Necronien 5. edikka?
Re: Necronien 5. edikka?
Nyt tuli mieleen että onko monella orbilla minkäänlaista hyötyä kuten esim; 2 orbia 20 warrun ryhmässä niin nostaisiko se Will Be... sori, Resurection Protokolla onnistumis mahdollisuuksia?
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Ei. Orb ei ole +1 to wbb, vaan 5+->4+.
Pahus, siinä meni mun "tappamattomat warrut" ;)Oberon kirjoitti:Ei. Orb ei ole +1 to wbb, vaan 5+->4+.
Nooh, ostat Nemesor Zahndrekin, Vargard Obyronin, overlordin, 2 royal courttia (molemmissa lord) ja sitten pari ryhmää warruja ghost arkeilla. Isket kaikki 3 charrua ja ne 2 lordia yhteen warruryhmään ja ajelet ghost arkeilla siinä vieressä. Ryhmällä T4 as4+, 4+ wbb sekä 5 T5 dudea (3 IC:tä) joista kolmella 2+ save ja kahdella 3+ invu. Koko tiimillä counter-attack tai muu vapaavalintainen USR joka vuoro, ja arkit healaa sen 2d3 ukkoa vuorossa.
Enemmän tarkoitinkin noilla GK:lla niiden mahdollisuutta saada 100% power/force weapon armeija, ja oli mielessä nuo howling bansheet noissa elduissa. Ai saako niitä enemmänkin? Katselin vain tuolta gw:n sivuilta että siinä lukee 5, mutta kai ne unohti laittaa maksimi koon? ;)Oberon kirjoitti:Ööh? Miten in2 on haitaksi eldareita tai GK:ta vastaan, joiden lähistelijöillä on aina ini 5 tai 6? Lychguardin pohjakoko on kyl 5, mut niitä saa viel viis lisää jos maksaa. Ws4 auttaa jonkun verran ja T5 vielä enempi, 4++ ei haittaa sekään. C'tan lyö sen 4 kertaa, ei rerolleja tai mitään, 4 haavaa ja 4++ invu vaan. Gaze of death toki healaa sitä yhtä haavaa/rundi ja stealthin voi ostaa että pääsee sinne, mut en lähtis. Virallinen figu on sen kokonen et vaikeeta on.
Ja siis eihän 4++ ole paha, mutta onhan siinä silti se 50/50 chance että menettää woundi. Viimeksi kun pelasin taulla niin suurin osa mun fire warrioreista pässäsi niiden savet tosin.
"The ever mutating power of the dark gods will consume you all."- AguaToss, the Bringer of Apocalypse.
No juu, sanoit vaan että ini2 tekee haavoittuvaiseksi->ihmetytti. ;) Toki ne jää sweepissä sen takia herkästi alle, mut joo.
Niin toi GW:n nettisivu sanoo esim warruistakin. Meinasitko että niidenkin maksimikoko ois 5? On muuten 20.
Niin toi GW:n nettisivu sanoo esim warruistakin. Meinasitko että niidenkin maksimikoko ois 5? On muuten 20.
-
Brightstar
Joo töttöröö mitä MSU-armeijoiden muroihin kusemista tuolla on :D
Spessu joka antaa heiton shooting phasella: d6 jokaiselle vastustajan yksikölle ja 6:lla d6 S8 hittiä, tankeille kylkeen.
Toinen spessu mikä pistää vastustajan armeijan liikkumaan kuin difficultissa ekalla vuorolla. Tähän comboksi C'tanin poweri mikä sanoo että difficultti on vastustajalle dangerousia ja jo valmiiksi dangerous on viellä vaarallisempaa ja kusee 1-2. Siinnähän ryömit sitten kentälle sillä 13 vehiclen GK-armeijalla kun keskimäärin kolmasosa armeijasta tuhoutuu tankkien jymähtäessä kentän ulkopuolelle.
Muutenkin tuolla on on useampikin yksikkö mikä tekee parkkipaikka-armeijoiden elämästä nihkeää. Kutina että tämä on ihan tarkasti suunniteltu juttu...
Spessu joka antaa heiton shooting phasella: d6 jokaiselle vastustajan yksikölle ja 6:lla d6 S8 hittiä, tankeille kylkeen.
Toinen spessu mikä pistää vastustajan armeijan liikkumaan kuin difficultissa ekalla vuorolla. Tähän comboksi C'tanin poweri mikä sanoo että difficultti on vastustajalle dangerousia ja jo valmiiksi dangerous on viellä vaarallisempaa ja kusee 1-2. Siinnähän ryömit sitten kentälle sillä 13 vehiclen GK-armeijalla kun keskimäärin kolmasosa armeijasta tuhoutuu tankkien jymähtäessä kentän ulkopuolelle.
Muutenkin tuolla on on useampikin yksikkö mikä tekee parkkipaikka-armeijoiden elämästä nihkeää. Kutina että tämä on ihan tarkasti suunniteltu juttu...
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Huvittava juttu: Maeltromissa oli 22 codeksia, nyt ei ole yhtään.
Suosiota vai oliko siinä kaikki ennakkotilaajat.
Suosiota vai oliko siinä kaikki ennakkotilaajat.
