Peli-illat Lauttasaaressa
-
Der Dexter
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
mestoilla ja, hirveän dilemman kanssa että pelatako nyt dominaation uutuuksia kanssa, vaiko harjoittaa punakonetta, tai jotain ihan muuta.
vaikeaa tämä elämä...
vaikeaa tämä elämä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Tuo dominaatiota. Treenausta tarvitaan.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Ovia availemassa viiden aikoihin.
Taitaa jäädä multa tämä torstai väliin.
-
Der Dexter
kyykyttämässä taas nyyppiä kuten yleensä. mestoilla ovien avautuessa, ainakin teoriassa...
- GreenMeanie
Eikö kukaan muu vois pelaa mun kans välil?Der Dexter kirjoitti:kyykyttämässä taas nyyppiä kuten yleensä. mestoilla ovien avautuessa, ainakin teoriassa...
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tatu varmaan tarkottaa nyypällä kaikkia meitä ranking top3:n ulkopuolisia... ;) mut mä oon BTW mestoilla jo jos joku haluu tulla kokeilemaan...GreenMeanie kirjoitti:Eikö kukaan muu vois pelaa mun kans välil?Der Dexter kirjoitti:kyykyttämässä taas nyyppiä kuten yleensä. mestoilla ovien avautuessa, ainakin teoriassa...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Der Dexter
-
Der Dexter
ja olenko muka top 3 rankingeissa? varmasti niistä aloittelijaturnauksista ainakin 3 meni taas mun ohitse, kun en paikalle ehtinytkään...Der Dexter kirjoitti:lähdenpä siis valumkaan mestoille...
Oisko muilla kiinnostusta itsenäisyyspäivän peleille, koska itseäni vähän himottaisi pari peliä vetästä. Kuitenkin koko päivä aikaa.
Mä voisin kyllä, etenkin iltapäivästä voisi olla tosi jeba.
- GreenMeanie
Samoilla linjoilla.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Saattaisin mäkin hyvin tulla mestoille. Ilmoittakoon avaimenhaltija milloin pääsee, niin katsotaan sitten =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
tulen jos herään, yötyöt sotkee elinrytmiä sen verran, että ei tiedä miten olen päivällä hereillä, mutta muuten kyllä.
Ajattelin että voisi alotella joskus neljän-viiden aikoihin, käykö tämä/onko muita ehdotuksia?
Itse olisin jo vähän aikaisemman aloituksen (tyyliin yhden-kahden aikaan), niin ehtisi illaksi jo muualle. Mutta toki avaimellisten ehdoilla pitää mennä, joskin voihan niitä vaikka tänään vielä siirrellä huomista varten.
Mäkin saattaisin lämmetä vähän aiemmalle alotukselle. Eiks joku klo 14 ois jeh?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Joo eiköhän tuo 14.00 saada käymään.
- GreenMeanie
Joo mä tuun kanssa. Joku vois varmaan lainaa mulle eiryksen eeppisempää versiota?
Viiden aikoihin ovet huomenna auki.