Mun ensimmäiset Thousand Sonit valmistui
Mun ensimmäiset Thousand Sonit valmistui
Laitoin kuvia mun Galleriaan parista Thousand sonista, Demon Vesselistä, Greater daemonista ja Sorcerer lordista.
Tyhmä kamera ikävä kyllä söi kaikki highlightit ja muutteli niitä värejä aika karseesti muutenkin... Maalausjälki on hiukan parempaa kuin kuvista luulisi (en ole kuitenkaan niin kauheen hyvä maalaaja, tykkään enempi konvertoida figuja)
Mun galleria löytyy TÄÄLTÄ.
Tyhmä kamera ikävä kyllä söi kaikki highlightit ja muutteli niitä värejä aika karseesti muutenkin... Maalausjälki on hiukan parempaa kuin kuvista luulisi (en ole kuitenkaan niin kauheen hyvä maalaaja, tykkään enempi konvertoida figuja)
Mun galleria löytyy TÄÄLTÄ.
Kipeen makee Lord of Change posessoimassa! :-D Siinä ehkä voisi olla muitakin värejä kuin vihreä, että osa siitä olisi ottanut paremmin muotoa tai jotain. Nyt voi joutu selittelemään hiukka vastustajalle _mikä_ se oikeen on. Mut ton napin kyl tahtoo nähä livenä. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Tjuu-uh, se ois ihan kiva. :-) http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/maalaus/ tuolta saa lisää tietoa millon noita järkätään, jos tulee pidempi tauko niin koitetaan sotussakin huhuilla.
Jag känner en bot
Re: Mun ensimmäiset Thousand Sonit valmistui
Hyvän näköst, niinku dakkas jo sanoin.
Toi greater deamon on kyllä ihan ykkönen, loistava idea.
Toi greater deamon on kyllä ihan ykkönen, loistava idea.
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
-
Skaven Lord
- Henri Ketonen
-
TranssiApina
-
Dean Andersson
Lievä ylireagointia?
Pohdiskelin itsekin keltaisen puutetta. Onhan se vähän kummallista fobiaa olla liittämättä keltaista ja sinistä yhteen, sen takia että muistuttaa jostain lipusta, kun ukossa on muitakin värejä vaikuttamassa(tin bitz ja vihreä...) kompositioon. Kivan näkösiä ukkoja kieltämättä, mutta keltaisen puute selvästikin saa ihmiset hieman epävarmoiksi Legionaasta. Itse vieroksun sinisiä Thousand soneja, TSäthän kuuluisivat olla punaisia... Joka tapauksessa, uusien kuvien kera arvostellaan sitten vähän enemmän.
Moi
Pohdiskelin itsekin keltaisen puutetta. Onhan se vähän kummallista fobiaa olla liittämättä keltaista ja sinistä yhteen, sen takia että muistuttaa jostain lipusta, kun ukossa on muitakin värejä vaikuttamassa(tin bitz ja vihreä...) kompositioon. Kivan näkösiä ukkoja kieltämättä, mutta keltaisen puute selvästikin saa ihmiset hieman epävarmoiksi Legionaasta. Itse vieroksun sinisiä Thousand soneja, TSäthän kuuluisivat olla punaisia... Joka tapauksessa, uusien kuvien kera arvostellaan sitten vähän enemmän.
Moi
Hope is a serum that never heals
Itse asiassa mä sanon näitä täällä Thousand soneiksi jotta ihmiset tietää heti mistä on kyse. Mä kyllä erkanen jonkin verran Vanilla Thousand sonien fluffista omalla fluffillani, joten voisi sanoa et nää on sellanen semi-DIY legioona taikka Successor chapter Thousand soneille.Chronophague kirjoitti:Lievä ylireagointia?
Moi
Tää on vähän semmonen Velhojen Piiri joka on erkaantunut Legioonastaan ja puuhailevat nyt omiaan välittämättä Magnuksen tai Ahrimanin ajatuksista asiasta.
Mut se on vaan helpompi sanoa massoille että nää on T.Soneja kuin alkaa selittelemään sivukaupalla mitä nää oikeen on.
Eli en ole oikeesti heittäny keltaista syrjään sen ruotsin värien takia.
