ORC Otaniemi FB GT: Tulokset sivulla 5

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Amazing Slug

Re: ORC:n Otaniemi FB GT 29.-30.12.

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

HerraMauno kirjoitti:Onnistuinko mä nettoamaan nyt -5 pinnaa, ku mun listaa ei näy tuolla? Eipä siinä mitään, että ei mun nimeä vieläkään ilmonneiden listalla näy, vaikka voin vaikka vannoa, että maksoin siitä pizzasta aika paljon extraa.
Nyt se on siellä, olin missannu sun maksun jossain.

Vaikka Runen yritys rikkoa Warhammer pelaamalla General of the Empireä griffonin selässä onkin härskiä powerpelaamista, jokseenkin henkilön luonteen tuntien arvaan että tupla-enchantedit on harmiton erehdys, eikä ovela juoni muiden kilpailijoiden esineiden urkkimiseen. Säästetään penalteja. Rune vaihda itemeitä!

Ihalaisen lista on ihan kahjo. 2 arcanea maagilla, glamorweave non-maagilla, 2 banner of flamea merkattu muttei ostettu, 2 helm of hunttia. Hra Ihalainen ei näköjään ole lukenut maagisten esineiden sääntöjä ollenkaan. Korjaan itse listan. Ihalaisen vastustaja kertoo hänelle, millä sitten pelaa!
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

glamourweave on myös talismaani, antaa 4+ wardia hassuihin hetkiin
Amazing Slug

Totta. Havaitsin itsekin. On siinä vähemmän virheitä kun aluksi luulin.

Ihalainen ja Rune korjaavat listansa aamuun mennessä, tai teen itsekseni muutoksia niihin printatessani.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Juuri huomasin, kiitos muistutuksesta. Viimeisen illan säädöt eivät olekaan ne skarpeimmat hetket tajuta sääntöjä.

Sormus vaihtuu Dragon Bowiin siis.

Pahoittelut.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

oho

tuuttasin vahingossa noille mun listan caamos warrioreille nurglen merkin vaikka niillä ab:ssä on tsneetzin merkki. samanhintasia näköjään on nii eipä huomannu

ei haittaa, oma moka, mut jos ei tuu jäätäviä penalteja nii olis siistimpää pelaa tsneetsin markil ku ne figutkin on sinizii

ei pitäis juoda ku lähtee pelaamaan (lol)
wanhan liiton örkki pomo
Amazing Slug

No menkööt tz merkeil.

Annetaankohan ihan liikaa armoa.
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

lupaan pelaa nurgle merkeil jos jonkun turnauskokemus muuttuu negatiiviseks mun kaamosmerkkien takia

en tehny tarkotuksel

oikeesti uskottehan
wanhan liiton örkki pomo
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Juha Sydänmaan lista puuttuu tolta, laitoin kyllä ajoillaan.

edit: eiku onhan se tolla, ei vaan nimeä ollut listan kohdalla
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Mikkelix

Viesti Kirjoittaja Mikkelix »

Kiitos kaikille tän päivän peleistä mutta huomenna en pääse tulemaan koska olen korkeassa kuumeessa.
Edit: Mitenkäs turnauksessa sitten kävi? Tasuroiko jupu kaikki loput pelit ilman aboa ja guttereita?
Hou hou hou!
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Kivaa oli taas tulla lomilla pelaamaan, kiitos vastustajille.

Pyllystä oli örkeillä kolata 3 matsia viidestä delffei ja kaelethei vastaa.

Armour of Gork oli ihan huvittava, ei vaan tullut korkeemmilta voimilta siunausta fluffipelaamiselle hyväksyntää kun välil ei noppa tahtonu pyöriä, tyhmää
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Juu, kiitosta miunkin puolesta 4/5:lle vastustajista ja ihan kaikille kanssapelaajille. Pelit oli kivoja ja (lähes kaikki) armeijat hienoja, aikataulut vähän venyi mutta kunnon nukkumatilat sänkyineen ja tyynyineen korvasi tämänkin. Pitkästä aikaa fabakin oli jees ja poks, tälläkään kertaa haltiat ei voittaneet ihan kaikkia mutta eipä kyllä aina kuoltukaan. Tässävähän raportin tynkää, nopsaan eikä liian tarkkaan.

Purple sun on hax ja tykit on tymiä.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Amazing Slug

Aikatauluthan ei venyneet melkein yhtään, koska kierroksille oli rehellisesti ohjelmassakin varattu 3,5 tuntia. Tosin jotku pelasivat ruokatauoilla, mut eihän se toisilta venytä. No okei, mun toka peli meni pitkäks.

Here be results. Overlord ei tiedä miten dudet laitetaan jaetuille sijoille. Nuo tasapisteissä olevat jakavat sijoituksen, aakkoset ei olleet mikään tiebreaker.

http://users.tkk.fi/jlahdeko/Otaniemi%2 ... sults.html

Huomasin et jos vastustajan arkkimaagi on ihan kamala, kannattaa sen miscastata ittensä warppiin vuorolla 1-2. Ottelun voittaminen helpottuu huomattavasti.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Okei, voi olla että se vaan tuntui venymiseltä, kun itellä peleihin ei kulu 3.5 tuntia...
EDIT: 14? Jees, oli hyvä loppukiri toisena päivänä vaihteeksi. Yleensä aina romahdan...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Kuisma

Re: ORC Otaniemi FB GT: Tulokset sivulla 5

Viesti Kirjoittaja Kuisma »

