"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empiren raakile 600p

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
player 0

Empiren raakile 600p

Viesti Kirjoittaja player 0 »

Eli tarkoituksena olisi lähteä tulivoimaan ja ratsuväkeen painottuvaa armeijaa tekemään, kylläkin näin pieniin poisteisiin päätin olla ottamatta ritareita.
Kenraali:
-Warrior priest 90p.
great weapon 4p.

Core:
-10 handgunner 80p.

- 15 halberdiers 75p.
musican 4p.
standard 8p.

- Spesial:

- 5 pistoljers 90p.
musican 7p.

- great cannon 100p

Pojoja on vielä jonkinverran vapaana, insinöörin ottaisin, mutta taitaa toimia paremmin mortarin kanssa? lisää perus jalkaväke? jokin kiva taika esine?
Niin, priestihän siis liittyy halberdieereihin, mainitsen vain...

Ja lopuksi: Sääntö kirjan olen vain lukenut pariin kertaan ja tuo empiren "erikoisuus sääntö" (yksikköjen "sekoitus")
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
Warchef

Re: Empiren raakile 600p

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Kannattaa melkeen heittää tykki mäkeen, tuskin tulee toimimaan koska harvemmin näin pienessä pelissä tulee niin isoa mörköä vastaan, sijottaisin siitä saadut pisteet papin panssarointiin joksi armour of meteoric iron on hyvä ja loppu pisteillä lihottaisin hilpariyksikköä ja mahdollisesti voisi ottaa pienen 5 jousimiehen detachmentin hilpareille.
player 0

Miksi jouskarit on kivoja? Tämä nyt on jonkin aikaa vaivannut, kun ei kai ne nyt mitään tapa...

Niih, hitusen päicitethn raakileen tänne isken tuon vastauksen ja numeroiden pyörittelyn jälkeen.
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

player 0 kirjoitti:Miksi jouskarit on kivoja? Tämä nyt on jonkin aikaa vaivannut, kun ei kai ne nyt mitään tapa...
Ei niiden tarkoitus olekaan tappaa, vaan mennä häiritsemään vihollisen liikettä. Vihollisen iso yksikkö sihtailee hilpareitasi, niin archerit niiden eteen niin, että yksikkö juoksee sitten sivuttain hilparien eteen -> hilparit rynnäköi sivustaan, tai saavat itse sen rynnäkön. Lisäksi voi niillä jouskareilla ampua vihollisen sotakoneita.

Pointti kuitenkin on, että yksikön tappoteho ei ole kaikki kaikessa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
player 0

Kyl mie sen ymmärrän että aina ei tappoteho rakaise... jouskiem vapaa liikkuminen kyllä selittää aikahyvin niiden valinnan moiseen hommaan. Itse kyllä näkisin huntsmanit tai pistoljeerit parempina sotakoneen metsästäjinä.

Mutta nyt tapetaan tämä ketju joksikin aikaa
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

player 0 kirjoitti:Kyl mie sen ymmärrän että aina ei tappoteho rakaise... jouskiem vapaa liikkuminen kyllä selittää aikahyvin niiden valinnan moiseen hommaan. Itse kyllä näkisin huntsmanit tai pistoljeerit parempina sotakoneen metsästäjinä.
Juu siihen hommaan nuo ovat parempia, mutta sotakoneiden metsästys ei ole jouskarien tehtävä. Sanoin vain, että silloin kun niillä ammuskelee, niin sotakoneet on ehkä järkevin valinta kohteeksi, ellei jokin vihollisen blokki ole yhden tapon päässä paniikkitestistä. Sotakoneet kun ovat about ainoita kohteita joihin noin pienellä yksikköllä saisi jotenkuten haavan aikaan, ja jolla olisi väliä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”