Joo, se kaapu ei oikeen onnistunu. Yritän vielä vähän korjailla sitä. Kuvat saa sen kyllä näyttämään hieman karummalta mitä se oikeesti on, kun sen valkoisen highlightin ja tummansinisen pohjavärin välillä löytyy kyllä sinisen eri sävyjä, mutta kuvassa ne ei näy ollenkaan.TranssiApina kirjoitti:Vihreä näytti hienolta, mutta sinisessä oli jotain vikaa.. =/ Ainakin siinä Disc of Tzeentch miehen viitassa... Lord of Change oli kyl hieno.. =)
Mutta kokeilemme jos Migsulan kameralla sais sävyt vaikka esiin, kun mun oma kamera on näin kökkö.
Oliko viestissäni kirosanoja? Mollasinko Hammerin maalausta, värivalintaa, konvertointeja tai mielikuvitusta jotenkin?migsula kirjoitti:Mä jo olin kerran vastaamatta,mutta P'RkEle!Dru Perim kirjoitti:Missä on Thousand Sonien keltainen?
- Dru Perim
Jos toi on ainut sanottava jonku näkemään vaivaan,hienoon toteutukseen jne. ni eipä voi ku taas ihmetellä. Mitä mieltä oot??
AINA sama juttu täällä ku joku on käyttäny mielikuvitusta.
Kysyin vain viattomasti ja pikaisesti Hammerilta, että miksi hän ei ollut käyttänyt keltaista ja sinistä, mitkä ovat chapterin viralliset värit. Sain asiallisen vastauksen Hammerilta, joka näköjään ymmärsi, että en kritisoinut yhtään mitään, eikä viestissäni ollut mitään negattiivista piiloviestiä.
Viestiini ei sisältynyt minkäänlaista aivopestyä vaatimusta maalata miniatyyrejä vain ja ainoastaan GW:n ehdottamilla väreillä. En - luoja paratkoon - tee niin itsekkään. Eli minun niskaani on turha kaataa turhautumistasi GW:n väriohjeistukseen. Kiitos.
Mitä tulee vaatimaasi maalauksen ja konvertoinnin kommentointiin, niin kuvat ovat todella tummia (tai "hanurista" kuten asian itsekin ilmaisit). Joten odotellaan nyt sitten niitä luvattuja parmpia kuvia, kun olisi mukava kommentoida maalauksesta muutakin, kuin että näyttää varmaan hyvältä luonnossa.
Lord of Change konversiosta sen verran, että idea ja toteutus ovat erinomaiset, kumpa omassakin TS armeijassani olisi jotain vastaavaa.
- Dru Perim
Sorcerer Lordin konversio oli yksi parhaista mitä oon nähny. Tomb kings ja Thousand sons jotenki sopii yhteen. Lord of Changea voisit highlightata "yli", niin että se näyttäis luonnottomalta, eikä suosta nousseelta. Siihen vois lisätä myös vaaleensinistä.
Nää on sit 38,5 asteisessa SARS-kuumeessa kirjotettuja juttuja
Nää on sit 38,5 asteisessa SARS-kuumeessa kirjotettuja juttuja
-
tube
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Voisin toistaa jo sanottua:
- Konversiot ovat pahuksen makeita.
- Se lortto voisi hyötyä muistakin väreistä kuin siitä vihreästä. Nimim. jos haluat pelleillä diegeettisellä valonlähteellä, niin tässä olisi nyt sitten kai nk. "Tilaisuus". Olen Ninnun kanssa samaa mieltä siitä, että liekkien lomasta voisi/pitäisin näkyä jo kiinteämpää höyhenpuuhkaa.
- Uusia kuvia! Keltaisen puute ei mua haittaa, mutta jotain kontrastia niissä voisi olla. Luuta? Paha tosin sanoa noista kuvista, onko se metalli riittävän loistokasta.
/tube
- Konversiot ovat pahuksen makeita.
- Se lortto voisi hyötyä muistakin väreistä kuin siitä vihreästä. Nimim. jos haluat pelleillä diegeettisellä valonlähteellä, niin tässä olisi nyt sitten kai nk. "Tilaisuus". Olen Ninnun kanssa samaa mieltä siitä, että liekkien lomasta voisi/pitäisin näkyä jo kiinteämpää höyhenpuuhkaa.
- Uusia kuvia! Keltaisen puute ei mua haittaa, mutta jotain kontrastia niissä voisi olla. Luuta? Paha tosin sanoa noista kuvista, onko se metalli riittävän loistokasta.
/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
-
Andromedus