Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
pelattiin tässä yks harkkapeli vastakkain oli sm,necronit,tau ja csm. csm oli aivan omaa luokkaansa.itse tapoin 2 terminaattoria ja 9 norm. jätkää space mariineilta . mua alkoi kovasti pelottaa taun railgun . kaveri tappo kahesvuorossa muutaman command sguadin jäsenen. mut pahin oli csm afriman tai joku sellanen.itseltäni kuoli vain muutama jätkä upeiden save heittojen ansiosta. miten afrimanin voi tappaa?se oli aivan kaamee
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Muistatko sopuli, kun se tuli sillä tyhjällä Razorbackilla ihan sun etees, eikä pysähtyny kauemmas ampuileen sun tyyppejäs. Se tuli jotain 6" päähän susta.
muistetaan. tossa pelissä se menetti liikunta kyvyn ekal vuorolla railgunin tulituksesta.kaveri ei korjannut sitä korjaajalla(en tajuu miks)myöhemmin se räjähti.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Nideiltä kaikki synapse creaturet, eli yleensä tyrantit ja warriorit. Igltä kaikki isoja lättyjä ampuvat tankit, taulta broadsidet ja crisiskset ja hammerheadit, mariineilta riippuu aika pitkälti siitä minkä tyyppinen se armeija on.
Ei niillä synapse creatureilla niin väliä, jos vastustaja on tajunnut ottaa hivenodet kaikille ld5 joukoille. Tärkeintä on tuhota kaikki nopea nopeasti, eli aluksi hormagauntit hengiltä, isoimmat aseet (eli aseet joissa on ap:ta) kuitenkin tähdättään alusta lähtien hive tyrantteihin ja niiden kaatumisen jälkeen carnifexeihin.
sopuli kirjoitti:...kaveri ei korjannut sitä korjaajalla (en tajuu miks)myöhemmin se räjähti.
Olisi tästä korjausmahdollisuudesta tietysti voinut ystävällisesti muistuttaa vastustajaa, varsinkin jos hän on aloittelija tai kuten itse asian ilmaisit: "tumppu".
sopuli kirjoitti:...kaveri ei korjannut sitä korjaajalla (en tajuu miks)myöhemmin se räjähti.
Olisi tästä korjausmahdollisuudesta tietysti voinut ystävällisesti muistuttaa vastustajaa, varsinkin jos hän on aloittelija tai kuten itse asian ilmaisit: "tumppu".
- Dru Perim
toinen kaveri huomas sen ensin(hän kerää csm. minä huomasin vasta myöhemmin
Mitäs jos vaikka hommaisit webbikameran ja kaikki gurut täältä tulis kattoon sitä peliä. Sitten vois kirjottaa chattiin, että liikuta noita kohti noita, ammu, heitä kutone.
Nii, ja sit tietenki whinee, "NO HEITÄ NY SITÄ NOPPAA!!!!!".