Saako FoW baseja suomesta ?

Alue Battlefront Miniaturesin toiseen maailmansotaan sijoittuvalle miniatyyripelille.
1tyyppi

Saako FoW baseja suomesta ?

Viesti Kirjoittaja 1tyyppi »

Neuvostoliitolle olisi saatava jalkaväkeä mutta plastic soldier companyn tuotteissa ei baseja tullut. Saako baseja siis suomesta tai edes euroopasta ?
santso

Re: Saako FoW baseja suomesta ?

Viesti Kirjoittaja santso »

wayland games myy flamesin beissejä, reilu 8 euroa 28kpl medium baseja(jalkaväelle) samanhintasia 54kpl pikkubeissejä ja isoja sai 16kpl.
mut oma kokemus puljusta oli melko negatiivinen, maestrom games lähettää myöhemmin tehtyä 3 tilausta samassa ajassa kun waylandi yhden ja waylandilta tulee postimaksut tietyn pisteen jälkeen ja en saanut kaikkia tilaamiani tuotteteita(paypaliin rahaa takaisin ja vajaa lähetys)
Viimeksi muokannut santso, Pe 19.08.2011 16:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Säkki

Viesti Kirjoittaja Säkki »

EDIT: Asiantuntevammat ehtivätkin jo vastata.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Joensuussa on Fantasiapelit. Siellä käy kyselemässä, niin tiedät sen lähikaupan tilanteen.

Muuten esim. tuo Wayland toiminee.
Earnest

Viesti Kirjoittaja Earnest »

Itse ostin ns varastoon pari "mixed bases" FoW pakettia koska baseista on aina pulaa. Large baseista kun helposti saa erillaisia hauskoja objektiiveja aina jämä figuista, ja nykyyään diggailen laittaa puolitelavaunuihin ja panssareille omat medium baset, joten näitä kuluu. Eli osta samalla pari pakettia varastoon! :)
1tyyppi

Ostitkos basesi tästä wayland gamesista vai mistä noita baseja. Ja joo, kyllä 3000p strelkovy bataloniin niitä baseja tarvitaan :)
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Itse värkkäsin jossain vaiheessa jotain alustoja vanhoista bonuskorteista. Pahvi toimii myöskin. Oikea koko ja hieman vahviketta. En näe syytä ruveta moisista mäkättämään millään tasolla.
Trekkeri

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

Fantasiapelien kautta tosiaaan saa tilattua, Helsingin liikkeessä on saatavilla suoraan hyllyssä Flames alustoja.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Liki kaikilta FoWin jälleenmyyjiltä noita baseja saa viimeistään kysymällä&tilaamalla, ne myydään blistereissä kuten figutkin ja sellaisina ne tilataankin. Omani tilasin boostepista, mutta kyseisestä puljusta ei välttämättä yksittäisiä tilauksia kannata lähteä tekemään korkeiden postimaksujen johdosta. Fantasipeleistä kannattaa puhelimitse ensin kysellä, tilausaika riippuu tukkurien tilanteesta.
gutrot

Viesti Kirjoittaja gutrot »

Mä oon kanssa tehny itse alustat noille peter pigin ukoille plasticardista.
Ko. tavaraa on A4 ja A3 -kokoisena hobbypointissa ja paksuudeltaan sitä saa samanlaisena kun normi fow base.
Oon piirtäny fowin basella rajat, leikannu saksilla ja hionut hiekkapaperilla reunan viistoon. Aikaa menee joku 3min/base. Tässä on etuna se että noita voi tehdä kustomina aina kun tarvii.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”

Nopat ja Taktiikka Ry
1tyyppi

Tilasin nyt fantsun sivuilta baseja.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

santso kirjoitti:wayland games myy flamesin beissejä, reilu 8 euroa 28kpl medium baseja(jalkaväelle) samanhintasia 54kpl pikkubeissejä ja isoja sai 16kpl.
mut oma kokemus puljusta oli melko negatiivinen, maestrom games lähettää myöhemmin tehtyä 3 tilausta samassa ajassa kun waylandi yhden ja waylandilta tulee postimaksut tietyn pisteen jälkeen ja en saanut kaikkia tilaamiani tuotteteita(paypaliin rahaa takaisin ja vajaa lähetys)
Wayland Gamesilla välillä kestää kyllä postituksissa ja vain FoW kamat on ilman postimaksua. Kaikkeen muuhun tulee postit päälle. muuten liike on ihan ok toimittanut mitä olen sieltä tilannut, mutta FoW tankeissa on jatkuvasti joko puutteita osissa tai jotain on hajalla. Tosin sama vika Maelstromillakin oli kun vielä FoWia toimitti. Tai ehkä syynä on paikallinen postinjakaja.

Kun nyt äkkiseltään miettii, että minulla on aika tarkkaan 20 uutena ostettua FoW tankkia yhteensä, niin seitsemässä on ollut jotain vikaa (joko murtunutta resiiniä tai puuttuvia/vääriä osia). No nykyään ostelen muitten valmistajien tankkeja, ei enää motivaatio riitä valittamiseen.

Itse ketjuun liittyen, minä olen leikannut pahvista ja muovilevystä lisää baseja, ei ole jaksanut tilailla vartavasten mistään semmoisia.
gutrot

Viesti Kirjoittaja gutrot »

Joo, Waylandilta ei kannata odottaa että kama tulisi nopeasti, joskus tosiaan kestää suhteettoman kauan vaikka tavaran pitäsi olla ollutkin hyllyssä.
Kyllä noi valuviat ovat olleet koko ajan kaikessa battlefrontin kamassa myyjästä riippumatta. IMO tekevät vanhoilla muoteilla ja huonolla metallilla. Itse ainakin tilaan muiden valmistajien kamaa tästä edespäin aina kun sopiva vaihtoehto löytyy. Yleisimmille vekottimille alkaa löytyäkkin.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”

Nopat ja Taktiikka Ry
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Flames of War”