Eli näähän sai uuden kirjan jo vähän aikaa sitten mut mä heräsin vasta nyt. Omistan kuninkaiden edellisen kirjan
(joka oli aika hanurista...) mut nyt kun nää uusi kirja on tullu näillä ihan oikeasti pärjää. Elikkä haluaisin tietää millasilla armeijoilla hautakuninkail nykyisin pelaillaan?
Hautakuninkaat
Re: Hautakuninkaat
Edellinen kirjahan rokkas siinä mielessä, että sillä sai harjattua hyviä tuloksia 6 ja 7 edikan turnauksissa. Tk ei vain ollut kovin hyvä uusia demppoja vastaan silloin eikä sitä pelattu hirveesti.
Tää uus kirja on vähän floppi tehonsa puolesta, mutta siellä on mageita juttuja eli saa sitä pelata mutta kannattaa varautumaan underdog-asemaan.
Varsinaista vahvaa arkkityyppiä ei ole vielä mun mielestä muodostunut mutta komppaamattomissa turnauksissa on kokeiltu esim monster spammia jossa nostetaan brethaavia war sphinksejä mahdollisimman monta kentälle. Kahden liche highpriestinkin armeijoita on näkynyt.
Kompatuissa turnauksissa näyttäs olevan suht ampuvaa listaa (pari katapulttia, cascetti, 40 archeria ja mahdollisesti muutama ushabti) yhdistettynä sphinks/Necropolis knight counter chargeen
Tää uus kirja on vähän floppi tehonsa puolesta, mutta siellä on mageita juttuja eli saa sitä pelata mutta kannattaa varautumaan underdog-asemaan.
Varsinaista vahvaa arkkityyppiä ei ole vielä mun mielestä muodostunut mutta komppaamattomissa turnauksissa on kokeiltu esim monster spammia jossa nostetaan brethaavia war sphinksejä mahdollisimman monta kentälle. Kahden liche highpriestinkin armeijoita on näkynyt.
Kompatuissa turnauksissa näyttäs olevan suht ampuvaa listaa (pari katapulttia, cascetti, 40 archeria ja mahdollisesti muutama ushabti) yhdistettynä sphinks/Necropolis knight counter chargeen
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
- Son of Russ
Mä kun luulin että vanhalla kirjalla ei pärjänny. Figut ois siistei ja muutenkin mielestäni aika kovii. Listoi kyl näille ei oo kyllä näkyny( kun taas OG ja OaG listoi näkyy jokapaikas...).
no tk:ta ei 6 & 7 edikan aikana kovin paljoa pelattu, eli saattaa johtua siitäkin miksei ne noussut kovin paljoa esille. Lisäks just niiden pieni heikkous demppoja vastaan lannisti ihmisiä.
Mitä taas kasiin tulee, niin listojen vähyys heijastuu juurikin varmaan pieneen pelaajamäärään. Ei siinä varmaan kummempaa.
Ukot on tk:lla mageita, varsinkin uusista necro ritareista ja jouskari ushabteista tykkään itse (visuaalisesti) ja necroritarit on kentälläkin hyviä.
Mitä taas kasiin tulee, niin listojen vähyys heijastuu juurikin varmaan pieneen pelaajamäärään. Ei siinä varmaan kummempaa.
Ukot on tk:lla mageita, varsinkin uusista necro ritareista ja jouskari ushabteista tykkään itse (visuaalisesti) ja necroritarit on kentälläkin hyviä.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head