Eipä tuo syntiä ole. Legopalikoita löytyy vaikkan minkä näköisiä siistejä vempeleitä. Kannattaa katsoa, mikä näyttää siistiltä. "Rule of the Cool" on aika hyvä lähtökohta.Sivious kirjoitti:Onko legopalikoiden käyttö konfaunksessa kuinka rankaistavaa?
Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
- Kaapelikala
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Onkos kellään kokemuksia tuosta Citadel Battlematista? Viime keväänä väsäilin pöydän figupeleihin ja se pitäisiä päällystää ruoholla, ajattelin vetää tuon Battlematin tapettiliimalla siihen kiinni... Onko se pinta edes Static Grassia tai vastaavaa vai vain samanväristä kangasta? Ja tietysti saa muita ehdotuksia antaa pöydän päällystämisestä ruoholla...
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa.
Wargamers do it on the table.
Kyllä se on semmoinen ruohomainen. Eli ei ole pelkkä kangas.
Siisti ruohohan siinä kasvaa joo, mutta se todellakin on kangasta, joten pistää miettimään, että se ei välttämättä reagoi kovin hyvin liimojen ja liisterien kanssa, jos ei ole tarkkana.
Itse tuli aikoinaan liimattua ihan erikeeperillä tuo Citadelin ruohomatto kiinni kovalevyyn, ja ihan hyvin on pysynyt kiinni useamman vuoden. Liimaa tietysti kului jonkin verran, eli kannattaa varata isohko pullo ja leveä suti. Jonkin verran voi myös ohentaa liimaa vedellä, jotta levittyy helpommin.
- Kaapelikala
Erikeepperiä itsekin suosittelen, vaikken ole moista mattoa käsitellytkään. Reunojen kiinniniittaaminen voisi olla kanssa ihan ratkaisu, niin ei lähde irti ihan hetkessä. Ja jos levy on mössölevyä, kannattaa naarmuttaa esim. kauhean karkealla hiekkapaperilla, niin jopa tarttuu kiinni.
Itse pitäisi myös ruohomatto liimailla pelipöytään kiinni, itse puolestaan olen ajatellut että käytän kontaktiliimaa. Kontakti liimaa kun saa vielä kätevästi spraypurkissa jolloin levittäminenkin on helppoa, tosin halvin ratkaisu tämä ei ole.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Joo siis pöytä ei ole ihan hentoa tekoa, kun on se tosiaan 10mm vanerista tehy ja vahvistettu rimoilla, mutta täytynee siis tuota erikeepperiä kokeillä sitten.Kaapelikala kirjoitti:Erikeepperiä itsekin suosittelen, vaikken ole moista mattoa käsitellytkään. Reunojen kiinniniittaaminen voisi olla kanssa ihan ratkaisu, niin ei lähde irti ihan hetkessä. Ja jos levy on mössölevyä, kannattaa naarmuttaa esim. kauhean karkealla hiekkapaperilla, niin jopa tarttuu kiinni.
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa.
Wargamers do it on the table.
Sprayliima toimii hyvin ainakin paperipohjaiselle ruohomatolle. Liimasin kyllä reunat myöhemmin erikeeperillä.Runt kirjoitti:Itse pitäisi myös ruohomatto liimailla pelipöytään kiinni, itse puolestaan olen ajatellut että käytän kontaktiliimaa. Kontakti liimaa kun saa vielä kätevästi spraypurkissa jolloin levittäminenkin on helppoa, tosin halvin ratkaisu tämä ei ole.
WH40K: Daemons of Tzeentch, Thousand Sons
AoS: Disciples of Tzeentch, Kharadron Overlords
LotR: Forces of Good, Forces of Evil
WM: Undead, Bretonnia
WHFB: Bretonnia
Onko Ork Trukkin Big Shoota näköalue 360 astetta(turret) vai 45 astetta (hullmounted)?
1500pt 2/1/2
Kan Wall 0/0/3
Greentide 0/0/0
Kan Wall 0/0/3
Greentide 0/0/0
eiks örkeil oo sääntö et saat päättää miten mountaat sen aseen siihen koneeseen?Sivious kirjoitti:Onko Ork Trukkin Big Shoota näköalue 360 astetta(turret) vai 45 astetta (hullmounted)?
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Ovatko Kaamos mariinien havocit muovia vai metallia?
Eikös nämä ollu sekä että vai muistanko väärin?Argonus kirjoitti:Ovatko Kaamos mariinien havocit muovia vai metallia?
Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa.
Taisivat ennen olla metallia, mutta nyttemmin tarjolla on Finecastia...
edit. Kappas keppas, oli menny paketit sekaisin...
edit. Kappas keppas, oli menny paketit sekaisin...
Viimeksi muokannut Joonatin, Pe 14.10.2011 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä
Öljyväri-tutoriaali
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä
Öljyväri-tutoriaali
No ei nuo havokit ainakaan oo..Joonatin kirjoitti:Taisivat ennen olla metallia, mutta nyttemmin tarjolla on Finecastia...
Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa.
Joskus omistin CSM Nurgle Havoc paketin ja siinä oli ainakin muoviset jalat ja metalliset yläruumiit.Argonus kirjoitti:Ovatko Kaamos mariinien havocit muovia vai metallia?
WH40K: Daemons of Tzeentch, Thousand Sons
Tietääkö kukaan, löytyykö jostain pääkaupunkiseudun kaupoista 25/28mm skaalaan sopivia metsäkaurisleluja? Sellaisia muovisia kaupan leluja. Hevosia ja siivekkäitä hevosia on näkynyt, mutta metsäkauriista saisi täydellistä kääpiö ratsuväkeä Kings Of Wariin Lumikki ja seitsemän kääpiötä elokuvan tyyliin. Tuollaisia ei kuitenkaan itse viitsisi lähteä tekemään, mutta, jos sattuisi sopivia valmiiksi ja halvalla löytymään, saattaisi jotain oikeasti tehdäkin.
Miau.
- Kaapelikala
Jotain tämmöstä: http://www.schleich-s.com/en/action_fig ... index.html
BR-lelut vois olla hyvä paikka. Forumilla ja Kampissa ainakin löytyy.
BR-lelut vois olla hyvä paikka. Forumilla ja Kampissa ainakin löytyy.
onko muillakin ollut vaikeuksia viime päivinä tilatessaan wayland gamesilta? omat tilaukseni eivät kirjaudu, puuronen yhteys yms?
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Onko akselilla karjaa-lohja-vihti-nummela jotain kauppaa josta voisi löytää gw:n ja/tai vallejon maaleja?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi