winget nazgulin mitat
-
snailprotuction
winget nazgulin mitat
Elikkä tuossa ihan uteliaisuuttani kysyn miten iso tämä nazgul on ja entä mistä löytyisi ohjeet tämän maalaamiseen itse en pikaisella etsinnällä löytänyt
Fail is to say that snail fail
- Kaapelikala
Re: winget nazgulin mitat
Vähän riippuu mallista. Kokoluokka on jotain 10-15 cm korkea, siipiväli jotain samaa luokkaa.
Maalaaminen onnistuu ihan hyvin pensselillä, mutta ruiskuakin voi käyttää, jos tarve tulee. Yleensä maalaaminen aloitetaan pohjavärillä, jonka päälle aletaan rakentamaan lopullista nappia. Maalaa vaikka pinkiksi, jos et muuta väritystä keksi. Itse maalasin harmaalla, koska boksi.
Maalaaminen onnistuu ihan hyvin pensselillä, mutta ruiskuakin voi käyttää, jos tarve tulee. Yleensä maalaaminen aloitetaan pohjavärillä, jonka päälle aletaan rakentamaan lopullista nappia. Maalaa vaikka pinkiksi, jos et muuta väritystä keksi. Itse maalasin harmaalla, koska boksi.
- Kaapelikala
Myös google
rekkaa sisään, niin saattavat jopa näkyä.
rekkaa sisään, niin saattavat jopa näkyä.
-
snailprotuction
niin mut eikö näihin oo minkään laista maali listaa missään?Kaapelikala kirjoitti:Vähän riippuu mallista. Kokoluokka on jotain 10-15 cm korkea, siipiväli jotain samaa luokkaa.
Fail is to say that snail fail
- Kaapelikala
Et sitten jaksanut rekisteröityä?
Tuo linkki yllä kirjoitti:Citadel (GW):
Skull White
Chaos Black
Codex Grey
Dark Flesh
Dwarf Flesh
Elf Flesh
Bleached Bone
Graveyard Earth
Kommando Khaki
Golden Yellow
Fiery Orange
Purple Ink
Red Ink
Vallejo:
Vallejo White
Vallejo Black
Vallejo Bloody Red
Vallejo Charred Brown
Vallejo Cobra Leather
Reaper:
Reaper Flesh Ink
Reaper Yellow Ink
Reaper Blue Ink
Tuon muovisen mitoista en tiedä, mutta metalliset voin sanoa.
Normi nazgul eli tämä on koottuna siipien korkeimmassa kohdasta 18 cm korkea ja siipien kärkiväli on 26 cm
Witchking modelli taasen, eli tämä on ihan hivenen matalampi, kun siivet ovat hieman enemmän sivulle päin. Hyvin samaa kokoa siis.
Normi nazgul eli tämä on koottuna siipien korkeimmassa kohdasta 18 cm korkea ja siipien kärkiväli on 26 cm
Witchking modelli taasen, eli tämä on ihan hivenen matalampi, kun siivet ovat hieman enemmän sivulle päin. Hyvin samaa kokoa siis.
"The board is set. The pieces are moving"
-
snailprotuction