Massacre of monte cassino?

Alue Battlefront Miniaturesin toiseen maailmansotaan sijoittuvalle miniatyyripelille.
taistelukenguru

Massacre of monte cassino?

Viesti Kirjoittaja taistelukenguru »

Onkos mitään monte cassino happeningkia tulossa noppakerholla?
Itse alan kuitenkin keräämään 90 Sardinen panzergrenadierkompanieta niin sitten voi tulla haastamaan jos kiinnosta.
Jonnekkin lokakuulle ajoitan 1250 pts edestä saksalaisiani valmistuvan ja vähän kaupunki maastoa (monastery ja muuta).
Listat lisäisen huomenna.
take drugs kill a bear!
Trekkeri

Re: Massacre of monte cassino?

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

Olen puhunut muutamaan otteeseen Cassino aiheisen pelin pelaamisesta, mutta vielä ei ole mitään saatu aikaiseksi. Muutama Fallschimjäger-pelaaja on ollut kiinnostunut ottamaan matsia minun intialaisia vastaan.

Tällä hetkellä monellakaan muulla ei ole sopivia figuja Italian taistelukentille, joten tämä on rajoittanut rintaman pelaamista. Syksyn aikana taitaa useampi pelaaja aloittaa Hellfire & Back kirjan myötä Afrikan pelaamisen, joten tätä kautta saadaan lisää figuja Italiaankin sopiviksi.

Rakenna ihmeessä se 90 Sardinia-divisioonan porukka, niin päästään pelaamaan. Sopivaa maastoa löytyy kerholta Italian taisteluille.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
taistelukenguru

Olen muutenkin aloittamassa niitä panzergrenadiereitä niin nehän sopii hyvin tonne , kiinnostavalta näyttää se kampanja näyttää aika hyvältä ku kentällä ei heti tuu vastaan 10 shermania;).

Siitä Hellfire and back:istä tulee sitten varmaan jotain happeningkia ?
take drugs kill a bear!
Earnest

Viesti Kirjoittaja Earnest »

Helfire and Backistä sen verran, että ainakin minä ja Trekkeri ollaan pelaamassa EW Afrikkaa jossain muodossa. Muita innostuneita ei taida vielä olla, mutta varmasti ilmaantuu pikkuhiljaa.

Cassinoa varten en ole oikein mitään ajatellut, mutta Gutrotilla taitaa olla dismounted cavalry jenkit valmiina?
JussiV

Viesti Kirjoittaja JussiV »

Mulla on tosiaan Fallschirmjägereitä Cassinoakin varten. Hermann Göring Panzerkompanie käyttää osin samoja figuja ja on muutamaa tankkia vaille valmis vastahyökkäyksiin Anziossa. Liittoutuneiden puolelta pystyn pelaamaan tuota US 3rd IDtä eli valmiuksia on kyllä pelata välimerelliselläkin rintamalla. Vuoristoista maastoa taitaa olla vähän huonosti, mutta ainahan voi soveltaa.
Nopat ja Taktiikka Ry
gutrot

Viesti Kirjoittaja gutrot »

Mulla on ne Dismounted reconit maalauslinjalla, nyt alkaa olla jo osittain pelikunnossa jos paria yksikköä proxyttaa.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”

Nopat ja Taktiikka Ry
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Mun FJ:t taitaa olla aika suoraan Cassino-yhteensopivia, kunhan vaan komentojoukoille iskee Panzerknackerit Panzerfaustien sijaan. Itellä ei kyllä kirjaa ole, joten ihan tarkkaan en osaa sanoa.

Ei hassumpi idea olisi jotain lyhyttä kampanjaa vetää. Löytyiskö kirjasta/jostain muualta ideoita rungoksi, ettei tartte itse kehitellä kaikkea?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
taistelukenguru

Jos kampanjasta puhut se on valmiina siellä kirjassa.
take drugs kill a bear!
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

Celebdae kirjoitti:Ei hassumpi idea olisi jotain lyhyttä kampanjaa vetää. Löytyiskö kirjasta/jostain muualta ideoita rungoksi, ettei tartte itse kehitellä kaikkea?
En jaksa/ehdi uutta listaa lähteä väsäämään mutta eiköhän multa sen verran natseja löydy että noista jonkunlaisen listan saa kasattua. Esimerkiksi jonkunlaisen perus Wehrmacht-listan saisin EW-ukoistani pienellä tankkilisäyksellä.

Escalation league tolla kirjassa mukanatulleella systeemillä voisi olla ihan hauska. Pääpainona pienemmät jalkaväkipelit ja komppaniankomentaja/komppania kehittää taitoaan pelistä toiseen.
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta

Nopat ja Taktiikka Ry
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Humie kirjoitti: Escalation league tolla kirjassa mukanatulleella systeemillä voisi olla ihan hauska. Pääpainona pienemmät jalkaväkipelit ja komppaniankomentaja/komppania kehittää taitoaan pelistä toiseen.
Tuli hankittua Cassino-kirja ja luin kans ton kampanjasysteemin läpi. Lähdetään 500 pojon jalkaväkilistasta ja päädytään 900 pisteeseen, johon saa jo yhden tankkijoukkueenkin halutessaan. Ihan mielenkiintoinen toi kampanja olis. Jos pelaisi vaikka kolme viikon kierrosta (500, 700, 900 pistettä) ja sitten tuon loppumätön? Tai vaihtoehtoisesti varmaan onnistuis viikonlopputurnauksenakin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Flames of War”