"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Malifaux

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Molja

Re: Malifaux

Viesti Kirjoittaja Molja »

Jos ihmisiä kiinnostaa pig-a-plut, kaeris etc, niin tuolta näkee ihan mukavia kuvia: http://twitter.com/#!/WyrdGames
Tähän mennessä noi Alt-modelit on myötäilly aika tarkasti noita piirrustuksia, ja tuskin tulee noitten avatarienkaa kohalla hirveesti muuttumaan.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Voi jösses. Tuo Nicodemuksen avatar on jotain uskomattoman hienoa. Tosin siitä tulee elävästi mieleen eräs Confrontationin muumiokuningas.... Hoffmaninkin avatar on fluffillisesti myös todella mielenkiintoinen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Positive

Viesti Kirjoittaja Positive »

Tässä alkaa olla sitä jotain mitä oon noilta avatareilta oottanu http://www.wyrd-games.net/Display/DreamerA-Alone.jpg
Silveri

No onhan tuo Dreamerin avatar hassu, mutta en nyt tiedä, jotenkin jättää kylmäksi, tai ehkä kyse on nyt vain siitä, että Nightmare-LCB vakuuttaa enemmän. Toteutukseen suhtaudun myös skeptisesti.
Positive

Viesti Kirjoittaja Positive »

Mun mielestä tossa on hienoa tommosta "Pikku Nemo Höyhensaarilla" vibaa.
Molja

Itsellekin tuli pikku Nemo hyvin vahvasti mieleen tuosta dreamerin avatarista, mutta kyllä Nicodem (ja Leveticus?) vievät erittäin vahvasti voiton ylivoimaisuuden ruumiillistumina. JA toivon mukaan ne oikeasti laittavat Nicodemille sen Adams Familyn Thingin mukaan. :D
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Heh, minusta taas tuo Nicodem on aika tylsä ja mielikuvitukseton. Heppuhan voisi tehdä jotakuinkin noin normi-olotilassaankin, eli tuossa on vain tuo lichiytyminen tuo juttu. Noh, figu voi silti toki olla ihan hyvä ja ei tuo siis huono minusta ole. Dreamer on jokseenkin päinvastainen, eli hieno idea, mutta figu vaikuttaa hankalalta saada toimimaan. Mutta saa nähdä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Hammerheart

Wyrdin nettikaupassa on nyt myynnissä Gencon-kamat. Sisältää muutaman figun, joita en ainakaan minä ollut vielä nähnyt.

Lady Justice alt on ihan jees, Perdita ja Rasputina eivät kyllä ole yhtään omaan makuuni. Zoraida on sen sijaan oikein hieno. Avatarista toivoisi lähempää kuvaa, nyt ei oikein osaa sanoa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Hammerheart kirjoitti:Wyrdin nettikaupassa on nyt myynnissä Gencon-kamat. Sisältää muutaman figun, joita en ainakaan minä ollut vielä nähnyt.
Jeps Cencon tuotteet tulivat myyntiin ja tottakai tilaus piti tehdä. Ainut vain että koko päivän sivut ovat olleet julmetun tahmeat. :P No totta kaisen ymmärtää.
Hammerheart

Hammerheart kirjoitti:Avatarista toivoisi lähempää kuvaa, nyt ei oikein osaa sanoa.
Örf, isompaa kuvaa saa klikkaamalla "avaa uudessa välilehdessä" - tuo noiden kauppa kutistaa leveät kuvat automaattisesti pieneksi.

Ihan ok tuo Zoraidan avatar - ei ole yltiö cheesecake tuolla maalauksella.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Löytyi hyvä linkki:http://pullmyfinger.wikispaces.com/Gathering+Supplies Toki kuten aina olen varmaan jo myöhässä.

Peliä jo hieman pelanneille tämä on hyvin tuttua kauraa, mutta aloittelijoille varsin hyvin kiteytetty erilaisia aloittamiseen liittyviä asiota. Vastaa moneen kysymykseen joka aloittelijalla varmasti pyörii mielessä.

Toivottavasti auttaa jotakuta?
Silveri

Meh. En nyt oikein tuosta Zoraidan avatar-muodosta jaksa innostua. Hirvittävä perseherutussculpti ja jotenkin muutenkin tuo toteutus on jotenkin tönkön oloinen. Ja oikeasti, voisiko joku kertoa Wyrdin sculptijoille mikä on luonnollinen tissi ja mikä silikonitissi? Valtaosalla noista isorintaisista kun tuntuisi olevan silikonipallot rintojen tilalla.
Hammerheart

NorjanPaavi kirjoitti:Löytyi hyvä linkki:http://pullmyfinger.wikispaces.com/Gathering+Supplies Toki kuten aina olen varmaan jo myöhässä.

Peliä jo hieman pelanneille tämä on hyvin tuttua kauraa, mutta aloittelijoille varsin hyvin kiteytetty erilaisia aloittamiseen liittyviä asiota. Vastaa moneen kysymykseen joka aloittelijalla varmasti pyörii mielessä.

