Tässä lisää kuvia Goblineista. 29 on assemblattu, yksi jäljellä. Tälle viimeiselle ei riittänyt ylävartaloita, joten se piti skulptata itse. Panssaripaidan valmistus on yhä kesken, mutta tässä ne muut.
"Jos sä annat sun rahat mulle... Mä tuplaan ne!"

Taas yksi riehuja, mukanaan eväsleipä.

Ajattelin antaa jollekin ihan oikein aseen vaihteeksi.

Sitten korttirinki. Idea nyysitty Slugin rotta-armeijasta, mutta toimii toivotulla tavalla Goblineille. Kun pelaan Goblineita, ne toimivat bunkkerina, eli liikettä ei tarvitse liikaa tehdä = aikaa lätkiä korttia vastustajan armeijan luurangon kanssa. (Vähän huonoja kuvia, koetan ottaa parempia myöhemmin).

Sitten keittolan emännät. Jonkunhan pitää ne safkat tehdä johtoringille!

Kalastaja. Goblinit käyvät vuorotellen kalassa, että saadaan lisää fisuja soppaan. Tiimalasi vieressä kertoo, kuinka kauan pitää vielä kalastaa. Goblinin tympääntyneestä ilmeestä voi päätellä, ettei kala oikein syö kun pari tusinaa Goblinia riehuu ja metelöi ympärillä. ;)

Sitten koko jengi. Kuvanoton jälkeen olen lisännyt vähän extraroinaa figuille, mm. Empiren kilpiä baseille sekä torven "ritarin" selkään.

Sitten jotain jännempää... Mangler Squig! Koska kaikki tekevät Manglerinsa Night Goblin -teemaan, päätin kokeilla jotain muuta ja tehdä Forest Goblin -teemaisen Manglerin. Tämä toimii, koska suunnitelmani on tehdä kaikista Squigeista hämähäkkejä (ja herdereistä Forest Goblineita). Itse olen ihan tyytyväinen scratch-buildiin.

Eli tällaisia tänään! Otin juuri viisi Wolf Rideria pohjamaaleista, ne ovat niitä vanhoja hukkapoikiani, joille tein lievästi sanottuna melkoisesti muutoksia. Näette sitten, kun saan niitä vähän maalattua. Lisäksi laitan tällä viikolla tänne kuvia niistä lupaamistani Doom-nappuloista, pari peliä on takana (aivan loistava peli muuten), ja melkein kaikki figut ovat maalattu.
- Cheers, Skarsnik. :WAAAGH!: