2.4k kääpiöt
2.4k kääpiöt
ETC säännöt käytössä. Tuliko tehtyä noiden suuntaan virhettä? Taitaa olla eka kerta kun pyrin noiden mukaista armeijalistaa tekemään...
Runelord(general, shield, anvil of doom, rune of shielding, rune of spellbreaking) 368
thane(bsb, strollaz rune, rune of guarding) 175
40xwarrior(full command, great weapon) 425
39xwarrior(full command, great weapon) 415
20xquarrellers(musician, standard bearer, great weapon) 275
cannon(rune of burning) 95
grudge thrower(rune of accuracy, rune of penetration, rune of burning) 135
24xhammerer(full command, shield, master rune of grungni) 392
organ gun 120
Grand total: 2400
Itseä mietityttää lähinnä quarrelerit. Pitäisikö jakaa kahteen 10 ryhmään ilman erityisempiä varusteita? 55 pistettä säästyisi joilla voisi laittaa tykille vaikka rune of forgingin ja pari hammereria lisää. Toisaalta nuo pikkuryhmät on helpommin poistettavissa pienillä häröyksiköillä. Magiapuolustukseen löytyy se +3 automaattista dispel noppaa ja käärö. Huono kombo magiapuolustusta silmälläpitäen?
Runelord(general, shield, anvil of doom, rune of shielding, rune of spellbreaking) 368
thane(bsb, strollaz rune, rune of guarding) 175
40xwarrior(full command, great weapon) 425
39xwarrior(full command, great weapon) 415
20xquarrellers(musician, standard bearer, great weapon) 275
cannon(rune of burning) 95
grudge thrower(rune of accuracy, rune of penetration, rune of burning) 135
24xhammerer(full command, shield, master rune of grungni) 392
organ gun 120
Grand total: 2400
Itseä mietityttää lähinnä quarrelerit. Pitäisikö jakaa kahteen 10 ryhmään ilman erityisempiä varusteita? 55 pistettä säästyisi joilla voisi laittaa tykille vaikka rune of forgingin ja pari hammereria lisää. Toisaalta nuo pikkuryhmät on helpommin poistettavissa pienillä häröyksiköillä. Magiapuolustukseen löytyy se +3 automaattista dispel noppaa ja käärö. Huono kombo magiapuolustusta silmälläpitäen?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Rock_Lobba
Re: 2.4k kääpiöt
Jos haluat pitää quarruilla GW:t, niin pidä ryhmä 20 kokoisena, kun ei muuten saa kauheesti aikaan. Sulla tosin on noita warruja sen verran paljon, että niillä ei tarvitsisi olla niitä Great Weaponeja.
Itse ottasin niiltä ampujilta GW:t pois, jakaisin ne kahteen 10 ryhmään, ja laittaisin muusikot molempiin. Yli jäävillä pisteillä voisi tosiaan laittaa tykkiin lisää runeja.
Itse ottasin niiltä ampujilta GW:t pois, jakaisin ne kahteen 10 ryhmään, ja laittaisin muusikot molempiin. Yli jäävillä pisteillä voisi tosiaan laittaa tykkiin lisää runeja.
-
Sir T0inen
Listassasi on neljä dispel-noppaa ETC-kompeilla. ETC kompittaa Rune of spellbreakingin 1 dispel-nopaksi. Periaatteessa siis runelordi ja 2x rune of spellbreakingiä ajaa saman asian kuin anvil magiapuolustuksessa.
Quarrellerit ovat juuri sopivan kokoinen ryhmä. Jos jotain muuttaisin tuosta, niin ehkä toiseen warruryhmään kilvet ja siitä sitten ylijäämä pisteillä ehkä lisää hammerereita.
Quarrellerit ovat juuri sopivan kokoinen ryhmä. Jos jotain muuttaisin tuosta, niin ehkä toiseen warruryhmään kilvet ja siitä sitten ylijäämä pisteillä ehkä lisää hammerereita.
- jupu_pupu_mies
Onhan toi lista nyt ihan helvetin kankea. Mutta en kyllä tiedä miten muokata. Ehkä ne on vaan niin kääpiöitä. Hammerereista haluaisi isommat, ainoa paikka josta saisi pisteitä on warrut. En tiedä onko kannattavaa.
Tässä on selvästi haettu puoliksi ampuvaa ja puoliksi melee listaa. Omissa peleissä olen päässyt murskavoittoihin vain täys melee(+2x organ gun) listoilla.
No tämmöiseen puolivälin malliin tekisiin seuraavia muutoksia:
Toiset warrut pois +415 pts
Hammereilta kilvet pois +24pts
15 hammeria lisää -180pts
X-bow miehet rangereiksi -20pts
Tykki katapultiksi, jossa 2x penetration ja accuracy -60pts
Toinen urkutykki peliin -120
Vielä jäis 59 pistettä mieltymysten mukaan laitettavaksi. (esim kilvet takas hammereille tai lisää rangereita)
X-bow miehet ilman muuta isona könttina, jos vaikka pääsisivät meleeseen. Kymmenen nuolen sarja sitäpaitsi tappaa aina liian vähän. 20 pisteen ranger-uppi on halpa tapa päästä deploimentissa niskan päälle.
No tämmöiseen puolivälin malliin tekisiin seuraavia muutoksia:
Toiset warrut pois +415 pts
Hammereilta kilvet pois +24pts
15 hammeria lisää -180pts
X-bow miehet rangereiksi -20pts
Tykki katapultiksi, jossa 2x penetration ja accuracy -60pts
Toinen urkutykki peliin -120
Vielä jäis 59 pistettä mieltymysten mukaan laitettavaksi. (esim kilvet takas hammereille tai lisää rangereita)
X-bow miehet ilman muuta isona könttina, jos vaikka pääsisivät meleeseen. Kymmenen nuolen sarja sitäpaitsi tappaa aina liian vähän. 20 pisteen ranger-uppi on halpa tapa päästä deploimentissa niskan päälle.
Tahdon Kääpiöille Bear Cavalrya!
Täs oli niiku ETC combot, nii sit et kyl saa ottaa noi montaa Hammerer miestä. Mut itse ehk pyrkisin ottamaan ne täydet sotakoneet, kun ovat kääpiöiden se kova juttu.
Noh. Sotakoneet on varmaan kiva mutta itse tykkään pelata sillä mikä on itsestä hauskaa ja takalinjoilla kykkiminen on boooring! mitä minuun tulee :D Pelasin jo kuutosedikassa assault painotteisella kääpiöarmeijalla vaikka se silloin oliki lähinnä itsemurhaa(mutta oli se hauskaa katsoa vastustajan ilmettä kun voitan ekan vuoron ja olen kääpiöillä kentän puolessavälissä ennenkuin hän ehtii liikkua :D). Eli full shooty on "out". Päin vihua ja kirvestä naamaan sopii enemmän minulle :) Ei ehkä ole täysin tehokkain tapa mutta enpä minä turnauksia voittamaan pyrikkään.banzgo kirjoitti:Täs oli niiku ETC combot, nii sit et kyl saa ottaa noi montaa Hammerer miestä. Mut itse ehk pyrkisin ottamaan ne täydet sotakoneet, kun ovat kääpiöiden se kova juttu.
Tosin tässä saattoi tulla liioiteltua ampumisosastoa tuota silmälläpitäen. Jotain ois syytä olla estämässä vihua vain kiertelemässä ja pehmittämistä ennen lopullista rynnäkköä mutta tulikohan otettua sitä liikaakin?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi