Ois tarkoitus päästä taas pitkästä aikaa pelaamaan tätäkin peliä ja paras keino saada figut maaleihin ja pelejä alle on tietysti lähteä turnaukseen. Edellisistä peleistä on kuitenkin jo yli puoli vuotta, ja eipä niitä ihan hirveästi silloinkaan vielä tullut pelattua, joten neuvoista ei ainakaan haittaa ole. Vindictuksella lähden ainakin kun sillä on tullut paljon pelattua ja tykkään siitä, ja jos saan tarpeeksi nappeja maaleihin niin jompi kumpi Kreoss lähtee kakkoslistaksi (jolloin Fire of Salvation hyppää siihen listaan). Lista pohjautuu fighuihin joita mulla jo on, mutta jonkin verran kyllä löytyy vaihtoehtojakin.
Vice Scrutator Vindictus (*6pts)
* Fire of Salvation (9pts)
* Reckoner (8pts)
* Hierophant (2pts)
Choir of Menoth (Leader and 3 Grunts) (2pts)
Daughters of the Flame (Leader and 5 Grunts) (5pts)
Exemplar Bastions (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Exemplar Errants (Leader and 5 Grunts) (5pts)
* Exemplar Errant Officer & Standard Bearer (2pts)
Holy Zealots (Leader and 9 Grunts) (6pts)
* Holy Zealot Monolith Bearer (2pts)
High Paladin Dartan Vilmon (3pts)
Paladin of the Order of the Wall (2pts)
The Covenant of Menoth (2pts)
Vindictus 50pts Turkuun
Vindictus 50pts Turkuun
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Re: Vindictus 50pts Turkuun
Paljonhan Vindictusta haukutaan, mutta ei mulla kaverista niin huonoa kuvaa ole vastapuolella pöytää. No mitään hirveän suuria apuja en osaa antaa, mutta tässä yksi Vindictus-lista, jolle mä oon hävinnyt (merceillä). Ehkä se jotain ideoita antaa tai ei... kunhan jotain viestittelen. Joka tapauksessa toivottavasti teikäläistä näkis taasen pelaamassa!
Vindictus
*Repenter
*Repenter
*Reckoner
Choir(min)
Daughters
Zealots+UA
Forge Guard + Attendant priest
Aiyana&Holt
eEiryss
Rhupert
Covenant
Wracks
Vassal
Vindictus
*Repenter
*Repenter
*Reckoner
Choir(min)
Daughters
Zealots+UA
Forge Guard + Attendant priest
Aiyana&Holt
eEiryss
Rhupert
Covenant
Wracks
Vassal
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Re: Vindictus 50pts Turkuun
VIndictushan tosiaan haluaa paljon jalkaväkeä, joten siitä kannattaa ottaa kaikki irti. Defencive ward on aluksi tyttärillä todella kova, mutta jossain vaiheessa kannattaa etsiä sille jo toista kohdetta. Erranttien kasvattaminen isoksi olisi tässä mielessä hyvä valinta. Tähän avautuisi mahdollisuus vaihtamalla FoS tosiaan Kreosille, ja tilalle jokin halvempi jaska, esim repenter. Loppupisteillä voi sitten ostaa vaikka kolmannen paladiinin.