HE-Skaven
-
bluebluesky
HE-Skaven
Pelaan siis suurhaltioilla, mutta tuo skaven on aika ongelmallinen rotu. Olen kuullut että flankkiin kannattaa hyökätä, koska menettävät LD bonuksen. Onko totta? Jotain neuvoja minulle huomiseen peliin?
Rottien Ld bonus on sama kuin rank bonus, joten sen poistaminen onnistuu varsin hyvin flankkiin tunkemalla.
Weapon teamit ovat haltioille varsin ongelmallisia (ainakin minulle) olen muutaman kerran harkinnut, jopa DoW tykin palkkaamista, että voin ylimääräiset ratling gunit ampua tuusan nuuskaksi. Sopivilla loitsuilla ne myös onnistuisivat.
Keihäsmiehet kunnostautuvat hyvin rottien seivästämisessä.
Weapon teamit ovat haltioille varsin ongelmallisia (ainakin minulle) olen muutaman kerran harkinnut, jopa DoW tykin palkkaamista, että voin ylimääräiset ratling gunit ampua tuusan nuuskaksi. Sopivilla loitsuilla ne myös onnistuisivat.
Keihäsmiehet kunnostautuvat hyvin rottien seivästämisessä.
Koita saada rotat juoksemaan keinolla millä hyvänsä (terror,panic,break) koska ne selkäänpuukottajat ei saa rank bonuksia rally yrityksiin. On meinaan suh veemäistä koittaa rallytä maksimissaan kasia vastaan (yleensä huomattavasti huonompaa).
"the world is a dangerous place not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing." - albert einstien
-
LedByReaper
Mua vastaan ei kovin paljoaled_by_reaper kirjoitti:joo o... varohan niitä jezaileit.
ne on jokaisessa mun pelissä niitannut porukkaa ihan mukavastikkin.
Mutta vie ne rankit ja out shootaa. 4+ ja 4+ on mukava yhdistelmä... Kyllä sen pitäisi onnistua...
Ja keihäitä... Säälittävä haltiaratsuväki voisi myös toimia...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.