Flames of War Turnaus 25.9. - PUNAINEN SYYSKUU 1944
Re: Flames of War Turnaus 25.9. - PUNAINEN SYYSKUU 1944
Vielä pitäisi yksi pelaaja saada jostakin.
"Sir, how the hell are we supposed to keep the schedule on a road like this?"
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
-Vandeleur
Pahimmassa tapauksessa jos pelaajaa ei löydy, niin voin poistua rivistä ja yksi sakemanni hyppää neukkujen puolelle. Näin saadaan 6 vs 6.
-
VilleVicious
tnevan vetäydyttä takavasemmalle ovat spetsnaz ryhmäni vailla "lainaamiaan" saksalaisia puolitelavaunuja. Onnistuisiko joltakulta lainata minulle kaksi Sd.Kfz. 251Hanomag puolitelavaunua tai kaksi pienempää Sd.Kfz. 250 puolitelavaunua? Saksan väreissä oleminen ei haittaa, vaan oikeastaan päin vastoin lisää "lainavaunu" vaikutelmaa.
Minä voin sitten hypätä Punakoneen kyytiin.Earnest kirjoitti:Pahimmassa tapauksessa jos pelaajaa ei löydy, niin voin poistua rivistä ja yksi sakemanni hyppää neukkujen puolelle. Näin saadaan 6 vs 6.
Lista on varmaankin Peredovoye Otryad
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Ai samperi tuo pääsi unohtumaan :-/VilleVicious kirjoitti:tnevan vetäydyttä takavasemmalle ovat spetsnaz ryhmäni vailla "lainaamiaan" saksalaisia puolitelavaunuja. Onnistuisiko joltakulta lainata minulle kaksi Sd.Kfz. 251Hanomag puolitelavaunua tai kaksi pienempää Sd.Kfz. 250 puolitelavaunua? Saksan väreissä oleminen ei haittaa, vaan oikeastaan päin vastoin lisää "lainavaunu" vaikutelmaa.
Mutta tosiaan taloudellinen tilanne ku on mitä on. Menin tässä kuussa miinukselle ennenkuin ehdin edes harkita ruokamenoja(kirjaimellisesti. Pakolliset menoerät kuten vuokra yms ylitti kuukauden tulot heit alkuunsa...) joten vähän nihkeetä matkustella ylimmääräisiä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
VilleVicious
tneva: Ei se mitään. Voi olla et joudun muutenkin vaihtamaan spetsnazit panssariautoihin, jos mun ukot ei saavu fantsuun tässä lähipäivinä.
No jos deggial menee neukuille, niin löytyiskö yhtä saksalaispelaajaa?
-Vandeleur
-Vandeleur
Jos ei löydy muita halukkaita, niin mä voisin tulla Wikingkiä/Nordlandia ulkoiluttamaan.
If knowledge can create problems, it is not through ignorance that we can solve them.
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Itselläkin tarvetta parille puolitelavaunulle. Kerholaisilla on useimmilla sakujen puoliteloja pilvin pimein, niin ajattelin itse lainata näitä joltain. Eli laske vain listaasi Spetsnazit, voin järjestää omieni lisäksi paikalle pari ylimääräistä 250 vaunua.VilleVicious kirjoitti:tnevan vetäydyttä takavasemmalle ovat spetsnaz ryhmäni vailla "lainaamiaan" saksalaisia puolitelavaunuja. Onnistuisiko joltakulta lainata minulle kaksi Sd.Kfz. 251Hanomag puolitelavaunua tai kaksi pienempää Sd.Kfz. 250 puolitelavaunua? Saksan väreissä oleminen ei haittaa, vaan oikeastaan päin vastoin lisää "lainavaunu" vaikutelmaa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Joo, mullakin noita on parisenkymmentä, 251/1 C :tä ja D :tä jos tarve vaatii.Trekkeri kirjoitti:Itselläkin tarvetta parille puolitelavaunulle. Kerholaisilla on useimmilla sakujen puoliteloja pilvin pimein, niin ajattelin itse lainata näitä joltain. Eli laske vain listaasi Spetsnazit, voin järjestää omieni lisäksi paikalle pari ylimääräistä 250 vaunua.VilleVicious kirjoitti:tnevan vetäydyttä takavasemmalle ovat spetsnaz ryhmäni vailla "lainaamiaan" saksalaisia puolitelavaunuja. Onnistuisiko joltakulta lainata minulle kaksi Sd.Kfz. 251Hanomag puolitelavaunua tai kaksi pienempää Sd.Kfz. 250 puolitelavaunua? Saksan väreissä oleminen ei haittaa, vaan oikeastaan päin vastoin lisää "lainavaunu" vaikutelmaa.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
ameaney kirjoitti:No jos deggial menee neukuille, niin löytyiskö yhtä saksalaispelaajaa?
