Mites sit ois, huomenna matsia? Meikäläisellä koko päivä vapaana...Der Dexter kirjoitti:ehdin vasta huomisesta etiäpäin leikkimään, tänään loppuilta on varattu
Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
-
Der Dexter
noh, taiotaan jostain vaan avaimet, niin mennähän iltapäivällä pelaileens. olen 14 asti töissä, ja kotikierroksen jälkeen voin lähteä pelailemaan...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Juu, kuullostaisi hyvältä, kunhan vain nuo avaimet saisi lainaan.
Jos Jaakolta ei liikene, niin mun avaimet voi ainakin hakea keskustasta. Voin töistä tulla johonkin nelosratikan reitin varrelle tiputtamaan ne (sokoksen kulmalle, mistä lähtee mm. 21V ja 65/66) sovittuun aikaan. Jos näyttää tosi kiireettömältä, niin saatan tulla kertsille perseilemään vähäksi aikaa.. :)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mä nyt vaihteeksi yritän leikkiä opiskelijaa ja oon koko päivän Otaniemessä... tai itse asiassa meidän luennot taitaa olla remontin takia Kehän varressa Falcon business parkissa. Lienen noin tasatunnein saatavilla tarvittaessa...
Ja niin pelaamaan en valitettavasti taida ehtiä ennen torstaita. Keskiviikkona isolla varauksella ehkä.
Ja niin pelaamaan en valitettavasti taida ehtiä ennen torstaita. Keskiviikkona isolla varauksella ehkä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Jos vaikka tehdään sitten näin, Sokoksen kulma käy hyvin, sano vain aika...petskules kirjoitti:Jos Jaakolta ei liikene, niin mun avaimet voi ainakin hakea keskustasta. Voin töistä tulla johonkin nelosratikan reitin varrelle tiputtamaan ne (sokoksen kulmalle, mistä lähtee mm. 21V ja 65/66) sovittuun aikaan. Jos näyttää tosi kiireettömältä, niin saatan tulla kertsille perseilemään vähäksi aikaa.. :)
-
Der Dexter
joo, iskekää viestiä vaan miten homma toimii, niin ilmaannun sopivaan aikaan sitten kertsille kun muutkin siellä ovat.
taidan vielä toistaiseksi pyörittää hippeja, tosin onhan siellä kertsillä muutama armeija mutenkin olemassa...
taidan vielä toistaiseksi pyörittää hippeja, tosin onhan siellä kertsillä muutama armeija mutenkin olemassa...
Elikkäs pelaillaan Teron kanssa 12.00 etiäppäin.Der Dexter kirjoitti:joo, iskekää viestiä vaan miten homma toimii, niin ilmaannun sopivaan aikaan sitten kertsille kun muutkin siellä ovat.
Tuli mieleen, että jos joku haluaa ja on avaimet, niin voin huomenna päivällä (ennen neljää) tulla pelaamaan ainakin yhden pelin. Mutten sitten varmaan torstaina taas tulen peluuttamaan EFeoraa, ja ehkä Harbyä myös voisi testata. Pitää varmaan kattoa noi meniitti-listat vielä läpi.
-
Der Dexter
ite ehdin torstaina vasta pelailemaan, mutta lauantai on mulla tämän viikon vapaana, joten silloin voisin iskeä pelin tahi pari sisään, ja toki perjantaina on kanssa ilta vapaa...
Näyttäis uhkaavasti siltä, että oon huomenna vapaalla jalalla. Voin tulla siis pelaamaan mihin aikaan vaan seuraa löytyy.
Töiden jälkeen joskus 17-18 pintaan paikalla.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
-
Der Dexter
mulla on kans tänään laiska päivä, puolen päivän jälkeen jo vapauteen, joten melko aikaseen olisi optio aloitukseen tänään...
Luonnollisesti mestoilla, saapumisaika lienee jotain puoli viiden ja viiden väliltä.
Luonnollisesti ollaan Jaakon kanssa jo paikalla. Ainakin kun se Jaakko kohta ilmaantuu..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Huomenna ehin paikalle arviolta 16.30-17.00. Viideltä siis viimeistään mun pitäis olla mestoilla. Tervetullos!
-
Der Dexter
perinteisesti bileissä mukana, ilmoa vaanjos joku aikasemmin on paikalle menossa, tulen kans, sen verta aikaseen pääsee töistä...
Tulossa 18 mennessä.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Voisin treenailla vähän cryxiä vastaan. Mutta paikalla joka tapauksessa.. Saa nähdä olenko aikaisin vai en. Viimeistään viiden pintaan.
Mä yritän tulla puoli kuuteen mennessä, mutta katotaan nyt miten pitkään pitää olla töissä.
petskules, haluutko pelata doomreavereillä kohtalaisen huonon matchupin, koska haluaisin testata eFeoraa jalkaväkihordea vastaan. Toki jos jollain muulla on myös paljon jalkaväkeä, niin käy. Harbyllä voin taas pelata warjack-paladiinilistaa, jos joku siitä haluaa ottaa kopin.
petskules, haluutko pelata doomreavereillä kohtalaisen huonon matchupin, koska haluaisin testata eFeoraa jalkaväkihordea vastaan. Toki jos jollain muulla on myös paljon jalkaväkeä, niin käy. Harbyllä voin taas pelata warjack-paladiinilistaa, jos joku siitä haluaa ottaa kopin.