"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Set-Harah Tomb World, Shadow Sun Tribe, W!ZS

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Kaapelikala

Re: Set-Harah Tomb World, Shadow Sun Tribe, W!ZS

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

banzgo kirjoitti:Kysymys. Miks kaikissa kuvissa on joku magic kortti taustalla? Yritätkö kiinnittää huomion siihen, ettei kukaan katsoisi figuja?
Kolmen kympin lappu, niin tokihan siihen huomion kiinnittää.

Figut turhan flättejä, kokeile vähän korostuksia ja varjoja sinne tänne, niin auttaa paljon.
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Joopajoo, ratkaisut on löydetty. Siinä vaan varmaan kestää hetki että saan viilattua entiset figuni yms... Joten kuvia ei varmaan vähään aikaan tule.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Kaapelikala kirjoitti:
banzgo kirjoitti:Kysymys. Miks kaikissa kuvissa on joku magic kortti taustalla? Yritätkö kiinnittää huomion siihen, ettei kukaan katsoisi figuja?
Kolmen kympin lappu, niin tokihan siihen huomion kiinnittää.

.
Hyväkuntoisesta Sliver queenista joutuu maksamaan ~15e..

Figuihin: dippaamallahan noista sais varmasti ihan siedettävän näköisiä, ehkä hieman kulumaa alle ja sit dippi. Washailuakin voi tietty kokeilla, aika samantyylinen efektihän niillä on.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
aatami

Itse tykkään washista paljon enemmän kuin dipistä, joten sitä käytetään.

@ Pecu: Minä maksoin omastani kympin. :)
'10-'11-'12 WDL
aatami

NB melkein valmis, kuvia varmaan tulee kun pääsen viikosta yli.
Samalla WIP kuvia lotreista ja necroneista.

Sellainen idea pälkähti, että aion tehdä vanhoista dinosauruksistani pari Araknarokkia, sekä squigejä! Tyylikäs ja omaperäinen armeija! ;D
'10-'11-'12 WDL
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

aika pitkälti samaa mieltä muiden kanssa. Maalit on about paikallaan hyvin mutta yksivärisyys tekee niistä tylsiä. Osiin on viittoihin saatu highlightia joka on hyvä. Jos itse tykkäät niin se on pääasia. Itse washaisin vaikka jollain sopivalla sävyllä ja saisit lisää syvyyttä helposti. Ei mene päivää yhteen vaan noin 30 sekuntia :)

Mutta tosiaan hyvin on maalit siellä missä pitääkin! Itseänikin hämäsi se miksi nuo Magic kortit olivat taustalla?
aatami

Washaamalla menee yhteen figuun about pari tuntia (syy = washin yli meneminen näkyy pahasti, kun taas ei näy tarpeeksi jos olen liian varovainen). Washaus on meneillään, mutta siinä kestää.

MTG kortti on siellä sen takia, että olin juuri saanut sen ja se on arvokas kortti.
'10-'11-'12 WDL
Sotahullu

Viesti Kirjoittaja Sotahullu »

No mikset käytä hiustenkuivaajaa? Ainakin sillä säästyy aikaa.
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Izmo Laitela

Viesti Kirjoittaja Izmo Laitela »

Pitääkin laittaa omat kokoelmat taustalle jos joskus jaksan postata tänne kuvia figuistani...

Viimeisessä kuvassa tosiaankin tarkennus on kortissa, ei figussa, joten kantsis muuttaa otsikoksi "sliver queen, taustalla ehkä figuureita".

Ohenna maaleja, mieti väriteemaa ja jos et osaa layeroida / blendata, koita washailla figuja, jotta eivät näyttäisi noin flatilta.

Maalin ohennus tapahtuu seuraavanlaisesti:
1) kasta sivellintä maalissa
2) ota siveltimen kärkeen maalia
3) käytä sivellintä nopeasti vesiastiassa
4) olet saanut ohuempaa maalia, ala maalailemaan

Voit myöskin laittaa maalia jonkin, esim. muovisen astian päälle, jossa voit ohentaa sitä maalia, ettei tarvitse ohentaa maalia joka kerta kun siveltimeen ajattelit ottaa lisää maalia.

-N

Edit: joo, voisit koittaa washata niin, ettet ota siveltimeen liikaa washia, näin ollen levittäessäsi washia se ei edes ala valumaan figua pitkin.
Myyra kirjoitti:pari muutaman kymmenen minerin yksikköä suorittaa anaali-insertaation
aatami

Minulla on paletti, jossa ohennan (jne) maaleja. Väriteematkin on mietitty...
En minä hei niin nyyppä ole.

Washi ei ala valumaan figua pitkin... Se vain menee pari milliä yli tarkoitetun kohdan.
'10-'11-'12 WDL
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

aatami kirjoitti:Washi ei ala valumaan figua pitkin... Se vain menee pari milliä yli tarkoitetun kohdan.
No ei sen itsekseen kuulu valuakkaan sen pidemmälle. Sitä pitää levittää penselillä kokonaan sille alueelle jonka haluaa washata ja sen jälkeen odotella että se asettuu ja valuu nätisti oikeisiin paikkoihin.
aatami

Xenon kirjoitti:
aatami kirjoitti:Washi ei ala valumaan figua pitkin... Se vain menee pari milliä yli tarkoitetun kohdan.
No ei sen itsekseen kuulu valuakkaan sen pidemmälle. Sitä pitää levittää penselillä kokonaan sille alueelle jonka haluaa washata ja sen jälkeen odotella että se asettuu ja valuu nätisti oikeisiin paikkoihin.
Kyllä minä tiedän, että se toimii noin. Yleensä se tekeekin niin. Ongelma on vain se, että tämän tietyn värin kanssa, jota käytän necronieni perusvärinä, ei asia valitettavasti ole ihan noin.

