HerraMaunon footdar viritelmät
-
HerraMauno
HerraMaunon footdar viritelmät
Elikkä kuuntelin Scatman Jonhnin biisiä Scatman ja sain ispiraatiota kirjoittaa listaa. Scat:han on lyhenne shuriken catapultille, en tiedä käytetäänkö sitä tolla tavalla kirjotettuna, mutta oon nähny tota käytettävän. Itse lista:
Eldrad @ 210 pts.
5 harlies, 4 pusuu, shadowseer, DJ, 2 fusion pislaa @ 166 pts.
6 harlies, 5 pusuu, shadowseer, DJ, 2 fusion pislaa @ 188 pts.
10 Guardians, scatter laser @ 95 pts.
wraith lord, miekka, BL @ 140 pts.
3 war walkkerii, 6x scatter laser @ 180 pts.
= 1749 pts.
Eli paljon Scat miehiä. Elikkä jalka klaanin eldareilla mennään, kun vielki luulen, että ne voi saada toimiin. Teorissa toi lista on tosi nihkee ampuu pois pöydältä ja pystyy nappaan ihan kivasti objeiki + sillä on aika hyvä vastapallo kykykin. Sit tietysti ollaan sormi suussa, ku vastustajalla pellit on enemmän ku 11, mutta eiks kaikki pelaa mariineit?
edit.
http://www.youtube.com/watch?v=3cnQCk0u49w&ob=av2e
Eldrad @ 210 pts.
5 harlies, 4 pusuu, shadowseer, DJ, 2 fusion pislaa @ 166 pts.
6 harlies, 5 pusuu, shadowseer, DJ, 2 fusion pislaa @ 188 pts.
3 war walkkerii, 6x scatter laser @ 180 pts.
= 1749 pts.
Eli paljon Scat miehiä. Elikkä jalka klaanin eldareilla mennään, kun vielki luulen, että ne voi saada toimiin. Teorissa toi lista on tosi nihkee ampuu pois pöydältä ja pystyy nappaan ihan kivasti objeiki + sillä on aika hyvä vastapallo kykykin. Sit tietysti ollaan sormi suussa, ku vastustajalla pellit on enemmän ku 11, mutta eiks kaikki pelaa mariineit?
edit.
http://www.youtube.com/watch?v=3cnQCk0u49w&ob=av2e
Viimeksi muokannut HerraMauno, Ma 26.09.2011 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Im a Scat man! 1750 Eldar
Kiva biisi, semi lista, paska armeija, ei vaksaa, LOPPU.
-
HerraMauno
Tulee, mutta sille ei oikein voi mitään. Embolden seerit auttaus, mutta ei sillä hintalapulla.jamovoima kirjoitti:Tulee äitiä ikävä kun avatar kuolee.
- Son of Russ
Kannattaisko kummiskin vaihtaa guardianit dive avengereihin. Ne on huomasti parempii ja niillä tekee paljon enemmän kuin guardianeil
Viimeksi muokannut Son of Russ, Su 25.09.2011 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
HerraMauno
Tottahan toki, jos sun dire avengereita saa 10 + scatter laserin hintaan 95 pinnaa. Tokan virkkeen tokaa lausetta en edes ymmärrä, mutta varmasti antaa tietoa, joka on mulle tosi hyödyllistä rakentaessani listaa.Son of Russ kirjoitti:Kannattaisko kummiskin vaihtaa guardianit dive avengereihin. Ne on huomasti parempii ja niillä tekee paljon guardianeil
- Half-breed
Kun Halrekiinit on enemmän vastapalloduunissa, eli pitämässä omaa puolta pöydästä puhtaana, niin onko Fusion pistoolit näille aivan tarpeellisia? Siis joo ovathan ne hyviä, mutta kun niiden pisteillä saisit yhden Halrin lisää molempiin jengeihin, jolloin yksiköt olisivat kestävämpiä. Halrit kun ei kuitenkaan kestokyvyllä juhli, niin olisi hyvä jos yksikössä olisi lihaa ympärillä ottamaan osumia vastaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
HerraMauno
Oon ite kans samaa miettiny, mutta oon tykänny ne pitää mukana lantikka-vakuutuksena.
9" kantava "vakuutus"?HerraMauno kirjoitti:Oon ite kans samaa miettiny, mutta oon tykänny ne pitää mukana lantikka-vakuutuksena.
