scratch build väsäilyjä ja maastoa (isoja kuvia)
- Hero of Time
scratch build väsäilyjä ja maastoa (isoja kuvia)
.
Viimeksi muokannut Hero of Time, Ke 20.01.2021 12:27. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- LAV-Kitsune-
Re: scratch build väsäilyjä
Ohhoh, ompas muuten ihan mallikkaan näköinen lobberi siinä, enkä olisi kyllä scratch buildiksi uskonut jos en olisi nähnyt originaalia aikaisemmin ja tuosta ei olisi mainittu että se on tehty itse.
-
Risto.Salonen
yllättävän hyvän näköiseksi olet saanut aidosta puusta tehdyt osat.
Ainoa mikä vähän hämää on niittien iso koko, mutta maku asiahan moinen on.
Hieno työtä kaikkikin.
Ainoa mikä vähän hämää on niittien iso koko, mutta maku asiahan moinen on.
Hieno työtä kaikkikin.
- Hero of Time
.
Viimeksi muokannut Hero of Time, Ke 20.01.2021 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Hero of Time
.
Viimeksi muokannut Hero of Time, Ke 20.01.2021 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä ainakin tykkään noista, ihan örkiltä näyttää.
Harmi kun ite en pelaa örkkejä pääsis tekee, mutta ogreille onnistuu kanssa samanlaiset koneet, kuhan nyt ogre kirja tulee.
Oletko jo suunnitellu spearchukkaa?
Harmi kun ite en pelaa örkkejä pääsis tekee, mutta ogreille onnistuu kanssa samanlaiset koneet, kuhan nyt ogre kirja tulee.
Oletko jo suunnitellu spearchukkaa?
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
- Hero of Time
huomenia vaan kaikille ja mahdollisesti hauskaa krapulaa.
illasta voisi kokeilla kahden keihäskapineiden aloittamista, rivimiehien (lue gobbojen) maalaaminen tuntuu harvinaisen hauskalta ja helpolta kaiken askartelun jälkeen.
illasta voisi kokeilla kahden keihäskapineiden aloittamista, rivimiehien (lue gobbojen) maalaaminen tuntuu harvinaisen hauskalta ja helpolta kaiken askartelun jälkeen.
Kerrassaan todella näyttäviä sotakoneita jos vähäänkään samalta näyttävät livenä.
Toimivaa/käytännöllistä/kaikkea mahdollista kun itse pelipöydältä vaadin, niin on kysyttävä paljonko kyseinen pelipöytä painaa? Sekä mitä levyä ole kehikon päällä käyttänyt?
Äkkiseltään pöytä näyttää suht raskas rakenteiselta, mutta varmasti ajaa asiansa paremmin kuin hyvin itse pelikäytössä.
Toimivaa/käytännöllistä/kaikkea mahdollista kun itse pelipöydältä vaadin, niin on kysyttävä paljonko kyseinen pelipöytä painaa? Sekä mitä levyä ole kehikon päällä käyttänyt?
Äkkiseltään pöytä näyttää suht raskas rakenteiselta, mutta varmasti ajaa asiansa paremmin kuin hyvin itse pelikäytössä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Hero of Time
kyllähän se parisenkymmentä kiloa taitaa painaa ja muutama hassu lisää jalkojen kanssa, tein kuvan ottamisen jälkeen pöytään 6 irrotettavaa jalkaa jotka saa pakattua pöydän sisään kuten matkalaukkuun.Runt kirjoitti:Kerrassaan todella näyttäviä sotakoneita jos vähäänkään samalta näyttävät livenä.
pintalevy oli jotain koulun puupuolelta nappaamaani hyvin kevyttä kuitulevyä.
menin valitettavasti petsaamaan koko laitoksen minkä johdosta monet housut ja paidat pilattiin pöytään nojaillessa parin seuraavan viikon aikana.
kulkee hyvin auton katolla suksitelineissä pitkiäkin matkoja, sade voisi kyllä tehdä ihmeitä.
- Lord Mikke
Törkeän hyvää jälkeä, ihan oikeasti. En keksi mitään mistä alkaa valittamaan.
Keep up the good work!
Keep up the good work!
Peril of Warp
Jos olet petsannut mutta et lakannut niin öljyä se vaikka rypsiöljyllä se sitää sen petsin puuhun eikä kuivuttuaan irrota enää petsiä.
Tai lakkaa, lakkaa menee pilalle pitkän ajan saatossa joten mieluiten öljy 2-3 kertaa läpeensä 10-15minuuttia väliä öljyämisellä.
Eipä muuta lisättävää.
Mulla meni kanssa petsin takia housut ja paita, ja omakin nahka värjäänty.
Tai lakkaa, lakkaa menee pilalle pitkän ajan saatossa joten mieluiten öljy 2-3 kertaa läpeensä 10-15minuuttia väliä öljyämisellä.
Eipä muuta lisättävää.
Mulla meni kanssa petsin takia housut ja paita, ja omakin nahka värjäänty.
Viimeksi muokannut thamus, Ti 23.08.2011 16:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
- Hero of Time
.
- Hero of Time
.
- LAV-Kitsune-
Jumantsuikka näiden valmistumista on hienoa seurata. Sinä tosiaan hallitset tuon homman aika todella hyvin!
- Hero of Time
*
Viimeksi muokannut Hero of Time, Ti 23.08.2011 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Hero of Time
.
- Thrall Master
Vika.
DayEdit: Ei tällaisia, kiitos. Kirjoittakaahan viesteihin asiaa, pyydän.
DayEdit: Ei tällaisia, kiitos. Kirjoittakaahan viesteihin asiaa, pyydän.
"Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it."
- Malcolm X, 1965
- Malcolm X, 1965
Hyvän näköisiä vehkeitä kaikki. Hienoa nähdä tällaisia.
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
- Thrall Master
Tarkotin että tuo viimeinen on paras.
"Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it."
- Malcolm X, 1965
- Malcolm X, 1965
- Hero of Time
.