Skaven taktiikkaa
-
Phoenix_fx
Skaven taktiikkaa
Suht' uutena skaven pelaajana kiinnostaisi kuulla kokeneempien pelaajien kokemuksista skaven armeijan kanssa. Eli millaisilla porukoilla olette olleet liikenteessä ja millaista taktiikkaa käyttäneet. Itse olen pelannut ainoastaan ampuvaa armeijaa vastaan ja kiinnostaisi tietää vähän muitakin taktiikoita kuin ampujien lamaannuttaminen 
Who? Me? No, it was that other guy...
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
En pelaa skaveneilla, mutta skaven -taktiikka on tuollainen
"tunneling teamit vastustajan sotakoneiden kimpussa, swarmataan vastustajat sekä ammutaan ne tohjoks sekä blastataan magialla kakaks"
"tunneling teamit vastustajan sotakoneiden kimpussa, swarmataan vastustajat sekä ammutaan ne tohjoks sekä blastataan magialla kakaks"
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Itsekkin olen vasta siirtymässä skaveneillä pelaamaan, mutta eiköhän se perus flee toimi. Eli rintama jonka edellä on slave unitti jolla ottaa flee jos vastustaja chargee, jolloin pääset molempiin flankkeihin. Swarmit pysäyttää myös mukavasti knightejä, jolloin flankkiin vaan. Eipä tässä ehdi nyt ton kummoisempia miettiä kun pitää mennä kattomaan lätkää takas.
Adarin
Adarin
Bück dich befehl ich dir
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
bück dich
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
bück dich
-
Skaven Lord
Ja jonain kauniina päivänä 1) se saadaan jonnekin muualle kuin ällö-hitaalle Lycosille ja 2) php-koodi saadaan toimimaanSkaven Lord kirjoitti:Käykääs *TUOLLA* Sie o Suomen ainoo ja parhain skaven foorumi
Mutta muuten tuo on skaven-pelaajalle tutustumisen arvoinen, jos pienet bugit ei haittaa.
Taikominen ja tykit on Skavenien pointti. Ei ne äijät niihin Clanratteihin kuole, ne kuolee siihen tykkiin joka ampuu Clanrattien vierestä
Skavenit on aina uhrattavissa.
Ja älä unohda sitä, että jos iso rykmentti skaveneita lähtee juoksemaan/ kenraali kuolee.. se on menoa sit. (( paras mikä mulle on käyny, on se kun kenraali kuoli ja ainoa unitti mikä kentälle skaveneistä jäi oli frenzy
Ja älä unohda sitä, että jos iso rykmentti skaveneita lähtee juoksemaan/ kenraali kuolee.. se on menoa sit. (( paras mikä mulle on käyny, on se kun kenraali kuoli ja ainoa unitti mikä kentälle skaveneistä jäi oli frenzy
Deep in this water.
- Amazing Slug
Tätähän minäkin olen pariin otteeseen saarnannut. Jos yksikin rottaryhmä (varsinkin night runnerit!) alkavat juosta, niin sitten ottavat kaiken maailman globadierit, yksinäiset maagit, weapon teamit (onneksi niillä on hyvä ld, paitsi jos se juokseva oli emoryhmäIkituuli kirjoitti:Taikominen ja tykit on Skavenien pointti. Ei ne äijät niihin Clanratteihin kuole, ne kuolee siihen tykkiin joka ampuu Clanrattien vierestä![]()