"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Peli-illat Lauttasaaressa

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Celebdae

Re: Peli-illat Lauttasaaressa

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Aasimar kirjoitti:Moro.

Minkäs kokoluokan pelejä te muuten pelailette näin yleensä? 35pc vai 50pc? Vai jotain ihan muuta? Meinaan jospa mie pakkailisin sopivan määrän pikku-ukkoja ja tulisin torstaina hivenen treenaamaan.
Noita molempia. Tosin nyt torstaille voisit pakata myös 42 pojon listaversion, sillä jotkut saattaisi olla kiinnostuneita testaamaan jotain Sipoon mökkiturneeta varten.

Ja muuten asiasta kukkaruukkuun: jos Jani oot tulossa, niin viititkös lainata mulle Buccaneeria? Sellanenhan sulta löyty maalattuna?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Celebdae yritän muistaa pakata mukaan. Yritän samalla palauttaa sen sun Orrikin. Voisi ottaa taas trollit mukaan, ja jotain niinkin hullua kuin pMadrak ja Skinner, vaikka figut ei vielä maaleissa olekaan. Aasimar mä voin pelata kyllä hyvin myös 35/50p listoja, koska en ole sipooseen menossa, mutta 42 kuulostaa aika kivalta koolta.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Jesh, mie pakkaan sitten sellaiset 50+pc mercenaryja vaikkapa mukaan, niin eiköhän siitä tarvittaessa saa pyöriteltyä vaikka minkälaisia listoja.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Celebdae

Paikalle pääsee tänään vaikka klo 12. Peliseuraa musta tosin saa vasta noin viiden jälkeen...

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Celebdae

Huomenna klo 16 mestoilla. Sopii tulla heti paikalle, kun en kerkeä hirveän kauaa paikalla olla.

Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

mestoilla juuh, uusia mielenkiintoisia juonia punomassa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
JArrow

Itse tulen myös paikalle. Pitää testata Madrakkia lisää, kun ei nyt ole saanut vielä meniittejä edes kasaan. Olli, jos oot tulossa, niin ota orrik mukaan.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Mites uskaltaako tänne tulla joku kerta ihan kattelemaan? Tuli pitkän tauon jälkeen taas armeijapelejen maailmaan hyökättyä tilaamalla ensimmäinen WM joukkioni, mutta siihen mennessä kun on maalattuina (tai edes Suomessa) kerkeän muuten varmaan unohtamaan koko pelin jos en jotain ärsykkeitä keksi. Ehdimpähän ainakin lukea säännöt.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Itse kerran kävin, mutta toiste en uskaltanut jäsenmaksun maksamattomuuttani.
JArrow

Joo, kyllä kertsille uskaltaa tulla kattelemaankin, mutta kannattaa varautua siihen, että isketään armeija kouraan ja joutuu vielä pelaamaankin ;-) Mitä armeijaa sulla GreenMeanie on tulossa, koska aika laaja kirjo vakikävijöiltä löytyy lainaan, mutta aivan kaikkia armeijoita ei.

Kaapelikala: kyllä sitä pari kertaa uskaltaa ilman jäsenmaksua tulla, mutta toki kerholle toivotaan aina uusia pelaajia jäseniksi.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Tulkaa nyt ihmeessä tutustumaan. Jos sitä nyt oikeasti paljon siellä lattioita toistuvasti kuluttaa niin voi sen kertsimaksunkin maksaa (sehän halventuikin nyt..), mutta kyllä sinne uskaltaa katselemaan tulla.

Itse olen paikalla joskus 16 jälkeen. Tatu voisi tuoda mulle Goraxin lainaan (Sipooseen), jos jaksaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

sen verta päivitystä, että olen jo nyt paikalla, jos jotakuta kiinnostaa...

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

JArrow kirjoitti:Mitä armeijaa sulla GreenMeanie on tulossa, koska aika laaja kirjo vakikävijöiltä löytyy lainaan, mutta aivan kaikkia armeijoita ei.
Mercenaryja, Damianoa ja steelheadeja nyt aluksi. Vähän nakertaa kun kaikkea piti olla hyllyssä ja nyt tuli mailia että osa on matkalla mutta oikeestaan kaikki välttämätön (jackit, hilparit ja stannis) jää odottelemaan täydennyksiä
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
JArrow

Tilannekatsaus Jaakolle Aslyn vs Xerxis pelistä, joka jäi Jaakolta kesken, kun piti lähteä katsomaan futista:
Seuraavalla skornen vuorolla tatu ei saanut juuri muuta aikaan, kun sidottua buccaneerin meleeseen, kiitos ruletin. Mutta vastaavasti Aslynkään ei saanut kovin pahaa tuhoa skornen kilpimuuriin. Parin vuoron päästä Ashlyn oli pakotettu käyttämään admonition liike lähemmäs Xerxistä, jotta ei olisi hävinnyt skenaarioon, mutta kaksi yritystä Xerxisiltä ja kaksi cycloopilta riitti. Lopulta peli päättyi puoli yhdeksän aikaan, joten todella nopea peli siis oli.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Joo ei toi Tatun lista mikään nopean pelin lista ole, mutta tiebreakerillä voittamiseen riittää se, että se brick on skenaario-alueella pelin päättyessä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

Aijai ei sitten vaan riittäny siis merccien lämävoima. Mut kiitti raportista! Katotaan mitä Ashlynn saa aikaan viikonloppuna...

JArrow

Ehkä tietty olisi voinut pelata myös vähän paremmin, mutta ei sieltä oikeen muuta lähisvoimaa enää löytynyt kuin Ashlyn itse. Ja toisaalta jatkoin kyllä aika lahjakkaasti muilla kuin Ashlynillä tasaisen varmaa "ei yli kaseja kolmella nopalla" linjaa, jota olit hyvin aloittanut.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

ois vissiin aika iso tarve ETC tiimin huomenna kokoontua paikalle metaamisen merkeissä, itse ole 15 eteenpäin valmiina leikkimään...
Aliquando Insanire Iucundum Est
JArrow

Vaikka en ETC-tiimiin olekaan tulossa, niin voin silti tulla paikalle metaamaan ja testaamaan uusia meniittileluja. Varmaan jossain viiden jälkeen ehdin paikalle, riippuu nyt miten pitkäksi osastopalaveri venyy töissä.
Celebdae

Juu tullaan availemaan ovia, vaikkapa Tatun kelkan kyydissä.

Lukittu

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”