"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tulipahan tapettua, mutta hävittiin tappelu

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Ghe'dahlg

Tulipahan tapettua, mutta hävittiin tappelu

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Eli kuten otsikko hiukan jo kertookin, niin miten menetellään, JOS:

Bone Giantti, yhdellä woundilla, Chargaa Empiren keihäsmies yksikköön(joka pysyy paikallaán ja passaa Terror testin) ja tappaa porukkaa ihan tuhottomasti(10+), mutta yksikön komentaja hilpaisee miekallaan siltä jalan poikki ja Bone Giant kuolee. Joutuvatko keihäät ottamaan break testin vai ei ??

Luulisin, että ei. Kunhan tarkistan :) ...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

ei tarvitse ottaa break testiä, nehän on tappanut sen itse asiassa sä pystyt tekemään overrunin jos haluat.
1+1=10
SirJopetius

Viesti Kirjoittaja SirJopetius »

killu vasarahemmo kirjoitti:ei tarvitse ottaa break testiä, nehän on tappanut sen itse asiassa sä pystyt tekemään overrunin jos haluat.
Overrun jos itse on rynninyt päälle, korjatkaa joku jos olen väärässä
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

SirJopetius kirjoitti:
killu vasarahemmo kirjoitti:ei tarvitse ottaa break testiä, nehän on tappanut sen itse asiassa sä pystyt tekemään overrunin jos haluat.
Overrun jos itse on rynninyt päälle, korjatkaa joku jos olen väärässä
No minä korjaan, olet väärässä, niin hassulta kuin se kuulostaakin.

EDIT: Laittaisin normaalisti sääntökirjan sivunkin, mutta kirjaan on tällä hetkellä muutyama kilometri matkaa. No, pojat varmaan kertovat kohta.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Rule book s.78 :). jos unitti tuhoaa vastustajansa ekalla cc rundilla saa overrunin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”