Defistä brass scorpioniksi.
Defistä brass scorpioniksi.
Terve.
Olen toussa aikeissa ostaa toinen defi ja vääntää siitä tuo brass scorpion of khorne. versiosta tulisi kuitenkin hiukan pienempi jotta toimisi myös peruspeleissä definä.
Varastin vanhalta defiltäny kädet jotta saan tulevalle hännän ja kuten voitte arvata kädettömästä defistä on vaikea tehdä hienoa, mutta kuitenkin yritin ja tässä tulos.
(olen korostanut demonic possessionia)
Olen toussa aikeissa ostaa toinen defi ja vääntää siitä tuo brass scorpion of khorne. versiosta tulisi kuitenkin hiukan pienempi jotta toimisi myös peruspeleissä definä.
Varastin vanhalta defiltäny kädet jotta saan tulevalle hännän ja kuten voitte arvata kädettömästä defistä on vaikea tehdä hienoa, mutta kuitenkin yritin ja tässä tulos.
(olen korostanut demonic possessionia)
- Liitteet
-
- IMG_3625.JPG (49.25 KiB) Katsottu 1533 kertaa
-
- IMG_3624.JPG (43.87 KiB) Katsottu 1533 kertaa
-
- IMG_3623.JPG (50.29 KiB) Katsottu 1533 kertaa
pientä selitystä dark heresystä.
anyone?
anyone?
Re: Defistä brass scorpioniksi.
115 käyny lukemassa ja kukaan uskaltanu kommentoida, kaikki vaan nauraneet kotona hiljaa koneen ääressä.
ei se nyt mikään kauheen komee ole mutta toimii kuitenkin.
Voitte myös kertoa miinuksia (niitä pitäs löytyy) ja olisin kiitollinen kaikenlaisista neuvoista miten parannella.
kuulemiin.
ei se nyt mikään kauheen komee ole mutta toimii kuitenkin.
Voitte myös kertoa miinuksia (niitä pitäs löytyy) ja olisin kiitollinen kaikenlaisista neuvoista miten parannella.
kuulemiin.
anyone?
anyone?
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Hyvä alkuhan tuossa on. Tarvitsee hieman vain parantelemistä. Scorpari vaatii kuitenkin häntänsä paikalleen ja voisi hakea myös hieman mallinnusta forge nomasta ja laittaa panssarin tapaista tuohon selkäpuolelle. Kunhan olet saanut hännän valmiiksi ja joitain muokkauksia/parannuksia tuohon modelliin, niin laitahan uutta kuvaa.
Tarkoituksena on tehdä tuosta uudesta defistä se scorppion ja vanha pysyy pelkkänä definä. Tuo alussa oleva kuva on siitä vanhasta ja siihen piti saada jotain järkeä.
tuommoinen on tarkoitus tehdä.
tuommoinen on tarkoitus tehdä.

anyone?
anyone?
- Painkiller
Vähän oudot nuo lihaksiikkaat kädet, kun ne on noin pienen oloisia. Jos ne ois isompia niin sitten saattaisi käydä paremmin, mutta minun mielestä ne mekaaniset kädet ois paremman näköset. Muuten oikein tyylikkäältä vaikuttaa, laita vain lisää kuvia sitä mukaan kun homma etenee.
Joka Kaamokselle riitaa haastaa, se itselleen hautaa kaivaa.
Samaa mieltä Painin kanssa Nuo kädet on vähän pienet scorpparille.
Eihän sinun välttämättä tarvii uutta ostaa jos vaan nuo etukädet vaihdat defin oikeisiin käsiin ja katsot niistä antamistani kuvista mitä osia siihen on käytette.
Mie katoin että jos ostaa deffin ja 2 jalkee niin saa tehtyä ton scorpparin. Jos nyt ei takerru siihen että scopparilla on 4 paria jalkoja.
Eise niin justiinsa ole ikinä ollu.
Ite ajatteli lähtee tekee kanssa mutta hieman huonompi kuntoiseta tuota scopparia, sillä ei taida olla kuin puolet jaloista ehjänä ja kroppa ihan muussina.
Pikkuisen plastikcardia niin hyvä tulee.
Eihän sinun välttämättä tarvii uutta ostaa jos vaan nuo etukädet vaihdat defin oikeisiin käsiin ja katsot niistä antamistani kuvista mitä osia siihen on käytette.
Mie katoin että jos ostaa deffin ja 2 jalkee niin saa tehtyä ton scorpparin. Jos nyt ei takerru siihen että scopparilla on 4 paria jalkoja.
Eise niin justiinsa ole ikinä ollu.
Ite ajatteli lähtee tekee kanssa mutta hieman huonompi kuntoiseta tuota scopparia, sillä ei taida olla kuin puolet jaloista ehjänä ja kroppa ihan muussina.
