Elikkä mitkä maalit parhaita rakennusten ja muun maaston maalaukseen?
Kaipailen nyt lähinnä käyttö kokemuksia eri maaleista.
Onnistuuko kuivasively?
Peittääkö hyvin?
Hinta suhteessa määrään?
Sekoitettavuus?
Paras maali talojen ym. maaston maalaukseen?
-
Araknofobia
Minä käytän mustaa "Joker" ei matta maalia. Se sekoaa veteen joutuessaan, mikä on hyvä, kun ei millään tärpätillä tarvitse leikkiä. Ennen vaalensin sitä sekoittamalla siihen valkoista maalia, millä meidän aitakin on maalattu, sekään ei ole mattaa ja sekoaa veteen.
Minä maalaan näillä hiekkalla kuorrutettuja baseja ja styroksia. Hiekkaa maalatessa on paras pistää hieman vettä sekaan, muuten se ei leviä hyvin.
Minä maalaan näillä hiekkalla kuorrutettuja baseja ja styroksia. Hiekkaa maalatessa on paras pistää hieman vettä sekaan, muuten se ei leviä hyvin.
-
Araknofobia
Hei yrittäkää vähä
Tästä olisi varmaan hyötyä muillekin kuin minulle.
Kertokaa omista kokemuksista...
Käykö vesivärit hyvin, kestääkö se kulumista?
Entä talo- ja puumaalit (joista Teurastajakin taitaa puhua), tätä saa ainakin paljon mutta miten on soveltuvuus?
Entä askartelu maalit, nämä puolen litran pullot? Niistä minulla ei ole omaa kokemusta ollenkaan.
Figu maaleilla hommasta taas ei tule mitään, purkkeja kuluu niin että korvissa suhisee, niillä kannattaa maalata vain yksityiskohtia.
Tästä olisi varmaan hyötyä muillekin kuin minulle.
Kertokaa omista kokemuksista...
Käykö vesivärit hyvin, kestääkö se kulumista?
Entä talo- ja puumaalit (joista Teurastajakin taitaa puhua), tätä saa ainakin paljon mutta miten on soveltuvuus?
Entä askartelu maalit, nämä puolen litran pullot? Niistä minulla ei ole omaa kokemusta ollenkaan.
Figu maaleilla hommasta taas ei tule mitään, purkkeja kuluu niin että korvissa suhisee, niillä kannattaa maalata vain yksityiskohtia.
-
Araknofobia