Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Neljän aikaan/jälkeen paikalla.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Jees tulen paikalle maksamaan P r k l:lle rästini ja fiksaamaan hyllyt.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
-
Der Dexter
jaakon kanssa paikalla puoli neljään mennessä.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Huomenna vois alotella siinä kolmen-neljän pintaan. Lisäksi lauantaille vois ottaa bonussession ETC-listakasauksen hengessä. Listat pitää palauttaa uuden tiedon mukaan vasta maanantaina, eli jokunen päivä tässä aikaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
En ole huomisesta vielä aivan varman, mutta ehkä sitä yhden pelin ehtii tulla pelaamaan. Ja mahdollisesti myös auttamaan lauantaina listametassa / pelaamaan jonkun testipelin EFeoralla, joka nyt kuitenkin on PP:n foorumeiden mukaan meniittien toiseksi paras casteri (joskaan Amon ei ole samalla metalla ykkönen)
Ja Olli, ota Orrikki mukaan!!!!
Ja Olli, ota Orrikki mukaan!!!!
Juuri saamani tiedon mukaan "Sä et oo hevon ***** missään koko viikonloppuna!", eli pitänee saada listat kuntoon huomenna... :)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Tulossa ollaan, pääsen paikalle varmaankin noin puol viiden aikoihin.
-
Der Dexter
meikäläinen on koko lauantain menossa kans, ei mitään saumaa metalle. sunnuntaina krapulassa voin kyllä yrittää osallistua.
huomenna olen toki taas viimeistään kolmesta eteenpäin pelissä mukana, ja yritän roudata nyt myös punakoneen kertsille terolle kokeiltavaksi, omien hippieni lisäksi
huomenna olen toki taas viimeistään kolmesta eteenpäin pelissä mukana, ja yritän roudata nyt myös punakoneen kertsille terolle kokeiltavaksi, omien hippieni lisäksi
- GreenMeanie
Oisko ketään joka jaksais demottaa mulle huomenna WM (lähinnä kouluttaa sääntöjä)?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
-
Der Dexter
lienee kovasti ETC juttuja menossa, mutta 5 hengen joukkueesta jää yksi kuitenkin yli =)
eiköhän joku aina ole auttamassa, ja katsomallakin oppii, jos kovin huono tuuri käy. mestoille vaan menoa kattomaan, sekä pelin hienouksia oppimaan...
eiköhän joku aina ole auttamassa, ja katsomallakin oppii, jos kovin huono tuuri käy. mestoille vaan menoa kattomaan, sekä pelin hienouksia oppimaan...
Just tällä viikolla mä en oikein osaa luvata mitään, kun meidän pitäis viilata listat ETC:tä varten valmiiksi. Mutta toki saa siis tulla kattelemaan ja vaikka ens viikolla aikaa demottamiseenkin vois olla paremmin.GreenMeanie kirjoitti:Oisko ketään joka jaksais demottaa mulle huomenna WM (lähinnä kouluttaa sääntöjä)?
- GreenMeanie
oolrait. Siirretään ens viikkoon.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Ollaan Henryn kanssa pelailemassa huomenna (la) klo 15 ->
Saa muutkin tulla, jos siltä tuntuu.
Saa muutkin tulla, jos siltä tuntuu.
huomiseks huudeltiin jotain pelailua, onko se tapahtumassa?
Villeltä sais ne khadorit sillon.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Mä en kyl ehi/jaksa tulla hetkeksi, mut jos vaikka Tatu on tulossa, niin multa saa avaimen.The_Edge kirjoitti:huomiseks huudeltiin jotain pelailua, onko se tapahtumassa?
Meikäläinenkään ei tänään ehi, sen sijaan koko seuraava viikko vapaana, ja pitäisi vaan pelata ja pelata...
-
Der Dexter
mulla on ensi viikko pelkkää aamuvuoroa, joten iltapäivisin jostain 15 eteenpäin olen pelivalmiudessa, niin pelitiloille tai vaikka jonnekin muuallekin. Voin myös pelata jollain muulla kuin omilla turnauslistoillani, tosin osa khadorista on nyt Teron käytössä joten hieman rajattu on se valikoima. Tyhmät tontut tietysti voi vastaan asettaa, mutta niitten ei pitäisi olla niin kovin iso vastus vielä, wraithin isot julgaisut retribuutiolle eivät vielä ole tulleet...
Voisin tänään tulla viideltä pelaamaan. Laittakaa jotain viestiä jos kiinnostaa eSorcha tai doom reaverit. Mulla on avain.
Khadorit on BTW kertsillä, että kyllä ne Tatu on siellä ihan käytössä. Kirja on ainoa, mikä on himassa.
Khadorit on BTW kertsillä, että kyllä ne Tatu on siellä ihan käytössä. Kirja on ainoa, mikä on himassa.
-
Der Dexter
ehdin vasta huomisesta etiäpäin leikkimään, tänään loppuilta on varattu
ite en varmaan tänään kerkiäkkään pelaamaan. pitää siivota kampaamoja sun muuta... : <
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."