Ja kirjoina se on vielä eeppisempi.Goblinoid kirjoitti:Game Of Thrones on kyllä eeppisyydessään Lord Of The Ringsin toinen tuleminen - tv:hen.
Tarinakisa 2012
- Half-breed
Re: Tarinakisa 2012
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Perhanan joulualennusmyynnit, kalliiksi tulevat moiset. Tuolta Greebon (http://www.greebo.it) -25%:n joulualesta "vähän" katselin "muutamaa" vaihtoehto-tiimiä Blood Bowliin, ja vajaa parisataa euroa. Ja Maelstromin ja lautapelit.fi:n joulutilaukset vielä tekemättä.... ja tuossa olisi vasta omat joululahjat :)
- Half-breed
Ei voi tajuta mitä konsolipelaajien päässä liikkuu. Eletään kuitenkin vuoden 2011 loppua ja pelit vetää edelleen p2p systeemillä, eikä pelaajista siinä ole mitään vikaa. Helvetti osasta pelaajia se on aivan loistava systeemi. Oikeasti mitä helvettiä?
Sitten lisäksi osasta peliin liittyminen kesken matsin on pässiä, kuten myös serverihaku. Oikeasti. Kohta on vuosi 2012 ja konsolistit on näin pässejä. Oikeasti.
Sitten lisäksi osasta peliin liittyminen kesken matsin on pässiä, kuten myös serverihaku. Oikeasti. Kohta on vuosi 2012 ja konsolistit on näin pässejä. Oikeasti.
Ja mikäköhän tässä nyt oli se ongelma?Half-breed kirjoitti:Ei voi tajuta mitä konsolipelaajien päässä liikkuu. Eletään kuitenkin vuoden 2011 loppua ja pelit vetää edelleen p2p systeemillä, eikä pelaajista siinä ole mitään vikaa. Helvetti osasta pelaajia se on aivan loistava systeemi. Oikeasti mitä helvettiä?
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
En tajuu itekään.Weedeeo kirjoitti:Ja mikäköhän tässä nyt oli se ongelma?Half-breed kirjoitti:Ei voi tajuta mitä konsolipelaajien päässä liikkuu. Eletään kuitenkin vuoden 2011 loppua ja pelit vetää edelleen p2p systeemillä, eikä pelaajista siinä ole mitään vikaa. Helvetti osasta pelaajia se on aivan loistava systeemi. Oikeasti mitä helvettiä?
-
Alien of Change
Konsolistit eivät tajua p2p systeemin olevan perseestä. Jotkut jopa väittävät sen olevan hyvä systeemi ja haukkuvat serverinhaun ja mahdollisuuden liittyä keskeneräiseen otteluun.Rune kirjoitti:En tajuu itekään.Weedeeo kirjoitti:Ja mikäköhän tässä nyt oli se ongelma?Half-breed kirjoitti:Ei voi tajuta mitä konsolipelaajien päässä liikkuu. Eletään kuitenkin vuoden 2011 loppua ja pelit vetää edelleen p2p systeemillä, eikä pelaajista siinä ole mitään vikaa. Helvetti osasta pelaajia se on aivan loistava systeemi. Oikeasti mitä helvettiä?
No, niin kauan kuin peli heittää minut nappia painamalla matsiin, olen onnellinen. Minä olen sellainen pelaaja, joka tykkää sohvalle istuttuaan paria nappia painamalla päästä pelaamaan moninpelimättöä. Jokainen taaplaa tyylillään.Alien of Change kirjoitti:Konsolistit eivät tajua p2p systeemin olevan perseestä. Jotkut jopa väittävät sen olevan hyvä systeemi ja haukkuvat serverinhaun ja mahdollisuuden liittyä keskeneräiseen otteluun.Rune kirjoitti:En tajuu itekään.Weedeeo kirjoitti:Ja mikäköhän tässä nyt oli se ongelma?Half-breed kirjoitti:Ei voi tajuta mitä konsolipelaajien päässä liikkuu. Eletään kuitenkin vuoden 2011 loppua ja pelit vetää edelleen p2p systeemillä, eikä pelaajista siinä ole mitään vikaa. Helvetti osasta pelaajia se on aivan loistava systeemi. Oikeasti mitä helvettiä?