On melkein (ei ihan, mutta melkein) kuin vetelisi ihan ruskealla maalilla siihen washatun kohdan ympärille parin millin rannun.
'10-'11-'12 WDL
aatami

No niin, päivitystä:

Olen pitänyt taukoa figuista innostuksen puutteen takia, mutta olen kuitenkin saanut valmiiksi Night Bringerin ja Lordin. Wraithi ja scarab swarmi ovat meilkein valmiina. Parannukset olivat vähän hakusessa, mutta nyt kykenen tekemään uudistukset nopeammin ja nopeammin. Huom!: Valaistus on hitusen huono. Sen lisäksi figut eivät oikeasti kiillä niin paljon, kuin kuvissa.

Albumin linkki kokonaisuudessaan, niille jotka selaavat kuvia mielummin albumissa.

Tässä ensin Night Bringeri:
Uudistuksina lähinnä kaapu. Se on tehty maalaamalla monia ohuita kerroksia erilaisia sinisiä sekä washeja, sekä välillä drybrushaamalla tavallista sinistä. Itse olen erittäin tyytyväinen tulokseen. Kuvassa ei ehkä kuitenkaan näytä ihan niin hyvältä, kuin oikeasti. Valkoiset alueet vähän epäselvemmät valaistuksesta johtuen, pyydän anteeksi.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Sitten lordi:
Perusväri osoittautui niin kikkailevaksi, että olisi ollut sama maalata necronit ruskeaksi, jos olisin ruvennut washaamaan koko figun, joten päädyin tällaiseen ratkaisuun. Kokonaisuudessaan tämä ratkaisu on mielestäni paljon parempi, kuin 1 värinen necroni. Huomatkaa myös, että figu ei oikeasti kiillä juuri ollenkaan, mutta tässä se kiiltää paljonkin. Olen pahoillani, toivottavasti kuvista saa tarpeeksi hyvin selvää.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Mitäs sanotte? Omasta mielestäni ainakin figut ovat paljon hienompia, kuin ennen.
'10-'11-'12 WDL
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Noniin, nyt ovatkin paljon parempia kuin ennen. Ja tuo nightbringer on tosiaan vielä paremman näköinen livenä. Hyvää työtä, keep working! :)
Dapara

Viesti Kirjoittaja Dapara »

voe hyvä luoja
aatami

Dapara kirjoitti:voe hyvä luoja
... Ja?
'10-'11-'12 WDL
Dapara

No jos nyt pitää ihan nätisti laittaa jtn kommenttia niin:
Miks sie lakkaat kiiltävällä lakalla? Minkä tähen nuo putket on maalattu scorpion greenillä? Komea metalli kebbi tuolla nightbringerillä +++! Vähä myös pistää silmään kun äijä loistaa kun naantalin aurinko :d. Beisseihi vois ehkä hiuka panostaa.... Ja overall molemmat figut on aivan pirun flatteja (jossei kaapuja lasketa). Pari layeria edes niin iha hyvä tulis.
aatami

Dapara kirjoitti:Miks sie lakkaat kiiltävällä lakalla? Vähä myös pistää silmään kun äijä loistaa kun naantalin aurinko :d.
Figut eivät oikeasti kiillä melkein yhtään, mattalakkaa minä olen käyttänyt. Jostain syystä ne vain kiiltävät älyttömästi kuvissa. :/
Minkä tähen nuo putket on maalattu scorpion greenillä?
Mitä ihmettä? Ei niitä putkia ole maalattu.
Ja overall molemmat figut on aivan pirun flatteja (jossei kaapuja lasketa). Pari layeria edes niin iha hyvä tulis.
Ongelma (necronien keltaisen värin kanssa) on se, että jo parilla layerilla niistä tulee ruskeita, jollaisia en niistä halua...

BTW huomasin, että Night Bringerin kaavussa oleva vaalein sininen on hitusen tummempi oikeasti.
'10-'11-'12 WDL
Dapara

Ja nuoko ei atm ole ruskeita? Tuommosia mokan värisiä / maitosuklaan tahi semmosia kuiteski. Kyllä ainakii omaa silmää tuo putki näyttää nii maalatulta :D
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Mattalakkaa, juu. Itselläni kanssa samaa ongelmaa. Suosittelen Army Painterin Anti-shineä hyvin ohutta kerrosta. Tappaa aika hyvin kiillon.

Mutta tosiaan nuo dudet on kovin flättejä, jotain korostusta jos sudit, niin saa paljon enemmän väriä. Kokeile myös väripesu+korostus alkuperäisellä, niin saat ne syvät kohdat tummaksi ja muut vaaleammiksi. Sittent tietty ne korostukset tuo eloa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”