- Kaapelikala
Eka?
Myös: Jos sen nopsasti tahdot saada, osta Suomesta kävellen kauppaan sisään.
Nääh, mä oon niin laiska etten viitsi kävellä sinne ;)Kaapelikala kirjoitti:Eka?
Muutenkin laitoin sen aikoja sitten ennakkotilaukseen muutenkin :)
No niin nyt mulla on käsissä uusi Necroni codexi. Pakko myöntää, että kyseessä on melko tasapainoinen codexi mikä on toki iloinen yllätys. Kappas Matt Wardia kun on kirjoittanut kerrankin tasapainoisen codexin. Tykkään muutenkin necronien uudistuksista. Phase Out saikin luvan lähteä. Ainut mikä jäi vähän harmittamaan oli Living Metalin heikennys.
- Half-breed
Katsotaan nyt. Nihditkin näytti tosi tasapainosilta julkaisun aikoihin, mutta miten kävikään.Mecha kirjoitti:No niin nyt mulla on käsissä uusi Necroni codexi. Pakko myöntää, että kyseessä on melko tasapainoinen codexi mikä on toki iloinen yllätys. Kappas Matt Wardia kun on kirjoittanut kerrankin tasapainoisen codexin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Näytti vai?Half-breed kirjoitti:Katsotaan nyt. Nihditkin näytti tosi tasapainosilta julkaisun aikoihin, mutta miten kävikään.Mecha kirjoitti:No niin nyt mulla on käsissä uusi Necroni codexi. Pakko myöntää, että kyseessä on melko tasapainoinen codexi mikä on toki iloinen yllätys. Kappas Matt Wardia kun on kirjoittanut kerrankin tasapainoisen codexin.
Sehän nyt riippuu ihan siitä kummalla puolella pöytää pelaat.Oberon kirjoitti:Näytti vai?Half-breed kirjoitti:Katsotaan nyt. Nihditkin näytti tosi tasapainosilta julkaisun aikoihin, mutta miten kävikään.Mecha kirjoitti:No niin nyt mulla on käsissä uusi Necroni codexi. Pakko myöntää, että kyseessä on melko tasapainoinen codexi mikä on toki iloinen yllätys. Kappas Matt Wardia kun on kirjoittanut kerrankin tasapainoisen codexin.
Half-breed kirjoitti:Mutta kun pizza on välipala. Ja pääruoka, aamiainen, yöpala, lounas, brunssi, illallinen, krapula-aamun pelastus, sekä hiukkopala.pleijer kirjoitti:Mutta, otsikko on oudot VÄLIPALAT, huom välipalat, ei pizzat.
Tietääkseni halffis ei pelaa GK:ta...
Miten se tähän liittyy?Oberon kirjoitti:Tietääkseni halffis ei pelaa GK:ta...
Ilkeäpelimies kirjoitti:Miten se tähän liittyy?Oberon kirjoitti:Tietääkseni halffis ei pelaa GK:ta...
Näin.pleijer kirjoitti: Sehän nyt riippuu ihan siitä kummalla puolella pöytää pelaat.
err... Joten nyt vertaillaan necroneita gk:hon?
Joten olettaen että olen "jollakin" tasolla oikeassa niin, se vertailu ei toimisi kahdesta hyvästä syystä:
1. GK on ihan virallisesti rikki sillä samalla tavalla kuin demonit oli Faban 7.edikan viime hetkillä eli pirun ärsyttäviä voittaa.
2. Kukaan ei ole päässyt kokeilemaan kunnolla (paitsi ne hirmu pelaajat, tietty) joten necroneiden voimista ei voi sanoa mitään.
Joten olettaen että olen "jollakin" tasolla oikeassa niin, se vertailu ei toimisi kahdesta hyvästä syystä:
1. GK on ihan virallisesti rikki sillä samalla tavalla kuin demonit oli Faban 7.edikan viime hetkillä eli pirun ärsyttäviä voittaa.
2. Kukaan ei ole päässyt kokeilemaan kunnolla (paitsi ne hirmu pelaajat, tietty) joten necroneiden voimista ei voi sanoa mitään.
- Half-breed
No täälläpäin oli Samssonin kanssa juttua siitä miten GK on hyvä, mutta se maksaa hunajaa kaikesta, niin ei sillä isoa armeijaa saa pöydälle. Ei taidettu vain vilkuilla sitä trooppipuolta niin tarkasti.Oberon kirjoitti:Näytti vai?Half-breed kirjoitti:Katsotaan nyt. Nihditkin näytti tosi tasapainosilta julkaisun aikoihin, mutta miten kävikään.Mecha kirjoitti:No niin nyt mulla on käsissä uusi Necroni codexi. Pakko myöntää, että kyseessä on melko tasapainoinen codexi mikä on toki iloinen yllätys. Kappas Matt Wardia kun on kirjoittanut kerrankin tasapainoisen codexin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ja sit taas täällä päin (=intternetissä, 50km säteellä oon ainoo pelaaja...) ihmiset oli jo pdf:n ilmestyttyä pasteilemassa kaheksan razorin listoja ja vaahtoamassa dreadnoughteista. :/