Janytonvittuseponikin.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
- Half-breed
Tätähän juuri tarkoitin. Pelasin juuri ennen tuon viestin lähettämistä erän Halo Reachiä, jossa kävi nuo kaikki täysin paskat nykyjutut, joten piti hieman avautua. Eli aluksi venasin kauan sitä, että peli löytäisi ensin pelin. Asia joka ei kauaa kestäisi, jos saisi itse hakea sen serverin, tai jos voisi liittyä peliin joka on kesken. Lopulta löyty peli, mutta se oli sitten sellainen lagihelvetti, että huhhuh. Väkeä poistu heti ja tiimit meni epätasaisiksi, mutta sentään lagi hävisi. Lagilta olisi säästynyt jos olisin voinut hakea sen pelin itse. Sitten oli helvetin kivaa pelata epätasaisilla tiimeillä pelin isoimmassa kartassa jossa on jo tyhjää täysillä tiimeillä. Väkeä katosi lisää ja sitten oltiin tynkäjoukkueilla pelaamassa. Fuck yeah. Homma ei olisi niin paha ongelma, jos matseihin voisi liittyä kesken kaiken.Alien of Change kirjoitti:Konsolistit eivät tajua p2p systeemin olevan perseestä. Jotkut jopa väittävät sen olevan hyvä systeemi ja haukkuvat serverinhaun ja mahdollisuuden liittyä keskeneräiseen otteluun.
Ja sitten ulkomaanpeelojen foorumeilla väki ihmettelee, että mitä ne dedikoidut serverit on, ja sitten kun niille selitetään se, niin silti ne pitävät p2p-systeemiä parempana. Onko pelaajien ÄÖ laskenut ihan huomaamatta, vai mitä on tapahtunut?
Noh sainpahan tuosta matsista taas muistutuksen siitä miksi en välitä niin pahasti jos Reach on veljellä lainassa, ja miksi pelaan nykyään käytännössä vain Battlefieldiä.
No jos haluat olla laiskuri, niin mitäs siinä. Pienellä vaivannäöllä saisi kuitenkin paremman peli-ilon, kun et joudu niihin paskamatseihin jotka lagaa, tai jotka olisivat loppumassa parissa sekunnissa.Weedeeo kirjoitti:No, niin kauan kuin peli heittää minut nappia painamalla matsiin, olen onnellinen. Minä olen sellainen pelaaja, joka tykkää sohvalle istuttuaan paria nappia painamalla päästä pelaamaan moninpelimättöä. Jokainen taaplaa tyylillään.
Älykkyysösämäärästä en tiedä, myttä syömäläisten öikeinkirjöitys äinäkin ön heikentynyt viime vyösien äikänä. Sen näkee jö föörymi- jä internetkielessäkin.ÄÖ
Ihmiset käyttävät ihan liikaa aikaa pelaamiseen ja muuhun siihen liittyvän oheistoimintaan kuten peliarvosteluiden lukemiseen ja gameplay-videoiden katsomiseen. Ja ei, minua ei haittaa jos nyt joskus joudun lagiselle servulle, itse olen huomannut että serveriltä poistuminen auttaa hyvin paskamatsien ja huonon mielen torjunnassa.Half-breed kirjoitti: No jos haluat olla laiskuri, niin mitäs siinä. Pienellä vaivannäöllä saisi kuitenkin paremman peli-ilon, kun et joudu niihin paskamatseihin jotka lagaa, tai jotka olisivat loppumassa parissa sekunnissa.
Viimeksi muokannut Weedeeo, Ti 13.12.2011 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä on rakkaus?
- Half-breed
No tietysti on, kun siitä ei juuri nyt tarvitse ihan täysin välittää, kun kypsyyskoe meni läpi, ja gradua pitäisi alkaa väsäillä vasta ens vuoden puolella. Voi siis rentoutua loppuvuoden ajan.Rune kirjoitti:Älykkyysösämäärästä en tiedä, myttä syömäläisten öikeinkirjöitys äinäkin ön heikentynyt viime vyösien äikänä. Sen näkee jö föörymi- jä internetkielessäkin.ÄÖ
Joo, ja sit voi tehdä jotain muuta.Weedeeo kirjoitti:Ihmiset käyttävät ihan liikaa aikaa pelaamiseen ja muuhun siihen liittyvän oheistoimintaan kuten peliarvosteluiden lukemiseen ja gameplay-videoiden katsomiseen. Ja ei, minua ei haittaa jos nyt joskus joudun lagiselle servulle, itse olen huomannut että serveriltä poistuminen auttaa hyvin paskamatsien ja huonon mielen torjunnassa.Half-breed kirjoitti: No jos haluat olla laiskuri, niin mitäs siinä. Pienellä vaivannäöllä saisi kuitenkin paremman peli-ilon, kun et joudu niihin paskamatseihin jotka lagaa, tai jotka olisivat loppumassa parissa sekunnissa.