Pikkuisen plastikcardia niin hyvä tulee.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Täällä taas, oon koristellu nyt defiä ja laittanut panssareja. Kertokaa mielipiteenne pakoputket vai ei? (tästä ei tule scorpparia)
- Liitteet
-
- IMG_3636.JPG (38.98 KiB) Katsottu 1315 kertaa
-
- IMG_3635.JPG (41.02 KiB) Katsottu 1315 kertaa
-
- IMG_3634.JPG (36.79 KiB) Katsottu 1315 kertaa
-
- IMG_3633.JPG (40.39 KiB) Katsottu 1315 kertaa
-
- IMG_3632.JPG (37.55 KiB) Katsottu 1315 kertaa
anyone?
anyone?
- Painkiller
Itse en ainakaan laittas noita demonic pakoputkia, se on minun mielipide. Onko sulla mielessä mitä laitat tohon seuraavaksi. Tuohon keula osaan kannattaisi jotain tehdä, nyt se näyttää vähän vajaalta.
Aivan hyvät on nuo lihaskäet. Tulee vähän semmonen He-Man meininki :D
Demoniset pakoputket on kans minun mielestä ihan jees, eihän sen demooniseesti possessoidun
koneen tarvi olla pelkkaa peltiä :)
Demoniset pakoputket on kans minun mielestä ihan jees, eihän sen demooniseesti possessoidun
koneen tarvi olla pelkkaa peltiä :)
Terve.
Nyt on ollu vähän hiljasta kun piti ootella sitä toista defiä ja sitten opiskelut ovat vieneet kaiken vaapaa-ajan.
mutta tuloksia! Ette usko kuinka hankala tuota häntää on työstää.
Nyt on ollu vähän hiljasta kun piti ootella sitä toista defiä ja sitten opiskelut ovat vieneet kaiken vaapaa-ajan.
mutta tuloksia! Ette usko kuinka hankala tuota häntää on työstää.
- Liitteet
-
- IMG_3687.JPG (37.34 KiB) Katsottu 982 kertaa
-
- IMG_3685.JPG (36.28 KiB) Katsottu 982 kertaa
anyone?
anyone?
Sehän alkaa jo näyttää skorpparilta! Erittäin hyvältä näyttää, mielenkiinnolla odotetaan jatkoa.
There isn't a God to save you, if you don't save yourself
Tervehdys.
scorppari on viimein scorppari, voin vastata kysymyksiin ja kommentoikaa, kiitos.
scorppari on viimein scorppari, voin vastata kysymyksiin ja kommentoikaa, kiitos.
- Liitteet
-
- IMG_3698.JPG (44.49 KiB) Katsottu 800 kertaa
-
- IMG_3689.JPG (39.09 KiB) Katsottu 800 kertaa
anyone?
anyone?
- Painkiller
Oi että kun on kivan näköinen :D
Miten meinasit ton panosvyön kanssa, kun se tolleensa roikkuu, niin teetkö touhon jonku laatikon mistä ne tulee?
Miten meinasit ton panosvyön kanssa, kun se tolleensa roikkuu, niin teetkö touhon jonku laatikon mistä ne tulee?
No ne on olevinaan jo valmiiksi kaarilippaassa, mutta voishan siihen kyllä tehä ammuslaatikon josta ne tulee.
Hyvän näkönen kyllä.
Hyvän näkönen kyllä.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
kiitos, kommenteista ja jonkinlainen ammuslaatikko on tarkoitus tehdä en ole vielä päättänyt vain millainen, muutakin pieniä hienosäätöjä saattaa myös tulla.
anyone?
anyone?
Päheän näköinen ja hyvin onnistunut konversio, nyt vaan maalia niskaan.
Toi on siis tehty kahdesta defileristä? Tarvitsiko tuohon muita osia toisesta defileristä kuin jalkoja? En ole oikein koskaan tykännyt defilerin ulkoasusta ja voisin omastani tehdä kanssa tuollaisen. Jos hankkisin lisäosiksi soul grinderin voisin käyttää ylimääräiset osat jonkun ison dreadknight/demoni/soulgrinderin rakentamiseen?
Toi on siis tehty kahdesta defileristä? Tarvitsiko tuohon muita osia toisesta defileristä kuin jalkoja? En ole oikein koskaan tykännyt defilerin ulkoasusta ja voisin omastani tehdä kanssa tuollaisen. Jos hankkisin lisäosiksi soul grinderin voisin käyttää ylimääräiset osat jonkun ison dreadknight/demoni/soulgrinderin rakentamiseen?
Ei ja kyllä, oon tehny ton yhdestä defistä MUTTA sun pitää hankki toiden defin kädet koska niistä rakentuu myös häntä eli ruumis+6 jalkaa+ 4 kättä.
voin laittaa tarkempia kuvia jos on ongelmia jonkun tietyn kohdan kanssa.
voin laittaa tarkempia kuvia jos on ongelmia jonkun tietyn kohdan kanssa.
anyone?
anyone?