Se, että olisit tarpeeks lähellä päästäkses ampumaan pistoolit lantsariin tarkoittaa että lantsarin sisältö(lue: terminaattorit) nuijii jo lekalla pellejä maan rakoon. Mikäli lantsarissa on jotain muuta, se on jossain kaukana mikä tarkoittaa ettet ole harlekiineillä sinne menossa. Ehkä kannattaa vaan sormet ristissä suihkia lantsareita lanceilla, vaikkei ne kyllä kokemuksesta ikinä mitään tee jos AV ylittää 12.
Tietysti voi aina rynnäköidä eteenpäin tulevaa lantsaria ja ampua pistoolit death or gloryllä jos se vielä yrittää ajaa yli, mutta tähänkin tuollainen 160+ pistettä on aika kallis sijoitus.
Ai niin, "scat" on myös slangisana kakalle
Kerran oon päässyt fusion pistolilla ampumaan, sekin vaati melkosta säkää, kympin hintalappu on siihen nähden melkonen vitsi.
Oon alkanu olemaan siinä uskossa et noi harlekiinit on ylipäätään aika tunkkeja. Teoriassa ihan hyvä yksikkö, mut harmillisesti hintalappu on laitettu sillon kun rending toimi vielä osumisen kutosilla eikä woundauksessa. Oon aika monta kertaa päässyt chargaamaan erinäisiä kohteita 7 harlekiinilla ja lähes aina on tullu selkään vaikka ois ollu doomiakin apuna.Nekin rending osumat jotka tulee tuppaa häviämään wound alllocationiin, koska tulevat samassa inikassa normi-iskujen kanssa. Tossa listassahan ne kai on jonkunlaisena liikkuvana coverina, mutta onhan sekin aika kallista hupia. Etenkin jos ne suojattavat yksiköt on jotain guardianeja.
Oon alkanu olemaan siinä uskossa et noi harlekiinit on ylipäätään aika tunkkeja. Teoriassa ihan hyvä yksikkö, mut harmillisesti hintalappu on laitettu sillon kun rending toimi vielä osumisen kutosilla eikä woundauksessa. Oon aika monta kertaa päässyt chargaamaan erinäisiä kohteita 7 harlekiinilla ja lähes aina on tullu selkään vaikka ois ollu doomiakin apuna.Nekin rending osumat jotka tulee tuppaa häviämään wound alllocationiin, koska tulevat samassa inikassa normi-iskujen kanssa. Tossa listassahan ne kai on jonkunlaisena liikkuvana coverina, mutta onhan sekin aika kallista hupia. Etenkin jos ne suojattavat yksiköt on jotain guardianeja.
-
HerraMauno
Harlet on joo liikkuva coveri + vasta pallo + shrieken cannon. Oon tähän asti tykänny niistä, ne on suorittanu ihan hyvin, jollen nyt satu niillä jotenkin kusemaan, mutta sehän on taas pelaajan syy eikä yksikön.
Ite haluun meltaa listaan, ja oon päätyny siihen, että herlet on paras tapa hommaa sitä. Oon kyl joskus nähny kans listoi, joissa on ollu isoi ryhmii fire dragoneit, mutta en oo niit viel testannu.
Ite haluun meltaa listaan, ja oon päätyny siihen, että herlet on paras tapa hommaa sitä. Oon kyl joskus nähny kans listoi, joissa on ollu isoi ryhmii fire dragoneit, mutta en oo niit viel testannu.
-
HerraMauno
Kun täällä nyt näköjään jopa ihan hyvääkin (tarkoittaen kehittävää/hyödyllistä) palautetta tullee, laitetaan tänne nyt uusiakin virityksiä. Kraelin kaa tänään mietittiin (eli krael lähinnä mietti ja mä nyökyttelin), että jonkinsortin jetseer council ei olis ihan susi tunkki footdareille, lisäksi ne viel paikkais anti-tankin puutetta, mitä ainakin omien pelitestien pohjalta listalla on ollut.
Lista 1:
Eldrad @ 210 pts.
6 Warlocks, mopot, 6 singing spearii, embolden @ 293 pts.
5 Harlee, 4 pusuu, shadow seer, DJ @ 146 pts.
10 Guardianii, scatter laser @ 95 pts.
3 Guardian mopoo, shuriken cannon @ 76 pts.
Wraith lord, BL, EML @ 155 pts.
3 War walkkerii, 6x scatter laser @ 180 pts.
= 1750 pts.
Warlockit on keihään heitteliöitä, ihan puhdas anti-tank ryhmä, jos ei oo pääsemässä ampumaan kyseisellä vuorolla, ne vaan trubobuustaa vaihtaen paikkoja niin, että ne saa 3+ coverin. Fortune yleensä heitetään kanslialle ja walkkereille + guide walkkereille. Avatar pyritään piilottamaan los-blockin taakse.
