FOW pelipäivät Helsingissä
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
Vieläkö siellä on joku neljän maissa paikalla huomenna(24.7)?
Voisin tuoda Luftwaffet ottamaan jälleen kerran turpiinsa.
Voisin tuoda Luftwaffet ottamaan jälleen kerran turpiinsa.
Hienoa, sovitaan siis klo 12 keskiviikkona.Säkki kirjoitti:Ok. Mulle sopii hyvin keskiviikkona klo 12 eteenpäin. Saan kasaan sellaiset 1500 pistettä kanssa.
Jos sattuu löytymään huomiselle (millon vaan) tai keskiviikolle (päivä) innokas vastustaja, niin meikäläinen vois tulla taas matsaamaan. Nyt maaleissa jo 1750 pojoa FJ:tä.
EDIT: Vastustaja löytyi.
EDIT: Vastustaja löytyi.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Meikäläinen kaipais taasen peliä! Keskiviikkona niin että ysiin mennessä loppuu tai torstaina millon vaan. FJ valmiina taistoon 1750 pojoon asti.
Pistin YV:tä, joko ke iltapäivä tai to ilta käy :)Celebdae kirjoitti:Meikäläinen kaipais taasen peliä! Keskiviikkona niin että ysiin mennessä loppuu tai torstaina millon vaan. FJ valmiina taistoon 1750 pojoon asti.
-
taistelukenguru
Onkos huomenna-ylihuomenna joku kiinnostunut ottamaan matsia suomalaisia vastaan ? 1750-2250?
take drugs kill a bear!
Vielä vois tälle viikolle huudella vastustajia FJ:lle. Tiistaina päivällä, keskiviikkona millon vaan ja torstaina päivällä kävis meikälle...
EDIT: Keskiviikko varattu, tiistai ja torstai käy edelleen.
EDIT: Keskiviikko varattu, tiistai ja torstai käy edelleen.
Tarjoutuisin keskiviikkoillalle (17:00->) vastustajaksi. Neuvostoliiton kiväärimiehiä ja Uralin terästä.Celebdae kirjoitti:Vielä vois tälle viikolle huudella vastustajia FJ:lle. Tiistaina päivällä, keskiviikkona millon vaan ja torstaina päivällä kävis meikälle...
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Olemme siis järjestämässä Aiton kanssa
"PUNAINEN SYYSKUU 1944" - turnausta syyskuun viimeiselle viikonlopulle.
Teemana on Itä-rintaman taistelut kesä-syksy 1944 Kannakselta Budapestiin.
Alustavan suunnitelman mukaan armeijoiden koko on tulee olemaan 1500 pistettä ja pelejä pelataan päivän aikana 4 kappaletta.
Sallitut armeijat on rajattu Itä-rintamalle. Käytännössä tämä tarkoittaa Fortress Europen Saksa & NL listoja, sekä kirjoja Stalins Onslaught, Hammer and Sickle, River of Heroes, sekä Stalins Europe. Lisäksi Itä-rintaman viralliset PDF listat olisivat sallittuja.
Kunhan saamme turnauspaketin kasaan, niin luomme oman threadin sille sotavasaran Flames of War palstalle ja alamme ottaa ilmoittautumisia vastaan.
Siihen mennessä ehdinkin maalata Unkarilaisen panssarikomppaniani.
Teemana on Itä-rintaman taistelut kesä-syksy 1944 Kannakselta Budapestiin.
Alustavan suunnitelman mukaan armeijoiden koko on tulee olemaan 1500 pistettä ja pelejä pelataan päivän aikana 4 kappaletta.
Sallitut armeijat on rajattu Itä-rintamalle. Käytännössä tämä tarkoittaa Fortress Europen Saksa & NL listoja, sekä kirjoja Stalins Onslaught, Hammer and Sickle, River of Heroes, sekä Stalins Europe. Lisäksi Itä-rintaman viralliset PDF listat olisivat sallittuja.
