Tämmönen "mitäs figuja mulla nyt taas olikaan valmiina" -tyyppinen lista. Tiimipeleihin varmaan lähinnä tulossa.
HQ
Necron Overlord, Resurrection Orb, Warscythe
Cryptek, Harbringer of Destruction
Troops
10x Warrior
5x Warrior
5x Warrior
5x Warrior
Fast Attack
8x Canoptek Scarabs
3x Necron Destroyer
3x Necron Destroyer
Heavy Support
Canoptek Spyder
Canoptek Spyder
Canoptek Spyder
Lordi ja cryptekki menee isompaan warruryhmään, pikkuryhmät kikkailee jotain ja pitää objectiveja. Viiden ryhmät menee tosi äkkiä kokonaan alas ampumisesta eikä saa reanimaatiota, mutta jos niitä nyt kokeilis kuitenkin. Eipähän harmita sen suuremmin, jos joku sellasen assaulttaa. Ihan yhtä vähän ne nimittäin lähitaistelua kestää tuplasti isompinakaan.
Necrons 1000 pts (+ 1750 pts)
Necrons 1000 pts (+ 1750 pts)
Viimeksi muokannut Malkuth, Pe 11.11.2011 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Necrons 1000 pts
Oisko tolle overlordille phaeron mitään? relentless ois ihan kiva, voisit ampuu vähän pidemmälle kävellessäs
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
Olis kyl, mutta 20 pistettä on yllättävän hankala saada irti mistään kohtaa tota listaa. Aina tuntuu jäävän pisteitä käyttämättä jos jostain pudottaa tarpeeksi.Slooten kirjoitti:Oisko tolle overlordille phaeron mitään? relentless ois ihan kiva, voisit ampuu vähän pidemmälle kävellessäs
Postataas tänne myös suunnitelma 1750 pisteen listasta, mallia horde:
overlord (phaeron, scythe, orb)
20 warriors + destruction cryptek (w/ solar pulse)
10 warriors + destruction cryptek
8 scarabs
8 scarabs
monolith
annihilation barge
annihilation barge
Hakee ehkä enemmän tyylikkyyttä kuin pelitehoa, mutta yritin mä sinne tulivoimaa tunkea sen verran, ettei ihan suorilta tarvi hävitä. Joku razor-GK kyllä pyhkii tän pöydältä parissa vuorossa sillä AP4 aseiden määrällä mitä niiltä löytyy, mut eipä tää turnauslistaksi ole tosiaan suunniteltukaan.
overlord (phaeron, scythe, orb)
20 warriors + destruction cryptek (w/ solar pulse)
8 scarabs
8 scarabs
monolith
annihilation barge
annihilation barge
Hakee ehkä enemmän tyylikkyyttä kuin pelitehoa, mutta yritin mä sinne tulivoimaa tunkea sen verran, ettei ihan suorilta tarvi hävitä. Joku razor-GK kyllä pyhkii tän pöydältä parissa vuorossa sillä AP4 aseiden määrällä mitä niiltä löytyy, mut eipä tää turnauslistaksi ole tosiaan suunniteltukaan.
Re: Necrons 1000 pts (+ 1750 pts)
Eikös warrioreitten max pudonnut viiteentoista?
I am who I pretend to be
- Kaapelikala
Re: Necrons 1000 pts (+ 1750 pts)
Ei. 5-20 äijää.Morrslieb kirjoitti:Eikös warrioreitten max pudonnut viiteentoista?