Blood Angels vai space marines
Blood Angels vai space marines
Heiolen raannut armeija vaihtoehdot näihin kahteen ja nyt pitäisi tietää miten nämä toimii pelikentällä.
Kumpi lyö kovempaa,kumpi kestää paremmin ja kumpi ampuu vihasemmin.
Kiitos jo etukäteen.
Kumpi lyö kovempaa,kumpi kestää paremmin ja kumpi ampuu vihasemmin.
Kiitos jo etukäteen.
Viimeksi muokannut ipe123, Ti 04.10.2011 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I was playing warhammer, then I took an arrow in the knee.
Re: Blood Agels vai space marines
Blood Angelitipe123 kirjoitti:Kumpi lyö kovempaa
Blood Angelitipe123 kirjoitti:kumpi kestää paremmin
Blood Angelit/Normimarsutipe123 kirjoitti:kumpi ampuu vihasemmin.
Magnumit on täällä aina valmiina.
- Son of Russ
Re: Blood Angels vai space marines
joo noihan se on. eli jos haluut ampuvan armeijan normi marsut ja jos haluut lähis armeijan niin verienkelit.
-
Captain-Jake
Kyl mä pelaan ampiuvia bangeleita.Son of Russ kirjoitti:joo noihan se on. eli jos haluut ampuvan armeijan normi marsut ja jos haluut lähis armeijan niin verienkelit.
Mikään ei estä sinua käyttämästä nappeja molempina (eri peleissä toki) pelistä riippuen. Verienkelit lyö kovaa, oikeilla valinnoilla on FNP laajasti ja ampuvat ihan siedettävästi kanssa - varsin paha yllätys voi olla niitten Fast tankit. Normimarsuilla voit kikkailla aika lailla riippuen minkä erikoishahmon otat antamaan kykynsä - näitä on usea varsin kätevä riippuen armeijasi kokoonpanosta.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
- Half-breed
Oikeastaan BA on parempi, kun se toimii hyvin kummassakin hommassa. Kyllä vaniljatkin pärjää molemmissa, mutta ei niin hyvin kuin BA.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Air Defence
Näimpä. Suosittelisinkin lämpimästi, että maalaisit marinesi ihan itse keksimäsi chapterin väreihin. Sitten voisit hyvällä omallatunnollla pelata niillä milloin blood angeleiden, milloin space wolfien ja milloin vaikka black templareiden säännöillä, ihan riippuen omasta fiiliksestä (ja siitä mistä marine codexista saa milloinkin sen juustoisimman armeijan ;)Spetulhu kirjoitti:Mikään ei estä sinua käyttämästä nappeja molempina (eri peleissä toki) pelistä riippuen.
Eiköhän ne pahimmat juustoyksiköt kuitenkin ole armeijaspesifisiä figuja? Tietty voi yrittää peluuttaa samoja nappeja sanguinary priesteinä blood angeleilla ja thunderwolf cavalrynä space wolfeilla, mutta itse en ainakaan katsoisi sitä kovin hyvällä.Air Defence kirjoitti:Suosittelisinkin lämpimästi, että maalaisit marinesi ihan itse keksimäsi chapterin väreihin. Sitten voisit hyvällä omallatunnollla pelata niillä milloin blood angeleiden, milloin space wolfien ja milloin vaikka black templareiden säännöillä, ihan riippuen omasta fiiliksestä (ja siitä mistä marine codexista saa milloinkin sen juustoisimman armeijan ;)
Kommenttina tuohon "blood angelit ampuu ja lähistelee paremmin kuin perusmariinit" puolustaisin vanillacodeksia monipuolisuudella. Vaikka tietyt erot pistehinnoissa mahdollistavat verienkeleille tehokkaammat minmax-armeijat niin tavismariinien kirjasta saa tehtyä enemmän erilaisia armeijoita.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Saahan joo vanillat 1,75k listaan enemmän ampumista, kuin enkelit ja onhan vanilloilla vielä ässä hihassa: biker armeijat.Scoundrel kirjoitti:Eiköhän ne pahimmat juustoyksiköt kuitenkin ole armeijaspesifisiä figuja? Tietty voi yrittää peluuttaa samoja nappeja sanguinary priesteinä blood angeleilla ja thunderwolf cavalrynä space wolfeilla, mutta itse en ainakaan katsoisi sitä kovin hyvällä.Air Defence kirjoitti:Suosittelisinkin lämpimästi, että maalaisit marinesi ihan itse keksimäsi chapterin väreihin. Sitten voisit hyvällä omallatunnollla pelata niillä milloin blood angeleiden, milloin space wolfien ja milloin vaikka black templareiden säännöillä, ihan riippuen omasta fiiliksestä (ja siitä mistä marine codexista saa milloinkin sen juustoisimman armeijan ;)
Kommenttina tuohon "blood angelit ampuu ja lähistelee paremmin kuin perusmariinit" puolustaisin vanillacodeksia monipuolisuudella. Vaikka tietyt erot pistehinnoissa mahdollistavat verienkeleille tehokkaammat minmax-armeijat niin tavismariinien kirjasta saa tehtyä enemmän erilaisia armeijoita.
Mutta Sanguinary Priest joka vuorottelee Apothecaryn virassa sen sijaan on ihan kelvollinen. Eikä Librarian Rune Priestinä ole mitenkään epäuskottava.Scoundrel kirjoitti:Eiköhän ne pahimmat juustoyksiköt kuitenkin ole armeijaspesifisiä figuja? Tietty voi yrittää peluuttaa samoja nappeja sanguinary priesteinä blood angeleilla ja thunderwolf cavalrynä space wolfeilla, mutta itse en ainakaan katsoisi sitä kovin hyvällä.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
- Air Defence
Erikoisnapeista en tiedä, mutta armeijan vaihto esemes BA:sta SW:ksi käy huomattavasti näppäremmin, kun on se armeijan runko ajoneuvoineen ja perusjannuineen jo olemassa. Päälle voi sitten maalailla kasan sitä susiratsuväkeä täydentämään armeijaa. Erikoisukot ovat vielä yleensä sen verta nättejä nappeja, että niitä hankkii ihan mielellään.Scoundrel kirjoitti:Eiköhän ne pahimmat juustoyksiköt kuitenkin ole armeijaspesifisiä figuja? Tietty voi yrittää peluuttaa samoja nappeja sanguinary priesteinä blood angeleilla ja thunderwolf cavalrynä space wolfeilla, mutta itse en ainakaan katsoisi sitä kovin hyvällä.Air Defence kirjoitti:Suosittelisinkin lämpimästi, että maalaisit marinesi ihan itse keksimäsi chapterin väreihin. Sitten voisit hyvällä omallatunnollla pelata niillä milloin blood angeleiden, milloin space wolfien ja milloin vaikka black templareiden säännöillä, ihan riippuen omasta fiiliksestä (ja siitä mistä marine codexista saa milloinkin sen juustoisimman armeijan ;)
- Halkomahooli
Itse oon kokeillu sekä lyöviä bangeleja että ampuvia, ja noh... molemmissa suoriutuivat mielestäni vallan hyvin. Ja olin muuten yllättynyt kun bangelien ampuva linja oli yllättävän kova rikkoa!
An Eternity Of War And Carnage
Onhan ne ampuvat Bangelitkin aika kovia tosiaan, kun Predatorit, Razorbackit ja Vindicatorit on fasteja, Devastatorit vanilla versioitaan halvempia sekä tankeille saa heiteltyä coveria Libralla.Halkomahooli kirjoitti:Itse oon kokeillu sekä lyöviä bangeleja että ampuvia, ja noh... molemmissa suoriutuivat mielestäni vallan hyvin. Ja olin muuten yllättynyt kun bangelien ampuva linja oli yllättävän kova rikkoa!
ja razorien sisällä ei olekaan 5 boltterimarinea combi-aseella kenties, vaan 5 assault marinea vapaavalinnaisella lähistelykessulla ja ihan oikealla meltalla/fleikalla, ehkä myös fearless&furious charge (tai jopa feel no pain!) mukana...