Haasteet ja pelien suunnittelut
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Haasteet ja pelien suunnittelut
Onkos siellä ropekerholla nyt 28. päivä jotain toimintaa? Voisin tulla Space Hulkin kanssa ottamaan matsia Captain-Jakea vastaan, mahdollisesti jos ihmisiä kiinnostaan niin useammankin pelin voisi pelata.
Phil Kelly says "No!"
Kyllä tuolla pitäisi olla. Ainakin tähän asti on ollut, ja tiettävästi tulee olemaan jatkossakin.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Tervehdys taas Kuopio!
Olen taas tulossa Kuopion maastoon vk 37 alkaen. Ja pyörin siellä nyt ainakin 5 viikkoa (pois lukien viikonloput). Onkos siellä vielä tiistaiset nuokkari tuohut ennallaan? Voisin tuoda mukanani 1500-2000p edestä petoja tai delffejä pikku fabakarkeloihin. Mikäli siis peliseuraa ja kiinnostusta löytyy. Luulisi ainakin Pasin rottalaumalle jääneen jotain hampaankoloon viimekerroista:) Olisi myös mukava päästä hakkaamaan kitsunen demonit maanrakoon. Viimeksi kun ei aikataulut natsannut.
Mutta huhuillaan ja laittakaa viestiä jos peliseura kiinnostaa. Ja en tuo nyt mukanani tuplahydria ja super pegasus loordia...ellei vastaan tule 100 päistä letteri ryhmää tai muuta mukavaa :) Ei vaan, minä en paheksu "sikalistoja". Ne vaan lisää haastetta ja tuntuu mukavammalta kun sellaisen sotkee suohon.
- J
Olen taas tulossa Kuopion maastoon vk 37 alkaen. Ja pyörin siellä nyt ainakin 5 viikkoa (pois lukien viikonloput). Onkos siellä vielä tiistaiset nuokkari tuohut ennallaan? Voisin tuoda mukanani 1500-2000p edestä petoja tai delffejä pikku fabakarkeloihin. Mikäli siis peliseuraa ja kiinnostusta löytyy. Luulisi ainakin Pasin rottalaumalle jääneen jotain hampaankoloon viimekerroista:) Olisi myös mukava päästä hakkaamaan kitsunen demonit maanrakoon. Viimeksi kun ei aikataulut natsannut.
Mutta huhuillaan ja laittakaa viestiä jos peliseura kiinnostaa. Ja en tuo nyt mukanani tuplahydria ja super pegasus loordia...ellei vastaan tule 100 päistä letteri ryhmää tai muuta mukavaa :) Ei vaan, minä en paheksu "sikalistoja". Ne vaan lisää haastetta ja tuntuu mukavammalta kun sellaisen sotkee suohon.
- J
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- LAV-Kitsune-
Kovasti tyrkkii koulua minulle tiistaiksi, mutta katson toki jos pääsen pelailemaan. Mielellään kuitenkin aina vähän muitakin vastaan kuin näitä vakiporukoita mättää peliä. Voin melko varmasti parittaa sinua pelailemaan käpsiä vastaan kuitenkin, jos halua on niitä kokeilla.
-
freakreature
Kuhan tästä maratoonista ja yleisestä koomauksesta toivuttu, niin kahtoo, kyllä sitä aina pelejä saa pystyyn, nyt kun jopa oppinut pelaamaan kysestä peliä vähän paremmin.
Hienoa. Ja onhan tässä vielä pari viikkoa aikaa, ennenkuin sinnepäin saavun. Vastustajalla tai armeijalla ei ole väliä. Mutta palataan taas asiaan lähempänä. Ja petoja ajattelin nyt alkuunsa tuoda mukanani.
Hoblaa. Olen tulossa ensiviikon tiistaina, siis 13.9 sinnepäin. Ilmestyn n klo 17 sinne nuokkarille, riippuen miten joukkoliikenne natsaa. Otan mukaani 1500 ja 2000p beastman listat. Toivottavasti löytyy myös vastapeluri. Koitan tehdä "yleislistat" niin ei ole väliä ketä tulee vastaan. Eikä haittaa vaikka vastustaja tekisikin hiotun antipeto listan:) Mutta tosiaan olisi mukavaa jos vastustaja löytyy.
Kelpaisiko uudistetut Ogret? Sain uuden kirjan eilen ja nyt tekisi mieli päästä pelailemaan. Pisterajaksi sopisi 2000.syrja kirjoitti:Hoblaa. Olen tulossa ensiviikon tiistaina, siis 13.9 sinnepäin. Ilmestyn n klo 17 sinne nuokkarille, riippuen miten joukkoliikenne natsaa. Otan mukaani 1500 ja 2000p beastman listat. Toivottavasti löytyy myös vastapeluri. Koitan tehdä "yleislistat" niin ei ole väliä ketä tulee vastaan. Eikä haittaa vaikka vastustaja tekisikin hiotun antipeto listan:) Mutta tosiaan olisi mukavaa jos vastustaja löytyy.
