"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

TerraClips -maastot fantasiaskirmisheihin

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Silveri

TerraClips -maastot fantasiaskirmisheihin

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Malifaux-pelaajat tietänevät tuotteen jo valmiiksi, kyseessä siis WorldWorksGamesin valmistama modulaarinen tuote, josta voi koota kaupunkimaastoa. WWG:n muusta valikoimasta poiketen tuote ei ole tee-se-itse printtimaasto, vaan kaupasta ostettava rakenneltava tuote.

Ohessa hieman huonokuvainen, mutta havainnollinen esimerkki mitä 3:lla boksilla saa aikaiseksi. TerraClipsiä saa esim. Maelstromista. Itse en tuotetta omista, vaan sen "edeltäjän" TerrainLinXin, jonka avulla RopeConissa oli Malifaux-turnauksessa yksi pöydistä rakennettu. TerraClips on kuitenkin TerrainLinXiä visuaalisesti paremman näköinen, helpommin varastoitava ja huomattavasti kestävämpi tuote (ja loppukustannuksiltaan todennäköisesti vielä halvempikin - ajasta nyt puhumattakaan).

http://www.worldworksgames.com/forum/vi ... hp?t=10212
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Pariah

Re: TerraClips -maastot fantasiaskirmisheihin

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Itse olen vaikuttunut kyllä noiden videoiden perusteella mitä pyöri jo ennen Genconiakin. Fängi & Co. tilasi noita Conin aikaan tänne manseen päin joten pitänee kirjoitella lisää kunhan pääsee livenä niitä hiplailemaan.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”