En kyllä yhtään Shadowstormia tuossa nähnyt. Yksi Hellhammer, kaksi Banebladea ja World Eatersien Banesword. Molemmat olette raukat väärässä :PAxuSaurus kirjoitti:Hoppa, ei ole baneblade vaan Shadowstorm tankki :P Mutta on kyllä hienosti muokattu. Liian punainen makuuni.
Baneblade kaaos mariineille?
- Kaapelikala
Re: Baneblade kaaos mariineille?
-
killkrusha
Mulla olis Chaos Baneblade... Tässä se on!
''A fate worse, than a fate worse than death... that's pretty bad!''
Siis onko tämä sinun luomuksesi? Nimittäin tuo tankki on juuri sitä mitä haen ja otan "hieman" inspiraatiota jos ei haittaa :)killkrusha kirjoitti:Mulla olis Chaos Baneblade... Tässä se on!
Eräs viisas mies kerran kirjoitti:Space Mariinien repuissa on banaanipuita, ja pieniä apinoita jotka polkee dynamoilla virtaa panssarille banaanien toivossa.
-
killkrusha
Joo... tällänen tuli 6 tunnis. voit ottaa ''hieman'' inspiraatiota tietenki :DAxuSaurus kirjoitti:Siis onko tämä sinun luomuksesi? Nimittäin tuo tankki on juuri sitä mitä haen ja otan "hieman" inspiraatiota jos ei haittaa :)killkrusha kirjoitti:Mulla olis Chaos Baneblade... Tässä se on!
''A fate worse, than a fate worse than death... that's pretty bad!''
Juu, siis otin hieman selvää asioista ja kyseessä on Lucius pattern Baneblade, forge worlding hartsi tankki joka eroaa aika raskaasti muovisesta versiosta (joka mielestäni näyttää liikkuvalta kirkolta <.<).
Laitanpa pari kuvaa :D

Tuossa olisi (pieni pala) suunnitelmaa tankin koristeluun.
Suuri kiitos Air Defencelle kun myi minulle kaikki nuo ihana kaaos osat :)
Viimeinen kuva kännykällä otettu, ja ilmeisesti kaikissa kuvissa on hieman sumeaa kun kamera ja kännykkä eivät oikein saa kunnolla tuota isoa möhköä tallennettua yhteen kuvaan kunnolla.
Ideoita otan vastaan maalauksen ja koristelun kannalta.
Laitanpa pari kuvaa :D

Tuossa olisi (pieni pala) suunnitelmaa tankin koristeluun.
Suuri kiitos Air Defencelle kun myi minulle kaikki nuo ihana kaaos osat :)
Viimeinen kuva kännykällä otettu, ja ilmeisesti kaikissa kuvissa on hieman sumeaa kun kamera ja kännykkä eivät oikein saa kunnolla tuota isoa möhköä tallennettua yhteen kuvaan kunnolla.
Ideoita otan vastaan maalauksen ja koristelun kannalta.
Eräs viisas mies kerran kirjoitti:Space Mariinien repuissa on banaanipuita, ja pieniä apinoita jotka polkee dynamoilla virtaa panssarille banaanien toivossa.
- Kaapelikala
Missä kallot? Lisää kalloja, lisää kalloja!
Khornen värityksenähän ovat punainen ja messinki, niin itse saattaisin lähteä noilla liikkeelle. Myöskään musta ei ole huono valinta. Varsinkaan liekeillä varustettuna.
Jotain pikakorjauksia (hitsaussaumoja levyjen ympärillä tai pultattuna) voisi laittaa, kun kaaoksella ei noita vehkeitä ole mahiksia kunnostaa oikeaoppisesti. Jotkut laatikot, pussukat ja nassakat (kalloja) voisi tuoda myös fiilinkiä. Verkot ja kaapelit myös.
Muistat kai repiä kaikki kotkat sun muut imperiaaliset logot pois enne lopullista käsittelyä?
Khornen värityksenähän ovat punainen ja messinki, niin itse saattaisin lähteä noilla liikkeelle. Myöskään musta ei ole huono valinta. Varsinkaan liekeillä varustettuna.
Jotain pikakorjauksia (hitsaussaumoja levyjen ympärillä tai pultattuna) voisi laittaa, kun kaaoksella ei noita vehkeitä ole mahiksia kunnostaa oikeaoppisesti. Jotkut laatikot, pussukat ja nassakat (kalloja) voisi tuoda myös fiilinkiä. Verkot ja kaapelit myös.
Muistat kai repiä kaikki kotkat sun muut imperiaaliset logot pois enne lopullista käsittelyä?
Voi tuo wanha hartsi on niin haurasta ohuena että melkein kynsillä nuo imperiaali logot saa pois.
Ja pääkalloja ei oikein löydy joten korvaan ne esim piikkiaidoilla joissa on päitä ;D
Pitäisi ehkä ostaa se pack of skulls, ja ehkä kun pitäisi perjantaina saapua kaaos predatorinkin niin siitä saisin revittyä hieman juttuja. Ihme ettei kenelläkään muulla ole edes kuvia tuosta kyseisestä tankista kun jopa tunnin etsiskelin edes yhtä kuvaa.
Ja pääkalloja ei oikein löydy joten korvaan ne esim piikkiaidoilla joissa on päitä ;D
Pitäisi ehkä ostaa se pack of skulls, ja ehkä kun pitäisi perjantaina saapua kaaos predatorinkin niin siitä saisin revittyä hieman juttuja. Ihme ettei kenelläkään muulla ole edes kuvia tuosta kyseisestä tankista kun jopa tunnin etsiskelin edes yhtä kuvaa.
- Half-breed
Niitä kalloja voi myös aina maalata. Olisi muutenkin hyvä maalailla sitten tuohon freehandeajä, kun noin isot tasaiset pinnat on tylsiä, ilman mitään tilpehööriä.AxuSaurus kirjoitti:Voi tuo wanha hartsi on niin haurasta ohuena että melkein kynsillä nuo imperiaali logot saa pois.
Ja pääkalloja ei oikein löydy joten korvaan ne esim piikkiaidoilla joissa on päitä
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.