Monolith

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
TheMan

Monolith

Viesti Kirjoittaja TheMan »

Juu Tuli tässä mieleen pari kysymystä monolith:sta joita olen itsekkin kokeillut ratkaista, mutta en ole oikein päässyt varmuuteen niin kysyn täällä.

1 On aseina neljä gauss flux arcs ja yksi particle whip.Kun monolith liikkuu se saa ampua yhden aseen mutta saako se silloin ampua kaikki neljä gauss flux arcs:sia?
- Minun mielestä saa.

2 Ja jos monolithilla menee yksi ase rikki niin saako vastustaja rikkoa kaikki neljä gauss flux arcs:sia vai pittääkö sen rikkoa ne yksi kerrallaan?
- Minun mielestä pitää rikkoa yksi kerrallaan.
Mistä koko sota johtuu?
Kaapelikala kirjoitti: Tyranidit: Syö kaikki, koska om nom nom nom.
Oberon

Re: Monolith

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Mono ampuu aina paikaltaan eli kaikki aseet saa ampua, mitänyt particle whip on ordnancea eli jos ammut sen et voi ampua muuta. Käytännössä imuroit ovella ja roiskit kaikki whipit kun lähdet ampumaan monolla, tai sit pelkkä whip. Ilman mitään erikoissääntöjäkään kaikki arcit sais ampua liikkeestäkin, kun ne on defensive weaponeita, ja mono ampuu aina kuin paikaltaan...

Weapon destroyed ei voi rikkoa tota imuriovea, ja jos se rikkoo flux arcin niin tietysti vain yhden kerrallaan. Ei siinä turhaan lue että "neljä flux arcia"...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”