_____________________________________________________________________________________________
Blogi vaihtoi nimeä hieman Monipuolisemaksi ettei tarvitse tehdä joka figulle/ armeijalle omaa ''blogia'' takajatuksena nimen omaan esitellä muitakin ''sivu'' projekteja ;)
Vanhat selitykset
_________________________________________________________________________________________________
Olen tässä pitkään jo mietinyt Slaanes mono god listaa ja nyt se sitten lähtee käyntiin juhlavasti nimella: The Darkness of The Theater. itse pidän enemän tietyn laiseen tarinaan tai taustaan perustuvista armeijoista joten tässä projectissa käytän '' teemana'' tietysti erilaisia Slaanesh elementejä mutta myös 7 kuoleman syntiä voi korostua figuista ect. pidemmittä puheitta aloitetaan muutamalla W.I.P kuvalla , joista toivoisin saavani mahdolisesti rakentavaa palautetta / kehitys ideoita.
Ps. tällä hetkellä otan kuvia omalla puhelimellani joten koitakaa kestää hetki kunnes saan oman kamerani takaisin =)

-muutama testi base tässä on toiminut inspiraationa micro art sudion infested baset http://www.shop.microartstudio.com/infe ... p-166.html
ja sitten vielä wip heraldi ja bsb

Bsb hiukset eivät ikävä kyllä tule esiin tästä kuvasta, itsen en pidä kaljuista naisista joten Gs on oiva ratkaisu ;))
Tuloksiin olen ihan omasta mielestä tyytyväinen kun en ole Green stuffia käytelleyt aikaisemmin , mutta jos teillä on jotakin käytännön vinkejä niin otan ne mieluusti vastaan .
paljon olisi tehtävää seuraavaksi tulisi varmaan tämän listan ''vieraileva tähti '' ;) until then .