KuoLan Ropekerho.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- LAV-Kitsune-
Re: KuoLan Ropekerho.
Ropekerho jatkaa toimintaansa taas 16.8 tiistaina normaaliin aikaan neljältä. Tervetuloa sinne vaan kaikki noppaa viskomaan yms taas tänäkin syksynä.
Haluaisikohan joku ottaa treenimatsia Seinäjoen turnauksen kompeilla (melkopitkälti ETC)?
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
- LAV-Kitsune-
Minulla on sen verran nappeja mukana, että kaipa siitä kompeillakin jonkun listan voi tehdä.
Hei,
Nytpä sattuikin niin, että olen Kuopiossa työkeikalla tiistaina. Löytyisikö pelipöytä ja vastustaja 1750pts 40k turnauslistalle. (Tracon, Nopat major)
Taas tuli eilen todettua, että oma kokemus 40k:sta on yhä aivan liian suppea ja turpaan tuli oitis mulle uudelta armeijalta, joten olisi kiva päästä pelaamaan muitakin, kuin oman klubin pelaajia (huimat 4kpl) vastaan.
///Klubba
Nytpä sattuikin niin, että olen Kuopiossa työkeikalla tiistaina. Löytyisikö pelipöytä ja vastustaja 1750pts 40k turnauslistalle. (Tracon, Nopat major)
Taas tuli eilen todettua, että oma kokemus 40k:sta on yhä aivan liian suppea ja turpaan tuli oitis mulle uudelta armeijalta, joten olisi kiva päästä pelaamaan muitakin, kuin oman klubin pelaajia (huimat 4kpl) vastaan.
///Klubba
katoppa tätä
-
Captain-Jake
Mä voisin koittaa tulla tiistaina ottaa sitä turnausmatsia.
Hyvä homma. Ihan neljäksi en uskalla luvata, mutta viiden maissa pitäisi jo päästä paikalle.Captain-Jake kirjoitti:Mä voisin koittaa tulla tiistaina ottaa sitä turnausmatsia.
katoppa tätä
-
Captain-Jake
Jees. Ite yritän tulla viideksi kanssa. Työajoistani en vielä tiedä, joten voi olla etten pääekkään. Ilmoittelen tähän sitten.Klubba kirjoitti:Hyvä homma. Ihan neljäksi en uskalla luvata, mutta viiden maissa pitäisi jo päästä paikalle.Captain-Jake kirjoitti:Mä voisin koittaa tulla tiistaina ottaa sitä turnausmatsia.
Mulla on figut joka tapauksessa mukana, joten tulen palloilemaan paikalle, jos vaikka vastustaja löytyy.
katoppa tätä
- LAV-Kitsune-
Ottaako joku pienen hammeri pelin heti neljältä (tai hiukan aiemminkin jos kerkeää)? Vai onko kiire päästä jo ropeltamaan takaisin ^.^
Entäs se neuvominen? Vai otammeko harjoitusmatsin listaneuvomisen lopuksi?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- LAV-Kitsune-
Joops, no jospa minä en ota figuja mukaan vaan vaikka käytetään se aika ennen ropea vähän taktiikoiden kertaamiseen yms. Tai sitten otan tyyliin tonnin listan vain mukaan.
Tulen huomenna ulkoiluttamaan ETC kompattuja High Elffejä 2400pts :P Challenge me if you dare!
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
- LAV-Kitsune-
Sori Pesis, en näin hätäseen viitsi lähteä tutustumaan ETC komppeihin ja tekemään niiden pohjalta turnaus listaa. Ensi viikoksi voin käydä nuo läpi ja tekaista listan ihan ajatuksen kanssa.