Porin 40k liiga.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin 40k liiga.
Terve pöytään!
Fibat itellä nousussa kun fantsukin tulee poriin yms. Mikä tilanne täällä nykyään on? liiga ainakin käynnissä ja pelaajiakin tuntuu olevan. Koska liigan on tarkoitus loppua, jos itekki sitte seuraavaan liigaan änkeisin mukaan yms. Casuaalipelitkin kiinnostaa ja turnaukset totkai(tosin varmaan ajankohtaisempaa sitten fantsussa noi turneet).. Itellä pelipöytä(se hifi citadel), jonka voi tarpeen tullen mukaankin ottaa johonkin ja maastoja totkai. Töräyksissäni laitoin uusia deldarejakin tilaukseen..
Fibat itellä nousussa kun fantsukin tulee poriin yms. Mikä tilanne täällä nykyään on? liiga ainakin käynnissä ja pelaajiakin tuntuu olevan. Koska liigan on tarkoitus loppua, jos itekki sitte seuraavaan liigaan änkeisin mukaan yms. Casuaalipelitkin kiinnostaa ja turnaukset totkai(tosin varmaan ajankohtaisempaa sitten fantsussa noi turneet).. Itellä pelipöytä(se hifi citadel), jonka voi tarpeen tullen mukaankin ottaa johonkin ja maastoja totkai. Töräyksissäni laitoin uusia deldarejakin tilaukseen..
EI?
The More The Merrier ja sitä rataa.karumon kirjoitti:Mikä tilanne täällä nykyään on? liiga ainakin käynnissä ja pelaajiakin tuntuu olevan. Koska liigan on tarkoitus loppua, jos itekki sitte seuraavaan liigaan änkeisin mukaan yms.
Liigan suhteen se taitaa kaikki mahdollinen info olla tuossa toisessa liigan varsinaisessa info-ketjussa. Varmaankaan oikein kukaan ei tällä hetkellä osaa sanoa, että milloin liiga loppuu. Tarkoitus kun oli, että 1-2 liigapeliä kuukaudessa ja nyt kun liigaa on menty hieman päälle kuukausi, niin ihmisillä on pelejä 0-6 :D
Sit vaa päivittelee armeija osiota, sais tulla pian se BT kodex, ja kaaokselle uus niin sais pyöriteltyä nurgle jengiä.
Soi viulu
Juu, eks BT melkee seuraava ol(ainakin hyvis mariineista..), Kaaost kans ite oottelen iha mielekiinnol, vaik kyl runkkaus TAU, siskot ja eldarit tarvii kyl kipeemmin codexia.. Mut kuha jotai tulee ja fiksua, ei mitää GK Ba hullutuksia
EI?
Jaa :Dkarumon kirjoitti:Juu, eks BT melkee seuraava ol(ainakin hyvis mariineista..), Kaaost kans ite oottelen iha mielekiinnol, vaik kyl runkkaus TAU, siskot ja eldarit tarvii kyl kipeemmin codexia.. Mut kuha jotai tulee ja fiksua, ei mitää GK Ba hullutuksia
Mitä hullutuksia muka BA:lla on : < Paitsi koko armeijalla furious charge feel no pain : < Mut on örkeilläkin :<
Mua ei sillee kauheesti haittaa vaikka oliski voimakkaita yksiköitä ja erikoiskykyjä (BA, SW ja GK) kuhan kodekki pysyy houkuttelevana kauttaaltaan. Pelkät no-brainer valinnat ja surkea fluffi on enemmän hanurista. Katotaan sitten uudestaan kun oon pelannu Geratsun BA:ta vastaan :D
Soi viulu
- Ookami_Tez
Olisivat mun puolesta saaneet lykätä mokomat BT:t myöhemmäksi. Tässä odottanut jo hyvän aikaa tota Taun kodeksia ja Kaaoksen reworkkia, mutta ei nyt sinne tarvii jotain lojalisteja tunkea välin. pyh pöh ja puh *menee ranttamaan itsekseen toiseen huoneeseen*
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Jossain warseerillä sanottiin BT kodexin olleen valmis jo useamman kuukauden, pitää vaan löytää joku väli missä julkaista. Mut joo, Tau, BT ja Kaaos on sielt vanhimmasta päästä.
Soi viulu
Täytyykö kohta perustaa joku porilaisten oma huhu- ja mutuiluketju vai ettei tarvi liigaa spämmiä :p
:D
:D
Öri on tylsää niin whineän taas. No ei mutta hakisin tälle mieluummin taas tuomiota etukäteen, ettei kukaan joudu siitä pelatessa tappelemaan.
Skenu 4 on jälleen kyseessä eli ne pöytäneljännekset. Tuossa kun minä ja Geratsu pelattiin, niin oli lopussa uhkana, että pelin päättyessä viidenteen vuoroonsa, niin yksi guardian yksikköni oli neljännesten rajalla niin, että 5 nappia oli yhdellä palalla ja 5 nappia toisella. (Peli kuitenkin jatkui vielä kierroksen, joten pääsin laahustamaan kokonaan toiselle kenttäpalalle) Mutta jos peli olisikin päättynyt tähän, niin mikäs hitto olisi tulos? Järki sanoo, että saisin valita kumpaa pidän hallussani, mutta kai tuotakin joku sitten hyödyntää voisi. Ero vain olisi ollut oleellinen, koska toinen pala oli mariinien contestoima ja toinen kokonaan tyhjillään.
