Porin lautapelailu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin lautapelailu
Torstaina en kerkee, tosin ei mun pakko oo päästä.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Vaikuttaisi hieman siltä etten taida ehtiä aivan joka viikko pelailemaan. Jospa tosiaankin hankkisin sen WoW-lautapelin joku päivä, niin voitaisiin sitäkin kokeilla.
Tätä haluan kokeilla.Javyrus kirjoitti: WoW-lautapelin
No, perjantaina pelataan mikäli porukkaa ilmaantuu siihen mennessä.
Soi viulu
http://boardgamegeek.com/ Tuonne tilit ja Porin kilta pystyyn. Näette helposti kaikki pelit mitä toisilta löytyy.
Ja jos on 9-10 päivä on lautapelejä siellä voin tuoda Formula D:n pelitestattavaksi teille, Raumalaiset ainakin tykkäs ;) tai muuten vain osallistua peleihin.
Ja jos on 9-10 päivä on lautapelejä siellä voin tuoda Formula D:n pelitestattavaksi teille, Raumalaiset ainakin tykkäs ;) tai muuten vain osallistua peleihin.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Joo, jos pelaajia saadaan vaikka ensiviikolla niin mikä ettei.
Ellei huomenna ole lautiksia niin meillä voisi pelata myös infinityä tai warmachine/hordes esim.
Ellei huomenna ole lautiksia niin meillä voisi pelata myös infinityä tai warmachine/hordes esim.
Soi viulu
Perjantaina taas vaihteeksi Porissa joten mihin aikaan ja missä?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Siinä 4 maissa. Tulossa olis siis Timo ja ManAtArms, 1-2 mahtuis mukaan viel, riippuen mitä pelataan.
Soi viulu
Harri vähän uhkas, tosin sen "ehkä" on 95% todennäköisyydellä "ei" et en sit tiiä.
Spoonyone
Spoonyone
jos ei Harri tuu niin voidaan pelata nopsaa (3h) tai olla pelaamatta. mitenkä vain.
Soi viulu
Kuutsa just kyseli sun numeroo. Kaipa mä sinne ainakin tuun kääntymään jos ei muuta.
Spoonyone
Spoonyone
ManAt Arms ei pääse tulemaan, kuutsa sanoi ehkä tulevansa. Harria en saanut puhelimella kiinni.
Soi viulu
Harasoo, mitäs huomenna tai vkl pelaillaan lautiksia? Mulla ainaskin olis viikonloppu vapaata joten jossain se aika pitäisi tuhota. Onko muuten kukaan koskaan pelaillut Race for the Galaxyä? Peli on siis valtakunnanrakentelupeli avaruudessa, ja hyvä sellainen onkin, sillä lyhyestä kestostaan (<45min.) huolimatta on eräitä taktisimpia pelejä joita olen pelaillut. Kiinnostaisi vetää taas tuo pöydälle, lähinnä kun 1v1 pelejä on joutunut pelailemaan. Tietty mikäli Javy on hommannut sen WoWin niin sitäkin olisi kiinnostus pelata.
Ilmeisesti jotain saattaisi olla tekeillä. Sakke sanokoon viimeisen sanan.
Spoonyone
Spoonyone
Onhan tuota hieman katseltu netissä ja yritetty kalastella mistä sen saisin hyväkuntoisena hyvään hintaan. Vähän muut investoinnit menneet toistaiseksi edelle pelin hinnan vuoksi. Itse kyllä pidän Warcraftin maailmasta sen verran, että voisin hyvin lähteä kokeilemaan sitä keräilykorttipeliäkin.Kuutsa kirjoitti:Tietty mikäli Javy on hommannut sen WoWin niin sitäkin olisi kiinnostus pelata.
Itselläni olisi juuri tänään ollut mukavasti vapaapäivä, niin olisin ehtinyt taas vaihteeksi jotain pelatakin. Mutta kai sitä joku päivä töiden jälkeen ehtisi jotain lyhyempää peliä nautiskelemaan.
Tänään on ässät-lukko, niin pelata pitäisi ennen sitä, tai sitten ei ollenkaan?
Ei silti hätää, oon tilannut urho totalin niin tulevaisuudessa ei estä pelaamista kun voin samalla seurata kotonakin ;)
Ei silti hätää, oon tilannut urho totalin niin tulevaisuudessa ei estä pelaamista kun voin samalla seurata kotonakin ;)
Soi viulu
Taidan jättää tämän päivän pelailut välistä kun vapaapäiville tulee sovitettua muutenkin suuria suunnitelmia jonoksi asti. Se on vähän niin ja näin saada yhtäkkiä jotain mahtumaan johonkin väliin.
Hjjooo meni tää vähän ohi kun en ehtinyt koneelle eilen. Ja mulla on toi ensvkl kiinni että ei ehi pelaan. Muuten, aattelin tossa hankkia jotain kaapintäytettä lautapelien osalta tälleeen syksyyn, onkos teillä suositella mitään 45 ja alle hintaluokan peliä?
Www.boardgamegeek.com on hyvä sivusto hankintoja harkitsevalle. Itse suosittelen tuossa hintaluokassa ehdottomasti puerto ricoa. Ihan ansaitusti istuu rank 1 paikalla tuolla bgg:ssä.
Kalat meni kotio...