Vaikka kehnohko noppatuuri ja satunnainen säätö peleissä heikensivätkin lopullista sijoitusta (35. sija?!), jäi tapahtumasta ihan positiiviset fiilikset. Keskeneräisellä armeijalla pelaaminen tuntui myös turhauttavalta vaikka en ihan jupun tasolle armeijan ulkoasussa jäänytkään. (Sori silti jos keskeneräinen armeija jotakin loukkasi.) Kiitokset järkkäreille ja vastapelaajille! (Ja Kallelle kiitokset majoituksesta.)
Mikkelix kirjoitti:Tasuroiko jupu kaikki loput pelit ilman aboa ja guttereita?
Otti kaksi vikaa peliä 20-0 kuuppaan... Ehkä ensi kerralla abo on jo koottu kokonaan? ;)
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Kiitokset järkkäreille ja kanssapelaajille (erityiskiitokset Smaxxille majoituksesta), kivaa oli taas pelata Ogreilla kovassa turnausympäristössä.

Ekana päivänä pelit menivät oikein smoothisti (pelkkiä voittoja Ogreille), toisena päivänä haaste lisääntyi ja pelit menivät tasuriin ja melko pahaan tappioon. Toisaalta vikat kaksi peliä tuli pelattua turnauksen top-3 -pelaajia vastaan, joten tappioille löytyi ihan syytkin. Lopputulos on 13., eli pääsin juuri ja juuri tavoittelemaani parhaaseen kolmannekseen. Mutta kivaa oli, sehän se pääasia on. :) Ja tulihan yksi maalauspalkintokin voitettua Ogreilla.

Aloittelen tässä viikonloppuna laajahkon, kuvarikkaan raportin kirjoittamisen, joten pitäkää silmällä taisteluraporttiosiota mikäli kinostaa lukea Ogrein suorituksesta tai ihan vain katsella turnauskuvia.
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

No, viisi erittäin mielenkiintoista ja hyvää, suorastaan viihdyttävää matsia kahteen päivään, voiko elämältä muuta pyytää ? Oli tosi kivaa, kaikki viisi matsia oli tosiaan onnistuneita, selvästi ETC kompit toimii normipeleissä. Maastot ja skenaariot oli tutun pelkistettyä linjaa, ja skenaariotkin aika samanlaisia joka pelissä, mutta kestetään se. Pitääpä vakavasti harkita paripäiväisen fabaturneen järjestämistä tossa kevättalvesta.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Kuvia ja rapsantynkää yms on kerhon sivuilla : http://www.nopat.fi/2011/turnaukset-ja- ... naus-2011/
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
HerraMauno

Viesti Kirjoittaja HerraMauno »

Käytiin vamppyyri loordilla koppaamassa tykinkuulaa päähän ja miscastaamassa saman vesselin hengiltä. Onneks voitettiin kaikki muut matsit isoin lukemin, mutta silti jäätiin kauas kärkipaikoista, joita tultiin tavoittelemaan. Kai se 18. sija sitten ihan ok on.

Mutta kiitokset slugille ja muille (tais olla ainakin pyry myös järkkäämässä) järkkäreille, että jakso taas kerran pistää tapahtuman pystyyn. Kiitokset kanssa vasta pelaajille ja anteeksi kolmannen pelin vamppyyri mirroria mua vastaan pelanneelle, jos vaikutin vähän tylyltä, mutta ei oikein jaksanu enään pelata, kun vamppyyri loordi kuolee johonkin höpöhöpöön toista kertaa saman päivän aikana.
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Mikkelix kirjoitti:Kiitos kaikille tän päivän peleistä mutta huomenna en pääse tulemaan koska olen korkeassa kuumeessa.
Edit: Mitenkäs turnauksessa sitten kävi? Tasuroiko jupu kaikki loput pelit ilman aboa ja guttereita?

Aamulla olin paisti ja hajosin Jupin kuolemattomiin darkelf sankareihin. Sitte toisessa pelissä kämmäsin pandan dispelloinnin yhdellä (lol 4 ja mökki, oltais tarvittu 2 heitin 1) ja hell cannon heittää tietenkin hitin ja seerit, bösbi ja lukko juos loppuboksin kanssa ulos kentältä kiitti moi. Abo olis aineski Jupia vastaan auttanu ihan pirusti ja wocciakin todella paljon jos Henry ei olis vähä lollotellu.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Pitäs varmaan alkaa miettii ja lukee faqei tarkemmin.

Villee vastaan krapulassa ei ajatus kulkenu ja poistin sen kini modelin joka ois tuonu mulle LD 10 ja rerollit breakkitestiin ja seivannu yhen turnauspisteen.

Ollii vastaan en viittiny työntää sitä puumiestä dryadien perässä joka ois ottanu kopin niistä bulleista jotka innostu ja juoksi 9 tuumaa eteenpäin ja charges mun ison GG boksin sankareiden kanssa voittaen pelin, näytti viel ennen sitä ihan hyvälle mun kannalta. Sen isomaagi ja bsb oli jumissa 3W 2+ ward modelissa joka istu kyljessä ja olis ajan kanssa molestoinu sen maagin ainakin.

Mikkoo (?) vastaan sen warppitykki ois ollu poistettuna kentältä alottavan ykkösellä, johtaen siihen että se ei olis kerenny ampumaan mun puumiestä pois sillä ainoalla vuorolla jonka se oli elossa :(
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”