"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Demotus.

Alue Battlefront Miniaturesin toiseen maailmansotaan sijoittuvalle miniatyyripelille.
Mikkelix

Demotus.

Viesti Kirjoittaja Mikkelix »

Hei!
Nyt tekisi mieli aloittaaa tämä peli ja etsitään jotakuta joka viitsisi demottaa tätä.
Elikkä ainakin minä ja ehkä yksi kaverini etsimme demottajaa.
Paikaksi sopisi joku PK-seudun pelikauppa.
Elikkä vastatkaa tähän viestiin tai lähettäkää YV:tä jos viitsisitte olla niin ystävällisiä.
Hou hou hou!
Sotalammas

Re: Demotus.

Viesti Kirjoittaja Sotalammas »

Loistavaa että hieno peli kiinostaa. Noista kaupoissa tapahtuvista esittelypeleistä en oikein tiedä. Sen verran voisin kommentoida (samalla meidän kerhoa mainostaen) että meidän Flames porukalta saa ainakin esittely pelejä. Meillä on oma kerhotila Lauttasaaressa osoite nahkahousuntie 5. Tarkempaa infoa osoitteessa www.nopat.fi

Joka lauantai on pelipäivää flamesin merkeissä, joten silloin voi sopia paikanpäälle esittelypeliä. Uskoisin halukkaan esittelijän löytymiseen. Vaikkakin itsellä on ainakin tämäviikko buukattuna.

Ja toisena.... tästä en mene takuuseen. My gamestore kaisaniemessa ainakin myy nappeja ja omaavat kai jonkinlaiset puitteet pienimuotoiselle demotukselle. mutta en ole varma

Lammas
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Mikkelix

Viesti Kirjoittaja Mikkelix »

HYvä juttu voisin tulla, vaikka joku kerta testaamaan Lauttasaareen, jos joku vain viitsii demottaa silloin.
Hou hou hou!
Sotalammas

Viesti Kirjoittaja Sotalammas »

Ehdottomasti kannattaa. Minulla ei ole nyt tälläviikolla aikaa sellaista järjestää, mutta jos muilla kerholaisilla on niin huudelkoot täällä. Sitten voi varmaan sopia asiat selviksi. Jos muilta ei irtoa niin minä voin katsella ensiviikolla peliä

Lammas
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Flames of War”