Mistä em-4 suteja?
Mistä em-4 suteja?
Tosiaan otsikonmukainen kysmys on aiheellinen. Olen noihin tottunut ja kolmas suti alkaa olemaan jo elonsa ehtoopuolella. Toki se on pari-kolme vuotta palvellutkin. Aiemmin olen ostanut Sotataidosta, mutta onko kauppa vielä pystyssä, viime tsekkauskella uusimmat uutiset oli pari vuotta vanhoja ja nyt sivut on kokonaan alhaalla.
Vaihtoehtoisesti joku hyvä vaihtoehto käy. Hinnalla ei ole väliä, laadulla on. Mieluiten jos saisi ostettua (Etelä) Helsingistä ilman mitään tilailuja niin arvostaisin.
Vaihtoehtoisesti joku hyvä vaihtoehto käy. Hinnalla ei ole väliä, laadulla on. Mieluiten jos saisi ostettua (Etelä) Helsingistä ilman mitään tilailuja niin arvostaisin.
Re: Mistä em-4 suteja?
Jos ei mikään muu auta niin http://www.em4miniatures.com/ on toki vaihtoehto. Parin punnan postikulut.jamovoima kirjoitti:Tosiaan otsikonmukainen kysmys on aiheellinen. Olen noihin tottunut ja kolmas suti alkaa olemaan jo elonsa ehtoopuolella. Toki se on pari-kolme vuotta palvellutkin. Aiemmin olen ostanut Sotataidosta, mutta onko kauppa vielä pystyssä, viime tsekkauskella uusimmat uutiset oli pari vuotta vanhoja ja nyt sivut on kokonaan alhaalla.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Btw, onko em-4:lla myös synteettiset erityisen hyviä?jamovoima kirjoitti:Hinnalla ei ole väliä, laadulla on.
Näin kohtalotoverina olin samassa tilanteessa jokunen aika sitten ja aiheutti dramaattisen sisäänhengityksen, kun huomasin että Suomessa em-4:ia kauppaava Taistelutarvike oli heittänyt häränpyllyä ja Sotataidossa kiinteät postarit vaivaiselle pensselille olivat turhauttavia (lue: korkeat), jos ei muuta ostanut. Mutta päätin kokeilla Creative Modelsin kolinsky-suteja, kun hinta ei päätä huimannut kokeilutarkoitukseen ostaessa - ja varsin kannattava kokeilu olikin. Nyt en enää vaihtaisikaan takaisin em-4:ään, kun em-4:t on CM:ään verrattuna tylppiä, kuin taas CM:t ovat hämmentävän teräväkärkisiä ja hyvälaatuisia hintaisekseen. CM 2 onkin korvannut aiemmin käyttämäni em-4 koot 0 ja 5/0. Tiedä sitten löytyykö sieltä Hesasta päin poimittavaksi vai pitääkö turvautua ulkomaalaisiin.
- Kaapelikala
Hobbypointista saa Springer Pinseleitä. Eivät mitään äärilaatua, mutta hyvin nuokin palvelee.
Jos em4-suteja tahtoo, kannattaa katsoa em4-miniatures tosiaan, kun taitaapi olla ihan valmistaja/valmistuttaja.
Ja ne Creative Modelsin suditkin on kivoja.
Jos em4-suteja tahtoo, kannattaa katsoa em4-miniatures tosiaan, kun taitaapi olla ihan valmistaja/valmistuttaja.
Ja ne Creative Modelsin suditkin on kivoja.
Kiitos vinkeistä. em-4 synteettisisten laadusta en tiedä, en ole oikein synteettisten pensseleiden ystävä. Omat synteettiset (Sapphire merkkiset) pensselit ovat aina ajan myötä alkaneet kihartua kärjistään.
Mites noi Raphaelit, joita saa ainakin Temperasta? Muistelisin jonkun kehuneen. Hintaakin oli kyllä 14 euroa ja risat tommosesta koon 2 siveltimestä, joka siis on pääsääntöisesti käyttämäni sivellinkoko.
Mites noi Raphaelit, joita saa ainakin Temperasta? Muistelisin jonkun kehuneen. Hintaakin oli kyllä 14 euroa ja risat tommosesta koon 2 siveltimestä, joka siis on pääsääntöisesti käyttämäni sivellinkoko.
