Wayland Games tilaamisesta
- Lord Mikke
Wayland Games tilaamisesta
Nyt tehdään topic, en nähnyt missään.
Niin siis, kattelin muutamaan projektiin figuja kyseiseltä sivustolta. Ainakin päällisin puolin oli asiallisen näköinen, maksamiseenkaan ei tarvita Visaa, hinnat oli alhaiset, ja masiinaakin oli varastossa.
Millaisia kokemuksia ihmisillä on, onko tullut täältä tilattua? Jos on, onko päässyt perille asti hyvin jne? Epäilytti vaan jotenkin nuo edellä mainitsemani asiat, kun vaikutti vähän turhan hyvältä diililtä.
Niin siis, kattelin muutamaan projektiin figuja kyseiseltä sivustolta. Ainakin päällisin puolin oli asiallisen näköinen, maksamiseenkaan ei tarvita Visaa, hinnat oli alhaiset, ja masiinaakin oli varastossa.
Millaisia kokemuksia ihmisillä on, onko tullut täältä tilattua? Jos on, onko päässyt perille asti hyvin jne? Epäilytti vaan jotenkin nuo edellä mainitsemani asiat, kun vaikutti vähän turhan hyvältä diililtä.
Peril of Warp
Re: Wayland Games tilaamisesta
Olen tilaillut ja tavara tuli asiallisesti perille ilman mitään sen kummempia ongelmia.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
- Lord Mikke
No sepä kävi äkkiä :D. Kiitos erittäin nopeasta vastauksesta.Pecu kirjoitti:Olen tilaillut ja tavara tuli asiallisesti perille ilman mitään sen kummempia ongelmia.
Saa tietysti muutkin kertoa, mitä ovat tykänneet kyseisestä putiikista.
Peril of Warp
Kyllä tuo toimii. Iso huomioitava asia on kuitenkin sellainen, että, jos jotain tavaraa ei ole varastossa, luultavasti lähettävät saatavilla olevat tavarat ja palauttavat rahat tavaroista, joita ei ollut saatavilla. Noin on käynyt kerran myös sellaisen tavaran kohdalla, jota sivun mukaan oli varastossa, joten on pieni mahdollisuus, ettei jotain tavaraa saakaaan, vaikka sivun mukaan olisi saatavilla. Noin viikko on itselläni yleisesti mennyt, että ovat lähettäneet postitusilmoituksen, jossa on kerrottu, jos jotain tavaraa ei ole ollut saatavilla ja siitä on palautettu rahat tilille.
Miau.
Oon tilannut, hyvin toiminu. Postikulujen takia vaan en tuolta tilaa ellei ole jotain mitä maelstrom ei pysty toimittamaan. Köyhäl ei oo varaa valita kalliimpia ratkaisuja :)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Niin köyhää figupelaajaa ei olekkaan jolla ei olisi varaa valita.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Erittäin luotettava putiikki on ollut. Olen tilannut tavaraa varmaan noin 10 kertaa, ei koskaan mitään ongelmia ja tavara tulee muutamassa päivässä. eBay.co.uk:n kautta olen tosin tilannut, en suoraan noiden omilta sivuilta, mutta eiköhän tuo suoraan tilaamallakin toimi.
Tässä yksi: Minun vaihtoehto on aina se mistä saa halvimmalla.MakeH kirjoitti:Niin köyhää figupelaajaa ei olekkaan jolla ei olisi varaa valita.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Tuossa juuri jouduin reklamoimaan kun yli kuukauden odottelun jälkeen ei ollut rahoja tullut takaisin. Reilu tunti ehti kulua ennen paluupostissa tullutta pahoittelua että asia oli jäänyt hoitamatta ja nyt pitäisi olla asian kunnossa.Vesihiisi kirjoitti:Noin viikko on itselläni yleisesti mennyt, että ovat lähettäneet postitusilmoituksen, jossa on kerrottu, jos jotain tavaraa ei ole ollut saatavilla ja siitä on palautettu rahat tilille.
Täytyy tuossa lähipäivinä tarkistaa onko oikeasti rahat liikkuneet...
S.