Skenu 4 on jälleen kyseessä eli ne pöytäneljännekset. Tuossa kun minä ja Geratsu pelattiin, niin oli lopussa uhkana, että pelin päättyessä viidenteen vuoroonsa, niin yksi guardian yksikköni oli neljännesten rajalla niin, että 5 nappia oli yhdellä palalla ja 5 nappia toisella. (Peli kuitenkin jatkui vielä kierroksen, joten pääsin laahustamaan kokonaan toiselle kenttäpalalle) Mutta jos peli olisikin päättynyt tähän, niin mikäs hitto olisi tulos? Järki sanoo, että saisin valita kumpaa pidän hallussani, mutta kai tuotakin joku sitten hyödyntää voisi. Ero vain olisi ollut oleellinen, koska toinen pala oli mariinien contestoima ja toinen kokonaan tyhjillään.
Helppo sääntö olisi jos YLI puolet olisi oltava jollain puolella. eli 10 ukon ryhmästä 6/4. Muuten ei saa mitään.
Soi viulu
Olisi kieltämättä kaikista yksinkertaisin ja tasapuolisin ratkaisu.
Tässä olis kounteria Kardinaalin ETC-listalle ;) Kaipa tolla nykyselläkin vois pärjätä jotenkuten jos heittäis savejakin.
Emperor's Champion -- 140
5-Man Terminator Squad w/ 2 Cyclone Missile Launchers, 2 Chainfists, and Tank Hunters -- 275
5-Man Terminator Squad w/ 2 Cyclone Missile Launchers, 2 Chainfists, and Tank Hunters -- 275
5-Man Crusader Squad w/ Lascannon and Plasmagun. Mounted in Lazorback w/ Searchlights -- 192
5-Man Crusader Squad w/ Lascannon and Plasmagun. Mounted in Lazorback w/ Searchlights -- 192
5-Man Crusader Squad w/ Lascannon and Plasmagun. Mounted in Lazorback -- 191
Land Speeder w/ Heavy Bolter and Typhoon Missile Launcher -- 70
Predator w/ Autocannon, Heavy Bolters, and Searchlights -- 111
Total: 2000 (pienellä muokkauksella se 1500)
Emperor's Champion -- 140
5-Man Crusader Squad w/ Lascannon and Plasmagun. Mounted in Lazorback -- 191
Total: 2000 (pienellä muokkauksella se 1500)
Soi viulu
- Kardinaali
- Viesti:
Mitä sää Jeijo täällä trollailet. :) Et olisi mun kohdalla niputtanut koko armeijaasi yhteen nurkkaan niin tulos olisi jo voinut sitäkin kautta olla eri. Meillä oli kotiobjektiiviskenu ja puhumattakaan siitä, että sä depotit ensin. Sain ihan kaikessa rauhassa reagoida sun päätöksiisi. Tietysti nopat pyörivät omasta puolestani tällä kertaa hyvin ja vastavuoroisesti omasi eivät pyörineet ollenkaan. :D
Mutta kai tän vastauksen jälkeen voi sit sanoa että http://www.sieni.us/?id=38
Mutta kai tän vastauksen jälkeen voi sit sanoa että http://www.sieni.us/?id=38
Jepulis, ei itse peliä ollut tarkoitus kommentoida kummemmin, örkit sen verran uus tuttavuus. Armylistis on vaan hurja, niin pisti tuumimaan miten saisin haastavamman listan itse. Et voi kyllä kieltää etteikö listas olis melko samantyylinen mitä ETC:ssä :D
Itselle se 9 killakania ja 100 örkkiä 4+ coverilla on vaan aika mahdoton idea tuhota, ellei tuunaa tosi kilpailukykyistä listaa.
Itselle se 9 killakania ja 100 örkkiä 4+ coverilla on vaan aika mahdoton idea tuhota, ellei tuunaa tosi kilpailukykyistä listaa.
Soi viulu
Jos unohdetaan troopit jotka ovat molemmilla jotain sinnepäin, niin Jeijolla on viisi samaa yksikköä suomen ETC-vastineen kanssa ja Kardinaalilla neljä :D
3 ja ec on pakollinen. Toi dakkalista on taas paljon lähempänä, jonka postasin. Se siitä.
Soi viulu
Kaksi ohjusterminaattoria plus kaksi ohjuslandspeederiä on neljä etc-ohjusta. Se siitä. En sano etteikö Kardinaalin lista olisi täyttä helvettiä onhan se toki jo ylipäätään ainoa jolle olen tähän mennessä ehtinyt hävitä liigassa, mutta en tiedä onko tuon BT-listankaan takaa oikein varaa alkaa huudella heti ensimmäisen tappion jälkeen ;)
Toka tappio, örkeille kummatkin. Joo onhan tossa mun listassa paljon tehokasta missilee, tosin ETC listassa vaan yhdet termot. Typhoneja 2 joita siinä taas useampi. Enkä valita siis siitä, että olis jotenkin ''juustoa'' yms. Kuhan totesin listan olevan kovemmasta päästä (yleisilme sama kuin ETC listassa, mun ei ole edes mecha). Mun kokoonpanolla ja kokemuksella mahdoton vastus :) En väitä myöskään etteikö toi mun lista olis tehokas, verrattuna joihinkin muihin liigan listoihin.
Ei saa ottaa niin tosissaan tällasia :D
Ei saa ottaa niin tosissaan tällasia :D
Soi viulu