Aloitettu 13.9.2011
Empire: W:19 L:8 D:1
Ogre Kingdom: W:36 L:21 D:6
Warriors of Chaos: W:11 L:14 D:4
Hienoa, ogret kelpaa kyllä. Pääsempä samalla itsekin sitten niihin tutustumaan. Sitten pieni pyyntö. Jos olet paikalla aiemmin niin teetkö pelipöydän valmiiksi. Ihan vaan ajan säästämiseksi. Tosiaan ilmaannun paikalle n 17 aikoihin. Riippuen vähän miten pääsen hyppäämään petoselta linja-autoon. Löytyyhän sinulta sääntökirja? Itseltänikin löytyy kyllä. Mutta koska tulen täältä länsirannikolta ja kaikenmaailman kamaa on muutenkin kannettavana. Niin jättäisin mieluusti oman tiiliskiven kotiin.
Laitan vielä yv:nä tietojani.
Itse saavun paikalle kello 16 aikoihin, joten voin laittaa pöydän valmiiksi. Lisäksi minulta löytyy sääntökirja, joten sinun ei tarvitse tuoda omaa tiiliskiveäsi.syrja kirjoitti:Hienoa, ogret kelpaa kyllä. Pääsempä samalla itsekin sitten niihin tutustumaan. Sitten pieni pyyntö. Jos olet paikalla aiemmin niin teetkö pelipöydän valmiiksi. Ihan vaan ajan säästämiseksi. Tosiaan ilmaannun paikalle n 17 aikoihin. Riippuen vähän miten pääsen hyppäämään petoselta linja-autoon. Löytyyhän sinulta sääntökirja? Itseltänikin löytyy kyllä. Mutta koska tulen täältä länsirannikolta ja kaikenmaailman kamaa on muutenkin kannettavana. Niin jättäisin mieluusti oman tiiliskiven kotiin.
Aloitettu 13.9.2011
- LAV-Kitsune-
Jos aikaa riittää niin minäkin voin ottaa tuon oman höpöhöpö demonilistan mukaan ja katsella jos joku haluaisi fluffistella minun kanssa sitten ^.^
Mielelläni otan harkkamatsia 3000pongoa fabassa Ostiumkompeilla tai ilman. Ilmotelkaas jos haluatte vastaanne höttöfluffihöpöhöpö-helffit :D
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
- LAV-Kitsune-
Huh, 3k onkin jo melko iso peli. Pääsisitkö aloittamaan heti neljältä pelin?
Itse asiassa en :P MUlla on neljästä viiteen koristreenit. keretäänkö 2-3tunnissa pelaamaan? Mulla on kuiteskin armeija valmiina että jos laitat pelipöydän jo valmiiksi ei pitäs olla ongelma :) ?
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
- LAV-Kitsune-
Taidan jättää ihan suosiolla nyt sitten figut kotiin. Muuten ei jää aikaa pelata kunnolla, kun on ropekin sovittu illemmaksi. Hosumalla ei kuitenkaan ole mukavaa pelailla varsinkaan noin isoa peliä.
Se on kyl totta, mut joka tiistai noi koristelut on tiellä x( Jospa vaikka saatas joku peliviikonloppu sinne nuokkarille taas niin ehtis parikin peliä kiskoa?
- LAV-Kitsune-
No duoda duoda. Voisin minä ensi viikoksia 3k pelin ottaa jos tietää sitten ihan varmasti että silloin pelataan.
Oisko 17.30 tarpeeks aikanen aika alottaa? joutusin vähä karsii korista mut figutukselle jäis aikaa hyvin.
Moron.
Ilmestyn taas tiistaina siinä klo 17 aikoihin nuokkarille. Nyt saa minotaurit jäädä Poriin huilimaan, ettei ala kyllästyttämään. Tuon mukanani 2400p dark elffejä, jos joku haluaa/ehtii pelata. Jos ei ehdi/halua niin tulen kuitenkin.
Ilmestyn taas tiistaina siinä klo 17 aikoihin nuokkarille. Nyt saa minotaurit jäädä Poriin huilimaan, ettei ala kyllästyttämään. Tuon mukanani 2400p dark elffejä, jos joku haluaa/ehtii pelata. Jos ei ehdi/halua niin tulen kuitenkin.
- LAV-Kitsune-
Joo, taidan jättää kyllä figut tälläkin kertaa kotia niin saadaan rope hoidettua loppuun. Sen jälkeen voidaan keskittyä pääasiassa hammerin heittelyihin seuraavina kertoina.