Kunhan saamme turnauspaketin kasaan, niin luomme oman threadin sille sotavasaran Flames of War palstalle ja alamme ottaa ilmoittautumisia vastaan.
Siihen mennessä ehdinkin maalata Unkarilaisen panssarikomppaniani.
"Sir, how the hell are we supposed to keep the schedule on a road like this?"
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
Ette mitään muuta viikonloppua keksisi? Kiinnostais kovasti tulla mukaan, mutta pitäis tuolloin olla toisia ukkoja tönimässä Itävallassa...ameaney kirjoitti:Olemme siis järjestämässä Aiton kanssa
Löytyisikö ensi sunnuntaille vastustajaa? Tekisi mieli kokeilla Kuningastiikereitäni (1750p), tai sitten voisin peluuttaa brittien 11th Armoured Divisionia (1500p).
EDIT: Muuten, sattuisiko kenelläkään olemaan neljää ylimääräistä medium basea?
En pääse pelaamaan, mutta minulta liikenee 4kpl medium baseja. Voin tuoda ensi viikolla kerholle, mikäli et saa sitä ennen jostain.Säkki kirjoitti:Löytyisikö ensi sunnuntaille vastustajaa? Tekisi mieli kokeilla Kuningastiikereitäni (1750p), tai sitten voisin peluuttaa brittien 11th Armoured Divisionia (1500p).
Nopat ja Taktiikka Ry
Sunnuntai passaa mulle, voin tarjota Shtraffia 1500 pisteen edestä (tikrut ei ehkä tykkää) tai voin tuoda omat tikrut 1500-2000 sun 11th AD vastaan. Saat ihan itse valita.Säkki kirjoitti:Löytyisikö ensi sunnuntaille vastustajaa? Tekisi mieli kokeilla Kuningastiikereitäni (1750p), tai sitten voisin peluuttaa brittien 11th Armoured Divisionia (1500p).
Klo 12 ok?
Tuon 11th AD:n Shermanit 1750 pisteessä, klo 12 sopii mainiosti.Earnest kirjoitti: Sunnuntai passaa mulle, voin tarjota Shtraffia 1500 pisteen edestä (tikrut ei ehkä tykkää) tai voin tuoda omat tikrut 1500-2000 sun 11th AD vastaan. Saat ihan itse valita.
Klo 12 ok?
Das ist gut ja, maybach koneet käyntiin ja tommy cookerit palamaan!
SS 101 tai Heer 503 Schwere Panzerkompanie 1750 sunnuntai klo 12.
SS 101 tai Heer 503 Schwere Panzerkompanie 1750 sunnuntai klo 12.
Mäkin voisin itse asiassa tulla sunnuntaina pelaamaan, jos vastustaja löytyy. 1500-2000 pojoa Fallschirmjägereitä tarjolla kentälle. Saa ilmoittautua!
Meikäläinen on kanssa tulossa, koitan tuoda sen recon porukan, kaikki ei ole maaleissa + pitää stuartit lainata mutta eiköhän niistä se 1500-1750 kasaan tule jollain kombinaatiolla.
Joka tapauksessa jotain amerikkalaista tuon.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Teikäläinen oli tulossa ymmärtääkseni demottamaan. Meikälle saa siis vielä tulla vastukseksi joku!gutrot kirjoitti:Meikäläinen on kanssa tulossa, koitan tuoda sen recon porukan, kaikki ei ole maaleissa + pitää stuartit lainata mutta eiköhän niistä se 1500-1750 kasaan tule jollain kombinaatiolla.
EDIT: Ennen neljää ei ehikään.
Ollaan nyt sunnuntaina Trekkerin kanssa pelaamassa EW matsia kerholla. Muutkin ovat tervetulleita.
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Tykkäisin heittää Kuningastiikerini vihdoinkin taisteluun ensi sunnuntaina (tai mahdollisesti lauantaina) 1500 tai 1750 Neukku Tankovya, Strelkovya tai vastaavaa vastaan. Onko kiinostuneita?