Necronien 5. edikka?
Re: Necronien 5. edikka?
Pahus! Flayedtei näköjään piisaa mutta ei yhtään kirjaa -_-'
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
- Half-breed
No me ollaankin turkulaisia.Oberon kirjoitti:Ja sit taas täällä päin (=intternetissä, 50km säteellä oon ainoo pelaaja...) ihmiset oli jo pdf:n ilmestyttyä pasteilemassa kaheksan razorin listoja ja vaahtoamassa dreadnoughteista. :/
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Mietin tässä että kannattaako noita warruja enää käyttää kun niillä ei ole sitä 3+ savea? En tarkoita että 4+ olisi huono mutta metallisella luurangolla kyllä pitäisi olla yhtä hyvä save kuin marineilla. Ja nykyään voi käyttää immortaleja. Voittavat laadussa tulivoimassa ja tyylissä ainakin omasta mielestäni. Tosin itse voisin käyttää warrioreita toisena trooppina mutta immortalit on must toisena troop choisena. Okei, maksavat enemmän mutta en välitä pikkuseikoista.
Ninpä, LÄHES sama stattilinja ja silti maksaa 12/13 pistettä joten ne ei ole huonoja. 20 kotipesässä on kova pala vastustajalla jos arkki on siinä vieressä ;)1tyyppi kirjoitti:Mietin tässä että kannattaako noita warruja enää käyttää kun niillä ei ole sitä 3+ savea? En tarkoita että 4+ olisi huono mutta metallisella luurangolla kyllä pitäisi olla yhtä hyvä save kuin marineilla. Ja nykyään voi käyttää immortaleja. Voittavat laadussa tulivoimassa ja tyylissä ainakin omasta mielestäni. Tosin itse voisin käyttää warrioreita toisena trooppina mutta immortalit on must toisena troop choisena. Okei, maksavat enemmän mutta en välitä pikkuseikoista.
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
joo en ainakaan itse saa mitää toimivaa noilla necroneilla ellei sitte ajan kanssa. jotenka pysyn noissa tyrkyissä.
;:D
Mä taas oon ollu varsin tyytyväinen necroneihin. 9-2-0 (w-l-d, hävisin ig:lle ja necroneille)) kuitenkin. :) Wraithit, annihilation barget, scarabit, command barget, warrut ja immortalit ollu vallan loistavia, kryptekeillä höystettynä tottakai.