoille olen tulossa, nyt pitäisi lyödä lukkoon ETC listat jo kohta. ja muutenkin 666 jälkimainingeissa aina maistuu peli taikka kaksi
Mä oon paikalla jo klo 12, joten sopii tulla. En kylläkään ehdi masiinaa pelaamaan kuin vasta illemmalla.
Paikalla illemmalla. Varmaan ennen neljää.
Ja nythän aletaan rakentamaan 42 p listoja Sipoon superjuustoturnausta varten...
Ja nythän aletaan rakentamaan 42 p listoja Sipoon superjuustoturnausta varten...
-
Der Dexter
ilömaannun paikalle jossain 15 ja 16 välissä varmaankin.
Iski inspiraatio ja sain vihdoinkin kaivettua vuoden naftaliinissa olleet figut ihmisten ilmoille. Eli nyt kokoamaan noita viimevuonna tilaamiani figuja ja voisi koittaa ensi torstaina tulla käymään, josko pääsisi taas pelaamisen makuun :D
Jees hieno juttu jos teikäläistäkin näkisi taas piireissä. Tervetuloa käymään!Rasmus- kirjoitti:Iski inspiraatio ja sain vihdoinkin kaivettua vuoden naftaliinissa olleet figut ihmisten ilmoille. Eli nyt kokoamaan noita viimevuonna tilaamiani figuja ja voisi koittaa ensi torstaina tulla käymään, josko pääsisi taas pelaamisen makuun :D
Olli, jos oot ensi viikolla tulossa, niin tuotko sen Orrikin, jos kerta et sitä tarvitse?
Moro.
Minkäs kokoluokan pelejä te muuten pelailette näin yleensä? 35pc vai 50pc? Vai jotain ihan muuta? Meinaan jospa mie pakkailisin sopivan määrän pikku-ukkoja ja tulisin torstaina hivenen treenaamaan.
Minkäs kokoluokan pelejä te muuten pelailette näin yleensä? 35pc vai 50pc? Vai jotain ihan muuta? Meinaan jospa mie pakkailisin sopivan määrän pikku-ukkoja ja tulisin torstaina hivenen treenaamaan.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.