Esim. kaikenlaista. Jotain missä ei ammuta muiden pelaajien avatareja pleikkariohjaimella.
Mie amistin pleikkaohjaimen tatin kuntoon viikonloppuna rypsiöljyllä. :) Oli amis-olo. Oonkin toisaalta nykyään myös amiksessa. Eli amis. Juhuu!
Rune kirjoitti:Esim. kaikenlaista. Jotain missä ei ammuta muiden pelaajien avatareja pleikkariohjaimella.
Voi vaikka ampua muiden pelaajien avatareja hiirellä ja näppäimistöllä.
Missä pääsee ampumaan poneja hiirellä ja näppiksellä? :)Xenon kirjoitti:Voi vaikka ampua muiden pelaajien avatareja hiirellä ja näppäimistöllä.
eiku poneilla ammutaan kaikkien muiden paskat avataritDiogenes kirjoitti:Missä pääsee ampumaan poneja hiirellä ja näppiksellä? :)Xenon kirjoitti:Voi vaikka ampua muiden pelaajien avatareja hiirellä ja näppäimistöllä.
http://bullethellponies.blogspot.com/
Tai ammutaan omaa ponia uhkaavat zombit pois :P
http://gamejolt.com/online/games/shoote ... pony/3757/
http://gamejolt.com/online/games/shoote ... pony/3757/
Aa, puhutaanko täällä gradusta? Mikä on aihe?Half-breed kirjoitti:No tietysti on, kun siitä ei juuri nyt tarvitse ihan täysin välittää, kun kypsyyskoe meni läpi, ja gradua pitäisi alkaa väsäillä vasta ens vuoden puolella. Voi siis rentoutua loppuvuoden ajan.Rune kirjoitti:Älykkyysösämäärästä en tiedä, myttä syömäläisten öikeinkirjöitys äinäkin ön heikentynyt viime vyösien äikänä. Sen näkee jö föörymi- jä internetkielessäkin.ÄÖ
BTW, Dark Souls läpi.
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Me ei puhuta täällä niiden kanssa joilla ei ole omaa ponia. :(Goblinoid kirjoitti:Aa, puhutaanko täällä gradusta? Mikä on aihe?Half-breed kirjoitti:No tietysti on, kun siitä ei juuri nyt tarvitse ihan täysin välittää, kun kypsyyskoe meni läpi, ja gradua pitäisi alkaa väsäillä vasta ens vuoden puolella. Voi siis rentoutua loppuvuoden ajan.Rune kirjoitti:Älykkyysösämäärästä en tiedä, myttä syömäläisten öikeinkirjöitys äinäkin ön heikentynyt viime vyösien äikänä. Sen näkee jö föörymi- jä internetkielessäkin.ÄÖ
BTW, Dark Souls läpi.
- Half-breed
Suomalaisen sotilasaatelin ammatinmuodostus Suomen sodan jälkeen. Tai ainakin olisi tällähetkellä aiheena. Toivottavasti ei tarvitse vaihtaa, sillä ainakin materiaalia olen tuohon hankkinut jo jonkun verta.Goblinoid kirjoitti:Aa, puhutaanko täällä gradusta? Mikä on aihe?
Me ei saada jutella sille! >_<Half-breed kirjoitti:Suomalaisen sotilasaatelin ammatinmuodostus Suomen sodan jälkeen. Tai ainakin olisi tällähetkellä aiheena. Toivottavasti ei tarvitse vaihtaa, sillä ainakin materiaalia olen tuohon hankkinut jo jonkun verta.Goblinoid kirjoitti:Aa, puhutaanko täällä gradusta? Mikä on aihe?