Ok- mää käännän punaisen takin esiin ja hyppään neuvosto vaunun puikkoihin.
Peredovoye Otryad-pdf on tod.näköinen lista.
Nopat ja Taktiikka Ry
Olisiko joku saksalaispelaaja halukas ottamaan harjoitusmatsin nyt torstaina 22.9 kerholla? En pääse muina päivinä, joten ilmoitelkaa vaikka tähän tai yksityisviestillä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Päädyin käyttämään Wiking listaa - mekanisoitu jalkaväki. Hyvin kompakti lista joka taatusti tuhotaan alle kahdessa tunnissa, joten ylipitkiä pelejä ei pitäisi tulla ainakaan minun kohdalla.
If knowledge can create problems, it is not through ignorance that we can solve them.
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Jos Deggial voisi hyppää toiselle puolelle (neukuille) niin Marko tulee sakemannejen puolelle SS Wiking listallaan.
Sunnuntaina nähdään!
Sunnuntaina nähdään!
Korjasin osallitusjalistan ja turnaushan ei ole turnaus ilman legendaarisen Dirkschneiderin kampfgruppea. Tervetuloa mukaan!
Lähettäisittekö kaikki vielä YV varmistuksen osallistumisestanne itselleni ja Earnestille?
Osa on ollut aika hiljaa forumilla viime aikoina, niin haluais vain varmistaa.
Lähettäisittekö kaikki vielä YV varmistuksen osallistumisestanne itselleni ja Earnestille?
-Vandeleur
-Vandeleur
- Sotalammas
Ei jaksanut nyt pyynnöstä huolimatta laitta YV:tä. Mutta mukana ollaan edelleenkin, vaikka hiljaiseloa onkin ollut.ameaney kirjoitti:Korjasin osallitusjalistan ja turnaushan ei ole turnaus ilman legendaarisen Dirkschneiderin kampfgruppea. Tervetuloa mukaan!
Nopat ja Taktiikka Ry
Haluaisko joku ottaa harjoitusmatsia 1500p to-la akselilla?
-Vandeleur
-Vandeleur
Vois ottaa la samalla kun laitetaan pöydät kuntoon? Ei oo tullu pelattua melkein kuukauteen, voi olla vähän ruosteessa...0_oameaney kirjoitti:Haluaisko joku ottaa harjoitusmatsia 1500p to-la akselilla?
Turnauksen upea ja mahtava voittopokaali kauniilla kaiverruksella saapui, nyt tuli jo vähän motivaatiota turnauksen voittoon. Toivottavasti ei mene kuitenkaan ihan hampaat irvessä vääntämiseksi :)

Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
- Sotalammas
smaxx kirjoitti:Turnauksen upea ja mahtava voittopokaali kauniilla kaiverruksella saapui, nyt tuli jo vähän motivaatiota turnauksen voittoon. Toivottavasti ei mene kuitenkaan ihan hampaat irvessä vääntämiseksi :)
Pähee !!!!!
Onneksi kerrankin lähden ihan oikealla listalla pelaa.... Vaikkakin se tarkoittaa suurella todennäköisyydella huonoa sijoitusta.
P.s Mulla olisi huominen (eli Torstai) vapaana kokopäivä. Jos joku ehtisi tulla kertsille ottaa peliä mun sakemanneja vastaan
Lammas
Nopat ja Taktiikka Ry