Täällä päin trendien perässä hiihtäjät ovat siirtyneet Rosemaryyn. Olen aiemmin ostanut sieltä, eM:ltä ja erinäisistä kotimaan askartelu/taidekaupoista. Nyt ostin uudestaan Rosemarylta. Joko olen mielikuvamainonnan uhri tai sitten ne ovat oikeasti aika hyviä. 33-sarjan kolinskyt ovat alta neljä puntaa, 401-sarjan soopelisekoitteet noin kaksi. Postikuluja tuli viimeeksi neljä puntaa paketista, jossa oli sutien lisäksi teline ja kuljetusmatto. Hinta-laatusuhde on minusta hyvä. Eivät nämäkään tosin paranna syöpää tai tee kenestäkään automaattisesti parempaa maalaajaa.
Mainostusta ja ostoslista ulkomaan kielellä.
Tosiasiassa tietysti määrä- ja aikaenemmistö maalauksesta tapahtuu kiharalla, pitkäkarvaisella synteettisellä. Sillä on hyvä lätkiä ensimmäiset kolme kerrosta aidanmaalaustyyliin. Hifistelyä tarvitaan sitten siinä vaiheessa kun silmiin aletaan maalata kaupunkimaiseman heijastusta.
Mainostusta ja ostoslista ulkomaan kielellä.
Tosiasiassa tietysti määrä- ja aikaenemmistö maalauksesta tapahtuu kiharalla, pitkäkarvaisella synteettisellä. Sillä on hyvä lätkiä ensimmäiset kolme kerrosta aidanmaalaustyyliin. Hifistelyä tarvitaan sitten siinä vaiheessa kun silmiin aletaan maalata kaupunkimaiseman heijastusta.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Rosemarya olen itse harkinnut, mutta jäi epäselväksi tuleeko nuo normaalisti postissa, vai tuleeko joku kuriiri soittamaan ovikelloa ja sitten on hankalaa, jos ei satukaan olemaan kotona?
Creative Modelsin siveltimiä tosin voisi koittaa koittaa seuraavaksi. Olen noiden laatua pitkään miettinyt, mutta tämän ketjun perusteella olisivat hyviä, eikä hinta ole paha.
Creative Modelsin siveltimiä tosin voisi koittaa koittaa seuraavaksi. Olen noiden laatua pitkään miettinyt, mutta tämän ketjun perusteella olisivat hyviä, eikä hinta ole paha.
Miau.
Postissa tulevat. Ja hyviä kyllä ovat, tuskin tartun enää muihin (paitsi noihin pariin raakaan käyttöön siirtyneeseen army painteriin). Winsor Newtoneita en ole omistanut kuin kaksi, mutta olivat pirun kalliita, enkä ainakaan mitään merkittävää eroa laadussa huomannut Rosemaryyn, ainakaan siihen suuntaan, että WN olisi parempi. Raphaeleja en ole testannut. Mutta yhtäkään Rosemarya en ole joutunut vielä pois heittämään. Vanhin taitaa olla kolmisen vuotta vanha, ollut aktiivisessa käytössä, ainoa vika on, että karvoja on ajan myötä katkennut, kärki on silti terävä kuin mikä, eikä halkea. Putsaukset tulee yleensä tehtyä Master's Brush Cleanerilla, jota näytti Relicin jämämyynnissä vielä olevan jokunen purkki jäljellä. Yksi purkki tuntuu kestävän ikuisuuden, tai vähän pidempään.
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä
Öljyväri-tutoriaali
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä
Öljyväri-tutoriaali
Mä oon käyttäny noita joku viis kuus vuotta ja on älyttömän hyviä, oikeestaan parhaita mitä on tullu kokeiltua. Kalliitahan ne on, mutta kun huoltaa hyvin niin yks suti kestää ainakin vuoden. Toi Joonatinin mainitsema Brush cleaner on tosi hyvää kamaa, ostin ite kans taistelutarvikkeesta purkin ja ei näytä loppuvan.jamovoima kirjoitti:Mites noi Raphaelit, joita saa ainakin Temperasta? Muistelisin jonkun kehuneen. Hintaakin oli kyllä 14 euroa ja risat tommosesta koon 2 siveltimestä, joka siis on pääsääntöisesti käyttämäni sivellinkoko.