Nopealla Army green & Washauksella olen neuvostotankkini maalannut ja onhan se ihan ok, mutta saisko vielä vähän panssariin lisää ulkonäköä jos vähän drybrushais niitä jollain... Ehdotuksia?
Sinäänsä tykkään hyvinkin näkyvästä harjauksesta kun sitten erottuvat kivasti pöydällä, mutta onko jonkin vaalean värin käyttäminen siihen sitten ihan överiä? Enkä nyt mitään ihan talvimaalausta ole aatellut...
Jos vaikka kulmia hieman harjaisi niin sais tankit vähän näyttävämmiksi?
Milläs maalilla kuivaharjais neukkutankit?
Re: Milläs maalilla kuivaharjais neukkutankit?
Kevyt Khaki drybrushaus toimii yllättävän hyvin. Drybrushaus on mielestäni hyvä tekniikka, kun käytät washeja, koska se lieventää sitä inkin öljymäistä effektiä. Olen kokeillut Khakia sakuille, joilla on tosiaan vihreä, khaki, ruskea camo niin ei aivan sama asia kuitenkaan ole. Ongelmaksi voi muodostua se, että neukku panssarien panssarit ovat pyöreitä niin tekniikka ei välttämättä ole niin tehokas.
Muita vaihtoehtoja voisi olla vaikkapa sloganit, liput ja weatherointi.
Muita vaihtoehtoja voisi olla vaikkapa sloganit, liput ja weatherointi.
Täytyypä kokeilla khakia... Mun khaki maali taitaa olla joku GW:n commando khaki... Tuotako meinasit?
Mä olen yleensä aina pohjavärin korostamiseen sitä sama väriä johon oon sekottanut valkosta tai sille värille sopivaa korostusväriä.Tällä ainakin pysyy väriliukuma vähä kasassa. Jalkaväessä toimii muuten hyvin se, että korostaa vihreää keltasella, tankeissa siitä tulee vähä liian eläväisen näköstä.
Toisaalta jos ei kauheita korostuksia halua, niin se washihan on tummentanut sitä pohjaväriä, eli sitä uudestaan sutimalla saa pikkasen korostusta. Tää riippuu siitä paljonko se sitä on tummentanut tietty.
Toisaalta jos ei kauheita korostuksia halua, niin se washihan on tummentanut sitä pohjaväriä, eli sitä uudestaan sutimalla saa pikkasen korostusta. Tää riippuu siitä paljonko se sitä on tummentanut tietty.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
black lining kans tuo syvyyttä tuohon vehkeeseen, jos oot ruiskuttanu pohjan(kuten minä) niin kannattaa siveltimellä vetää ainoastaan weatheroinnit niin pinta näyttää hyvältä.Ohris kirjoitti:Nopealla Army green & Washauksella olen neuvostotankkini maalannut ja onhan se ihan ok, mutta saisko vielä vähän panssariin lisää ulkonäköä jos vähän drybrushais niitä jollain... Ehdotuksia?
Sinäänsä tykkään hyvinkin näkyvästä harjauksesta kun sitten erottuvat kivasti pöydällä, mutta onko jonkin vaalean värin käyttäminen siihen sitten ihan överiä? Enkä nyt mitään ihan talvimaalausta ole aatellut...
Jos vaikka kulmia hieman harjaisi niin sais tankit vähän näyttävämmiksi?
btw milläs ihmiset pohjamaalaa neukkujalkaväen? ite olisin univormuun katsellu valkonen pohja, kommando khaki, devlan mud ja khaki korostukset+bleached bone?
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.