Ideana kaartissa on se, että joukot on jaettu kahteen osaan. Kaasunamarittomat ovat paikallisen planeetan asukkaita, kaasunaamarilliset ovat paikallisten tukeen lähetettyjä kaartilaisia. He eivät käytä kaasunaamareita suojauksen takia, vaan kunnioittaakseen esi-isiensä muistoa, asiaa, josta he eivät halua puhua.
Figut ovat siis pääasiassa West Windin Secrets of the Third Reich sarjan figuja, samannimiseen peliin jota valmistaa eräs toinen firma. Mukaanlukien Hydra.
Konetykit (Pak 40) ovat pienintä lukuunottamatta Warlord Gamesin Bolt Actionista, Marbo ja mopojengiläiset ovat EM4:lta suoraan tilattuja figuja.
Kokokuva kaartista. Kannattaa avata uuteen välilehteen/ikkunaan, tuossa ei näy kuin osa (ainakaan minulla)
Huomatkaa että osalta figuista puuttuu vielä pää, osassa on konffaus kesken, leman russista puuttuu magnetisoitu heavy bolter. Toinen tankki taustalla on Hydra josta puuttuu myös heavy bolter. Ryhmänjohtajilta puuttuu käsiä. Näitä on vielä lisää, mutta tässä kasatut (taustalla penal legionina toimiva moottoripyöräjengi)

Ohjusryhmä takaapäin, edestä kun ei näy kuin tuo kivi

Huono kuva veteraaneista. Noista konekivääreistä konffaan meltoja (GW:n aseet ovat aivan liian isoja näille, siksi kaikki aseet pitää konffata itse)

Marbo. Ei ehkä natsiteemaa, mutta itse tykkään. =)

Vanha kuva plasmagunnatsista maalaamattomana, puolentoista vuoden takaa kun projektia aloittelin

Kuva alkuperäisestä väriteemasta, jota en tehnytkään. Kaksi figua maalasin tähän teemaan, mutta hylkäsin sen.
Seuraavaksi olisi tarkoitus vendetta hankkia, konffata ryhmänjohtajat ja pääkomentoryhmä sekä kasata kolmas (tai oikeastaan neljäs) konetykki.
Nää painaa muuten nykyään 1.6 kiloa <)
Edit:
Aivan, unohdin ihan. Kolmesta ensimmäisestä kuvasta kiitokset kuvaajalle, Jere Kopulle!