Toivottavasti auttaa jotakuta?
Tuo Pullmyfinger-wiki on hyvä resurssi sisältäen joillekin Mastereille varsin edistynyttäkin kamaa. Hyvä linkitys! =)
Silveri kirjoitti:Meh. En nyt oikein tuosta Zoraidan avatar-muodosta jaksa innostua. Hirvittävä perseherutussculpti ja jotenkin muutenkin tuo toteutus on jotenkin tönkön oloinen. Ja oikeasti, voisiko joku kertoa Wyrdin sculptijoille mikä on luonnollinen tissi ja mikä silikonitissi? Valtaosalla noista isorintaisista kun tuntuisi olevan silikonipallot rintojen tilalla.
Vähän siinä on sitäkin, että kun figut on sen verta pieniä, niin yksityiskohtia liioitellaan, mistä syystä lihaksikkailla miehillä on aina aivan tolkuttomat muskelit ja naisilla melkein poikkeuksetta DD-kupit. Mutta joo, onhan se jokseenkin nähtävissä mitä tuossa Zoraidassa on haettu takaa, eli siis en nyt eri mieltäkään ole. Silti kasvojen ilme (ainakin maalatussa versiossa) on minusta piristävän kiukkuinen.
Valagante

Viesti Kirjoittaja Valagante »

"Pandora, Avatar of Insanity and Candy"

Taidankin vaihtaa Killasta Neverbornin puolelle. :P
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.
Silveri

Hammerheart kirjoitti:Vähän siinä on sitäkin, että kun figut on sen verta pieniä, niin yksityiskohtia liioitellaan, mistä syystä lihaksikkailla miehillä on aina aivan tolkuttomat muskelit ja naisilla melkein poikkeuksetta DD-kupit.
Rackham? Okei, olihan siinäkin miehet lihaksikkaita ja vähärasvaisia, mutta ei ne nyt mitään Necromundan House Goliathin jäseniä kuitenkaan olleet. Jatkot kuitenkin Wyrdin puolella. Lisäksi selvennys WWG:n foorumeilta mitä tarkoitan: http://www.worldworksgames.com/forum/vi ... hp?t=10129
Hammerheart

Silveri kirjoitti:Rackham? Okei, olihan siinäkin miehet lihaksikkaita ja vähärasvaisia, mutta ei ne nyt mitään Necromundan House Goliathin jäseniä kuitenkaan olleet.
Menee vähän sivuun Malifauxista, mutta Kelteillä (etenkin uusilla) on ihan mielettömän eritellyt lihakset, jollaisia oikeassa maailmassa esiintyy vain kehonrakentajilla näytöskunnossaan, kun ovat kuivattaneet ne näkyviin. En siis tarkoittanut niinkään valtavia, vaan älyttömän eroteltuja muskeleita. Eli vähän niin kuin rintaimplantit aiheuttavat eritellyt rinnat (en ollut tosiaan tajunnutkaan tuota juttua noin selkeästi ennen - sadly, what has been seen cannot be unseen).
Molja

Aaaand back to the topic!

Mitä nytten nopeesti lueskellut kaikkien avatarien säännöt, niin ei voi oikein muuta sanoa kuin että herra siunaa! Sen verran tejokkaita ja suhteellisen helppoja saada pöydälle. Ja kirjassa tietenkin on myös jokaiselle factionille 5-6 minionia. Parhain omasta mielestäni on outcastien Sue, jolla on kitara ja taiat Circle of flames ja Trade the line. ;)
Hammerheart

Mitä olen ulkomaan foorumeilta avatareista lukenut, niin ei ne ihan auto-includeja näyttäisi kuitenkaan suurin osa olevan. Se manifestoituminen kuitenkin usein vaatii vähän semmoista toimintaa, joka ei jokaiseen tilanteeseen sovi ja lisäksi Masterien action pointit on kuitenkin tosi arvokkaita.

Joittenkin avatarien kohdalla vaatimukset toki täyttyvät ihan normaalin pelaamisen lomassa ja jotkut avatarit ovat tiettyihin tilanteisiin mielettömän hyviä, mutta toteemin hajoaminen, kaksi kiveä hintaa ja nuo AP-vaatimukset saavat näin ääriteoreettisella pohjalla (en siis ole sääntöjä vielä edes varsinaisesti nähnyt) nuo tuntumaan siltä, että olisivat tasapainossa sikäli, että ihan joka peliin niitä ei kannattaisi ottaa. Joka siis on tietenkin erittäin positiivista.

Toinen positiivinen seikka on, että Seamuksen ja Coletten avatarit vaikuttavat erittäin päteviltä ;)
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Mikähän noiden rulebookkejen kanssa oikein on homman nimi? Miksi niitä ei tule tuonne maeliin?
Hammerheart

Xenon kirjoitti:Mikähän noiden rulebookkejen kanssa oikein on homman nimi? Miksi niitä ei tule tuonne maeliin?
Mikä rulebook on hakusessa? Ykkönen on vissiin lopetettu, kun säännöt on vanhentuneet niin totaalisesti sekä hemmojen stattien että itse sääntöjen osalta. Kolmonen puolestaan ilmestyy vasta ensi kuussa (mutta sitä oli mahdollista tilata Genconin aikaan jenkkilästä). Rising Powersia ja Manualia pitäisi saada suht normaalisti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”