"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cleansing flame

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Captain-Jake

Re: Cleansing flame

Viesti Kirjoittaja Captain-Jake »

Kaapelikala kirjoitti:
Captain-Jake kirjoitti:Haa! Lisäkysymys. Ottaako ryhmän kaikki modelit haavan yhdellä 4+ heitolla vai heitetäänkö joka modelille erikseen sitä neljäplussaa?
Kaikille erikseen.
Mitenni? Minusta tuon voi ymmärtää ihan tasan kummallaki tavalla. Everymodel takes a wound on 4+.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Eli vastaavasti kaikki lätyt sun muut, joissa sanotaan "Every model under the template suffers a wound on a 4+" tappaisivat mitävaan ihan käsittämättömän eeppisesti?

Tulkinnan varainen homma tietty, mutta itse en ainakaan rupeaisi tuolle linjalle.
Captain-Jake

Viesti Kirjoittaja Captain-Jake »

Kaapelikala kirjoitti:Eli vastaavasti kaikki lätyt sun muut, joissa sanotaan "Every model under the template suffers a wound on a 4+" tappaisivat mitävaan ihan käsittämättömän eeppisesti?

Tulkinnan varainen homma tietty, mutta itse en ainakaan rupeaisi tuolle linjalle.
Toki, itekki oon erikseen heittelyn kannalta. Sillä lähinnä kysyin että jos löytyy vastaava esimerkkiä. Juurikin tuo lätty homma kelpaa mulle kyllä esimerkkitapaukseksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”