40k peli-ilta
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: 40k peli-ilta
avaimen haltia tulee varmaan myöhäs mut pelataan kun keritää
- Lt_dot_com
No mihin aikaan kannattaa tulla, ettei tarvitse venata pihalla? Ja mihin sinne saa auton hyvin parkkiin?
Mä yritän olla paikalla avaimien kanssa joskus... Erf... 17:50 - 18:00?
"Uvver teams play, Blitzwaaagh kills!" ("Kaptin" Grimgor Ironjaw; Da Blitzwaaagh!)
Parkkitilaa on muistaakseni ihan siinä Elämän sanan vieressä, Lonttistentie se ES:n ja Herzin autovuokraamon välissä menevä katu kai on nimeltään minkä varrelta löytyy paikkoja.Lt_dot_com kirjoitti:Ja mihin sinne saa auton hyvin parkkiin?
Warmachine-väki saattaa tulla avaimilla sisään jo aikaisemmin, mutta ei siihen varmaan kannata luottaa. Tähdätään paikalle vasta kuudeksi siis.
Näillä näkymin WM/H-jengi ei oo tulossa torstaina, että sen varaan ei tosiaan kannata laskea.Malkuth kirjoitti:Warmachine-väki saattaa tulla avaimilla sisään jo aikaisemmin, mutta ei siihen varmaan kannata luottaa. Tähdätään paikalle vasta kuudeksi siis.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Oolrait, tuli just tieto et mun torstain iltapäivän tunnit on peruttu, joten olen tulossa paikalle noin 17:30 - 17:40 välisenä aikana, kuten normaalisti.
"Uvver teams play, Blitzwaaagh kills!" ("Kaptin" Grimgor Ironjaw; Da Blitzwaaagh!)
- Lt_dot_com
Lt_dot_com kirjoitti:Soditaan sitten torstaina.jonez2 kirjoitti:mä voin tulla pistää matsin 1k listal
17.45?
Kaveri tulisi messiin. Löytyykö toista 1k listalla?
Löytyykö toista tonnin pelaajaa. Kaveri tarttisi vastustajan...
^Mä voisin ehkä koeajaa blood angeleitani, liki puolet figuista on valitettavasti vailla maalia ja hyppyreppuja vielä tässä vaiheessa, mutta kai niillä täytyy jo ennen turnaustakin joku peli saada alle.
- Lt_dot_com
Tein vähän muutoksia niihin tonniturnauksen skenuihin, käykää vilkaisemassa ja antakaa palautetta jos jotain tulee mieleen. Jatketaan testailua ensi viikolla.
Terve vaan, marineita on nyt maaleissa ja voisi tulla kokeilemaan torstaina. Olikos täällä mahdollista pelata 1000p listoilla? 1500p löytyy mutta pelaisin ehkä mieluummin tonnilla. Millaista on ollut väkimäärä 40k illoissa viime aikoina?
Samoin, uusia figuja tonnin edestä maaleissa torstaiksi melko varmasti, joten pitäähän niillä sit pelatakin. Tonni on nyt just in, koska 25.9. on kyseisen pistemäärän turnaus. =)
Väkeä on ollut aika vähän yleensä, joku neljä henkeä vetävä/varapelaaja mukaanlukien on aika sellanen perushyvä. Viime viikolla oli peräti kuusi.
Väkeä on ollut aika vähän yleensä, joku neljä henkeä vetävä/varapelaaja mukaanlukien on aika sellanen perushyvä. Viime viikolla oli peräti kuusi.
- Lt_dot_com
Me tultaisiin taas torstaina kaverin kanssa, jos tonnin vastustajia kerran löytyy.
- Half-breed
Eiköhän löydy. Kuitenkin väki alkaa hieman harjoitella turneeta varten, ja koulutkin on alkaneet, niin väkeä pitäisi paikalla jälleen olla.Lt_dot_com kirjoitti:Me tultaisiin taas torstaina kaverin kanssa, jos tonnin vastustajia kerran löytyy.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
tulos ollaan, mut pääsen paikalle vasta 19:00, ehkä aiemmin.
Tuomas hei, onks sun YV-boksi alkanu taas hukkailla viestejä?
Ei tullu perille vai? Jaahans... Ootas, lähetän ne tiedot uudestaan.
^Ai se oli tällä kertaa mun YV-boksi jolla oli nälkä... Nyt tuli perille, kiitti.
-
surfing_fin
Terve,
mun nimi on Daniel.
Minä asuun saksassa.
Tarpeks suomi, as I hardly speak any.
I am coming to Turku in October, 10th to 14th, for visiting my grand mother.
Is there any possibility of playing a WH40k game in Turku ?
I remember, there was a store near the railwaystation, but does this store still exist ?
Are there any active players in Turku ?
You have competed in the ETC this year and last year, do any of the attending players come from Turku ?
I would love to challenge a finnish player, if possible.
I would take an army with me to Finnland, if someone has got the time and wants to play against an unknown finnish player living in Germany ;-)
Best regards,
Daniel
mun nimi on Daniel.
Minä asuun saksassa.
Tarpeks suomi, as I hardly speak any.
I am coming to Turku in October, 10th to 14th, for visiting my grand mother.
Is there any possibility of playing a WH40k game in Turku ?
I remember, there was a store near the railwaystation, but does this store still exist ?
Are there any active players in Turku ?
You have competed in the ETC this year and last year, do any of the attending players come from Turku ?
I would love to challenge a finnish player, if possible.
I would take an army with me to Finnland, if someone has got the time and wants to play against an unknown finnish player living in Germany ;-)
Best regards,
Daniel