Lista 2:
Eldrad @ 210 pts.
9 Warlockii, mopot, 3 laulavaa keihästä, embolden, enchance @ 434 pts.
6 harlee, 3 pusuu, shadow seer, DJ @ 160 pts.
= 1750 pts.
Aikalailla sama systeemi ku ylemmässäkin listassa, tässä kanslia alkaa vaan ottamaan jo deathstarin muotoa.
Lista 3:
Eldrad @ 210 pts.
10 Wraith guard, spirit seer, conceal/enchance (riippuen siitä, osottautuuko conceal turhaksi) @ 396 pts.
15 Guardianii, scatter laser @ 135 pts.
= 1747 pts.
Greg Sparks ETC:ssä pärjäs hyvin wraith guardin kaa, joten miksipäs ei niitä testais.
Lista 4:
Eldrad @ 210 pts.
6 Harlee, 5 pusuu, shadow seer, DJ @ 168 pts.
7 harlee, 6 pusuu, shadow seer, DJ @ 190 pts.
= 1745 pts.
Tää olis ehkä se mulle perinteisimmän näkönen lista.
Voisitte antaa mielipiteitä kaikista/niistä joista jaksatte ja laittaa vaikka mielipiteen siitä, mikä näistä olis teidän mielestä toimivin. Voisin ehkä laittaa jotain rapsojakin tänne kunhan koeviikosta selviän. Seuraavana testiin varmaan menee lista 1. tai 2.
edit.
Innostuin laitetaan vielä 1 lista.
Lista 5:
Eldrad @ 210 pts.
10 harlee, 9 pusuu, shadow seer, DJ @ 256 pts.
10 fire dragonii, exarch, fire pike, crack shot @ 182 pts.
= 1749 pts.
Nyt anti-tankkia on haettu fire dragoneilla. 10 Hengen harle ryhmä alkaa olla doomin kaa jo aikamoinen leka ainakin kuulemani mukaan.
Lista 1:
Eldrad @ 210 pts.
6 Warlocks, mopot, 6 singing spearii, embolden @ 293 pts.
5 Harlee, 4 pusuu, shadow seer, DJ @ 146 pts.
= 1750 pts.
Warlockit on keihään heitteliöitä, ihan puhdas anti-tank ryhmä, jos ei oo pääsemässä ampumaan kyseisellä vuorolla, ne vaan trubobuustaa vaihtaen paikkoja niin, että ne saa 3+ coverin. Fortune yleensä heitetään kanslialle ja walkkereille + guide walkkereille. Avatar pyritään piilottamaan los-blockin taakse.
Lista 2:
Eldrad @ 210 pts.
9 Warlockii, mopot, 3 laulavaa keihästä, embolden, enchance @ 434 pts.
6 harlee, 3 pusuu, shadow seer, DJ @ 160 pts.
= 1750 pts.
Aikalailla sama systeemi ku ylemmässäkin listassa, tässä kanslia alkaa vaan ottamaan jo deathstarin muotoa.
Lista 3:
Eldrad @ 210 pts.
10 Wraith guard, spirit seer, conceal/enchance (riippuen siitä, osottautuuko conceal turhaksi) @ 396 pts.
15 Guardianii, scatter laser @ 135 pts.
= 1747 pts.
Greg Sparks ETC:ssä pärjäs hyvin wraith guardin kaa, joten miksipäs ei niitä testais.
Lista 4:
Eldrad @ 210 pts.
6 Harlee, 5 pusuu, shadow seer, DJ @ 168 pts.
7 harlee, 6 pusuu, shadow seer, DJ @ 190 pts.
= 1745 pts.
Tää olis ehkä se mulle perinteisimmän näkönen lista.
Voisitte antaa mielipiteitä kaikista/niistä joista jaksatte ja laittaa vaikka mielipiteen siitä, mikä näistä olis teidän mielestä toimivin. Voisin ehkä laittaa jotain rapsojakin tänne kunhan koeviikosta selviän. Seuraavana testiin varmaan menee lista 1. tai 2.
edit.
Innostuin laitetaan vielä 1 lista.
Lista 5:
Eldrad @ 210 pts.
10 harlee, 9 pusuu, shadow seer, DJ @ 256 pts.
10 fire dragonii, exarch, fire pike, crack shot @ 182 pts.
= 1749 pts.
Nyt anti-tankkia on haettu fire dragoneilla. 10 Hengen harle ryhmä alkaa olla doomin kaa jo aikamoinen leka ainakin kuulemani mukaan.