"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusi väriteema helffeille-testifigu-Seaguard

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Karetsu

Uusi väriteema helffeille-testifigu-Seaguard

Viesti Kirjoittaja Karetsu »

Olen tässä jo pitkään suunnitellut uutta ja normaalia uniikimpaa väriteemaa korkeahaltioilleni. Ruotsimainen sini-kelta-teema drybrushilla oli sotkuinen ja figut eivät enää miellytä silmää yhtään. Siispä ryhdyin uuden, uljaan väriteeman kehittämiseen! N. 1.5 viikon jälkeen sain aikaan ensimmäisen testifigun: Seaguardin. Teemana on öinen meri, sekä vanhan kunnon ajan baset. Ainakin reunat. Olen myös kyllästynyt tähän nyt muotia olevaan grimdark-teemaan.
Kommentteja väriteemasta saa heittää vapaasti, mutta enimmäkseen myös värien toteutuksesta. Väriteemahan on makuasia enemmänkin. Haen figuissa vähän parempaa pelipöytätasoa, joka erottuu joukosta.
Olen maalannut n. 3 vuotta, mutta figuja valmistuu harvoin....nyt päätin ottaa itseäni niskasta kiinni!
Ainiin, valoitus on vähän sukka. Voin ottaa parempia kuvia huomenna jos tahdotte.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Vielä viimeiset lörpötykset ennenkuin kommentoitte:
-Rakastan Tin bitziä. Sen takia en halunnut sitä hirveästi korostuksilla peittää.
-Keihäänkärki on vähän sotkuinen, en ole vieläkään varma tuosta metallista. Ehdotuksia?
smaxx
Valvoja

Re: Uusi väriteema helffeille-testifigu-Seaguard

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Kilpi on hieno, samoin vaatteet ja varusteet. Gem on hienosti toteutettu.

En oikein pidä tuosta, että naama on saman sininen kuin haarniska. Ihon väriin kokeilisin vielä jotain muuta, en kyllä heti tiedä mitä.

Tuo ukko on sen verran selkeästi tämän maailman ulkopuolelta, että saattaisi olla parempi, jos keihäskin olisi vähemmän maanläheisen värinen ?

Voisin kuvitella, että yksikkö tuon näköisiä ukkeleita on hienon ja vaikuttavan näköinen.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Karetsu

Kiitos kommentista!
Samoja asioita mietin itsekin. Alkuperiaatteeni oli että "ei hopeaa" mutta lukuisten epäonnistuneiden yritysten jälkeen keihäänkärjen kanssa päädyin tuohon. Sen voisi muuttaa, kunhan keksin jotain.
Ihosta olet ihan oikeassa. Se vain ei näyttänyt valmiilta ultramarines blue - korostukseen jätettynä, ja ice blue oli "ainoa" sopiva väri. Minulla on mega paint set joten jos tiedätte mikä sopisi paremmaksi korostukseksi ihoon (gwn maaleista) niin sanokaa toki!

EDIT: Jaa! Tarkoitit siis keihään vartta...mikä lie lukuhäiriö minullekin tuli. Voisin toki vaihtaa sen värin vaaleampaan ruskeaan mutta saattaisi sekoittua nahkaan ( jota on siis tuo vaaleanruskea nuoliviinessä).
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Karetsu kirjoitti:Samoja asioita mietin itsekin. Alkuperiaatteeni oli että "ei hopeaa" mutta lukuisten epäonnistuneiden yritysten jälkeen keihäänkärjen kanssa päädyin tuohon. Sen voisi muuttaa, kunhan keksin jotain.
Kieltämättä voisi olla hienompi tuo keihäänkärkikin jonain muuna kuin hopeana. Kokeilisin tuonnekin samoja sinisen sävyjä kuin on haarniskassa.

Ihon pitäisi kuitenkin erottua enemmän muusta sinisestä, mutta siihen tarvitaan minua parempi taiteilija kommentoimaan :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
habeli

Viesti Kirjoittaja habeli »

Olisko mahollisesti jotain vihreään taittuvaa sinistä kaveriksi (keihääseen tai ihoon)? Sopisi varmasti meriseen teemaan.
Karetsu

Tarkoitatko turkoosia vai ihan örkkimäisen vihreää?
Mietin myös että jokin lievästi sinertävä harmaa voisi sopia ihoon. Keihäänkärjen kanssa olen päätynyt yrittämään smaxxin ehdottamana tuota suomopanssarin väristä blendausta. Saa nähdä miten onnistuu. Tekisinkö siitä muuten "liekkimäisen", eli tumma pohjaan ja kärkeä kohti vaaleampaa, vai enemmänkin materiaalisemman, esim. timantin näköisen, jonka keskiosa olisi tummempi ja reunoja kohti vaalenisi?
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Itse olen pyrkinyt tekemään kylmä-lämmin-erottelun, jos olen halunnut ihon samalla värillä kuin esim. vaatteet. Sinisen kanssa tuo vaan ei oikein onnaa, kun lämmin sininen on hankala toteuttaa. Turkoosi tai siniharmaa voisivat mennä tai sitten vaan tylysti harmaa. Yleisesti ottaen kasvojen kannattaa olla kirkkaammalla värillä kuin muut jutut, jotta huomio ei harhaile (se kun luonnostaan menee kasvoihin ja kirkkaampiin asioihin, joten jos nämä ovat kaksi eri asiaa, on lopputulos hankala hallita).

Yleisesti ottaen tykkään kyllä napista ja etenkin kilpi on oikeinkin onnistunut. Ei muuta kuin tsemppiä urakkaan!
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”